Brian en Amanda hadden die 600 CP nooit moeten vragen. Maar ze waren gewoon hebberig zoals gewoonlijk. Ze zijn in de kuil gevallen die ze zelf gegraven hadden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, ik heb daar ook over zitten denken.
Zou het kunnen dat de Febo dit bekokstoofd heeft?
Tegen Amanda zeggen dat ze haar rijbewijs ZEKER zal krijgen als ze met iedereen van te voren afdealt. Van Huub had ze nog iets tegoed (meende ik te horen zeggen), Lieke heeft 20 CP nodig en Jaap belooft het als ze haar stem voor de 2 uur geeft.
Tegen Jaap zeggen ze "je mag 2 uur (zonder camera?) naar buiten om Cora en je vader te zien (die niet op bezoek willen komen) als je 600 CP geeft (300 voor het bezoek, dubbele voor zonder camera). En geef Amanda ook die belofte, dan wordt het vuurwerk als je het weer verbreekt".
Kortom, die vrijdag stemming klopt gewoon niks van, maar WEL als het samen met de stemming van zaterdag wordt gemonteerd en uitgezonden.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:33 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
zou jaap vergeten zijn dat hij de hond niet mag voeren?
Er wordt al een aktie voor hem gehouden op Nowlivequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:35 schreef kit2u het volgende:
Nu keith richards dagelijks op tv komt zal er vast wel verliefdheidsfanpost voor hem binnen komen.
Er is heus ergens een voedselbankvrouwtje die hem binnen haalt.
Samen naar de Aldi.
mooie opquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:31 schreef akveor het volgende:
10 Minuten COS
Lieke heeft bezoek gehad.
[ afbeelding ]
Ze is nog steeds pissed op Huub.
[ afbeelding ]
Lieke geloofd niet veel van de verhalen van Mikey.
[ afbeelding ]
Weinig nieuws onder het winterzonnetje dus.
Jongens zoals Brian?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
Amanda wil leuke jongens voor Lieke regelen? Brian herinnert haar daar iets te laat aan.
ahaa dat had ik gemist.quote:
Jaap zou dit toch ook moeten zien..... Lieek wil ruimte maar heult met de vijand....quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:42 schreef mazaru het volgende:
De beste vriendinnen hebben elkaar weer gevonden
[ afbeelding ]
Dat vind ik dus niet kunnen.... schaf dan de stemmingen maar af als ze toch alles krijgen. Beetje stampvoeten en het is weer geregeld.... zum kotzen....quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft alles met het hokje besproken en het komt wel goed.........
Het rijbewijs komt dus binnenkort voor Amanda.
En het is niet erg om een rat te zijn in dat spel. Maar geef het dan ook eerlijk toe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap zou dit toch ook moeten zien..... Lieek wil ruimte maar heult met de vijand....
Wel kwaad tegen Huub maar niet tegen Jaap. Het ligt er te dik bovenop. Als Jaap Lieke zou vragen of ze hem zou willen pijpen voor backup dan zal ze dat doen. De grootste rat in de villa is Lieke.
Dan maar hopen dat het net zo goed geregeld gaat worden als Huub's motorrijbewijs.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef Dark het volgende:
Daar merken wij niks van hoor, gaat onder het mom van golflessen en dokter/tandartsbezoekjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet kunnen.... schaf dan de stemmingen maar af als ze toch alles krijgen. Beetje stampvoeten en het is weer geregeld.... zum kotzen....![]()
Als Luc een platencontract krijgt als die met Huub samenspeelt, dan zal die dat gelijk doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:49 schreef akveor het volgende:
Jaap denkt dat het misschien Jaap, Huub en Luc word..... Ze hebben dus echt niet door dat Luc heeft uitgesproken dat hij alles zal doen om Brian te laten winnen.
Tuurlijk...jij kent haar zo goed dat je precies weet wat ze zou doen....quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap zou dit toch ook moeten zien..... Lieek wil ruimte maar heult met de vijand....
Wel kwaad tegen Huub maar niet tegen Jaap. Het ligt er te dik bovenop. Als Jaap Lieke zou vragen of ze hem zou willen pijpen voor backup dan zal ze dat doen. De grootste rat in de villa is Lieke.
Jezus Mina! Wel voor een ander vergallen eerst en vervolgens doodleuk zelf gaan rijden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef Dark het volgende:
Komt door het trainen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Brian, hij schokt nog heviger dan anders.
Het mooie was, Jaap zei dat hij een aso was en een egoïst. Zij doen zich altijd zo goed voor. Jaap heeft helemaal niks aan geloofwaardigheid ingeleverd. Amanda des te meer. Dan heb ik het nog over de uitkomst en niet eens over alle tegenstrijdige domme argumenten die werden gegeven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
Amanda - Huub en Jaap zetten zichzelf alleen maar voor lul, met dit.........
Precies.... ze heeft geen principes... ze dumpt mensen als vuil als ze ze gebruikt heeft. Net als een zwarte weduwe die het mannetje opvreet nadat ie z'n plicht heeft gedaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het is niet erg om een rat te zijn in dat spel. Maar geef het dan ook eerlijk toe.
Huub weet en zegt eerlijk dat die het keihard speelt. Maar Lieke blijft maar doordrammen dat ze zo eerlijk en principieel is, terwijl het de grootste jakhals daar is.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
nix nieuws. wat dacht je van selene die door de stemming niet mee mocht naar de premiere? is ook gewoon meegeweest. sogenaamd door iemand die nog een premiere-kaartje over had... ja vast, bullshit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet kunnen.... schaf dan de stemmingen maar af als ze toch alles krijgen. Beetje stampvoeten en het is weer geregeld.... zum kotzen....![]()
Ik ga af op wat ik zie en reageer daarop.... ik laat me lekker door mijn emoties meeslepen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef riri het volgende:
[..]
Tuurlijk...jij kent haar zo goed dat je precies weet wat ze zou doen....
Jaap wil niets anders dan dat ze haar eigen dingen doet...hij weet waar ze naar toe wil..dat hebben Jaap en Lieke allang uitgesproken.
Hoe meer ze weet van het andere clubje hoe beter...laat ze alles maar prijsgeven
Bedoelt ze dan te zeggen dat ze haar rijbewijs toch wel krijgt en Jaap het nakijken heeft?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
Nee, wie dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:06 schreef SiRojK het volgende:
Iedereen wist het al van de nieuwe butler?
Ik niet, vertel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:06 schreef SiRojK het volgende:
Iedereen wist het al van de nieuwe butler?
Jezus al je tweede erg denigrerende post.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:01 schreef kit2u het volgende:
is keith eigenlijk getest?
Dat ie niet een lekker fris Hivje heeft opgelopen toen hij zo gezellig met 35 man op 2 vierkante meter koorliedjes aan het repeteren was?
het lijkt gvd wel de omgekeerde wereld.....als er toch iemand egoistisch was was het Amanda wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef Py het volgende:
Als Huub en Jaap niet oppassen, ontploft het straks nog in hun gezicht.
Klopt, daar zorgen Lieke, Brian en Amanda wel voor met hun nobelheid en goeddoen voor de mensheid.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef Py het volgende:
Als Huub en Jaap niet oppassen, ontploft het straks nog in hun gezicht.
Hun punt is dat ze een deal hadden waarbij 2 mensen hun rijbewijs hadden kunnen laten halen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef 2live het volgende:
[..]
het lijkt gvd wel de omgekeerde wereld.....als er toch iemand egoistisch was was het Amanda wel.
durft ze tegen jaap natuurlijk niet te zeggen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:14 schreef schatje het volgende:
Lieke noemt Huub een smerig jong omdat ie Amanda over de rug van de zwerver om zwart wilde maken.
Maar die heeft nu dus toch die stemming gekregen, dus voelt ze zich weer beresterkquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef 2live het volgende:
[..]
het lijkt gvd wel de omgekeerde wereld.....als er toch iemand egoistisch was was het Amanda wel.
Dus die tafel vloog door de keuken door levitatie?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor Amanda, Brian was niet boos op je omdat je de stemming blokte , heul niet........hij ontplofte bijna.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:18 schreef miesy het volgende:
[..]
durt ze tegen jaap natuurlijk niet te zeggen.
Hoezo via een stemming? Ik dacht via een dealtje met de febo...Amanda laat zich weer door Brian gebruiken en in ruil daarvoor mag ze haar rijbewijs halen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar die heeft nu dus toch die stemming gekregen, dus voelt ze zich weer beresterk
Vies vuil goor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo dat dan? Staat er iemand op het punt hem te bespringen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:01 schreef kit2u het volgende:
is keith eigenlijk getest?
Dat ie niet een lekker fris Hivje heeft opgelopen toen hij zo gezellig met 35 man op 2 vierkante meter koorliedjes aan het repeteren was?
en ik maar denken dat principes bj haar boven alles stondquote:
ongelooflijk wat heeft dat kutkind weer een praatjes.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:21 schreef riri het volgende:
Ordinaire Amanda weer aan het schreeuwen omdat haar werkelijke karakter zo is blootgelegd
Ik kan er ook al niet meer naar kijken of luisteren. Soms zou ik wel door die monitor willen springen om een paar van die gierenekken om te draaien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
Het nivo daalt weer tot zo'n laag punt dat ik maar een rondje met de hond ga lopen, ik ontplof bijna.![]()
Pas op, het is gladquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
Het nivo daalt weer tot zo'n laag punt dat ik maar een rondje met de hond ga lopen, ik ontplof bijna.![]()
Heb jij even mazzelquote:
nouja, ik denk zo (qua verhaallijn, dus, niet in werkelijkheid):quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:17 schreef Py het volgende:
[..]
Hun punt is dat ze een deal hadden waarbij 2 mensen hun rijbewijs hadden kunnen laten halen.
Jaap blokt dat en Huub verdedigt dat nu met woorden over hoe nobel ze die stemming aan de Miky hadden kunnen geven.
Beeldvorming
Heeft ze dat echt zo gezegd? Dat over haar moeder en "fuck you" ????quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef Guuskeee het volgende:
wat een kutvolk, onbeschrijfelijk...
Amanda > Mickey, ik ga ALLES voor je regelen, alles wat je maar nodig hebt. Mn moeder heeft mijn rijlessen al betaald, en heeft nog millioenen over, en jij hebt een rijbewijs alleen maar nodig om een leven op te bouwen en een baan te kunnen krijgen, maar ik wil echt graag een rijbewijs dus fuck you.
Mijn gevoelens van medelijde tegenover haar zijn echt overgegaan in haat, wat een kutwijf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komop, zeg. Hij is niet van suiker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:18 schreef agter het volgende:
vind het zo genant dat mickey er gewoon bij zit...
Wat ik begrepen heb, maakt het allemaal niet meer uit, Amanda krijgt van het hokje haar rijbewijs, anders loopt ze weg en daar is Flens als de dood voor en Amanda gaat nu, met geld van haar moeder? alles voor Mikey doen dat mogelijk is......... stoer hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
[..]
nouja, ik denk zo (qua verhaallijn, dus, niet in werkelijkheid):
Ze kunnen Mike gratis ende voor niks een rijbewijs bezorgen, maar omdat Amanda dat ook wil moet iedereen 200 euro eigen geld op tafel leggen.
Dus die 200 euro is dus eigenlijk voor Amanda en niet voor Mike, want die kun je het gratis geven.
indirect heeft ze dat allemaal gezegd. t zijn een aantal uitspraken van haar bij elkaar geplakt, en de "fuck you" is een figuurlijke "fuck you". zo van: ik pak alles wat ik wil, en geef geen kut om jou.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt zo gezegd? Dat over haar moeder en "fuck you" ????
Je kan het idd zo bekijken. Maar zo is het spel niet gelopen. Iedereen was het eens dat Amanda haar rijbewijs mocht halen en dat ze Miky al met andere dingen aan het helpen waren en dat ze daar ook een rijbewijs bij zouden regelen. Iedereen zou meebetalen. Behalve Jaap.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
[..]
nouja, ik denk zo (qua verhaallijn, dus, niet in werkelijkheid):
Ze kunnen Mike gratis ende voor niks een rijbewijs bezorgen, maar omdat Amanda dat ook wil moet iedereen 200 euro eigen geld op tafel leggen.
Dus die 200 euro is dus eigenlijk voor Amanda en niet voor Mike, want die kun je het gratis geven.
Volgens een aantal hier prominent aanwezige dames was het briljante masterplan van die vleermuis...quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef Py het volgende:
Hé Jaap, jij blokt hem en iedereen wordt kwaad op mij.' zegt Huub.
Heeft Selene haar anus gebleekt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:38 schreef tony38 het volgende:
in haar witte ster!!!!!
Ik zou me ook niet goed voelen als je met zo'n stel kneuzen als Brian en Amanda moet samenspelen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef Varen het volgende:
Huub: Lieke is slapen, ze voelt zich niet goed
Precies.... hypocriet wijf.... zou vond toch dat de stemmingen voor de miljonairs moesten zijn... zoj had toch 10.ooo borg betaald?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
Lieke "Jouw spel, jouw ego is belangrijker dan een rijbewijs voor die jongen"
Ehm.... volgens mij was jij degene die het voor Mike wilde blokken, niet Huub
Ach buiten is het een stuk kouder....quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:18 schreef agter het volgende:
vind het zo genant dat mickey er gewoon bij zit...
Wie is vleermuis? En welk briljant plan? Dat van Huub en Jaap en de nobele rijbewijsstemming?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Volgens een aantal hier prominent aanwezige dames was het briljante masterplan van die vleermuis...
de essentie van het hele verhaal. amanda dr moeder heeft de rijopleiding van amanda AL BETAALD. ze hoeft alleen nog maar de lessen te gaan volgen NA de kooi, maar daar heeft ze geen zin in. Zoals ze tegen Nadia zei: "ik ging liever shoppen dan rijlessen"quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:39 schreef blomst het volgende:
Als amanda haar moeder nog miljoenen heeft liggen, waarom maakt ze zich dan drk om het rijbewijs, die kan ze buiten de kooi nog wel halen, ik zit het filmpje te bekijken waar ze buiten met selene zit te praten en te huilen.
Heeft Amanda niet eens gezegd dat als ze iets niet kreeg van haar moeder dat ze dan ook stennis ging maken en huilen, en dat ze het dan alsnog kreeg.
In het filmpje doet ze dus net zo tegen de febo.
Op het laatste moment? Het was toch afgesproken werk? Huub zette het toch op door Mikey voor te dragen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef Py het volgende:
Hé Jaap, jij blokt hem en iedereen wordt kwaad op mij.' zegt Huub.
Net alsof Huub in de hoek stond toen het gebeurde. Het was een zuivere Jaapactie. En Huub sluit zich op het laatste moment bij hem aan. Vervolgens gaat Huub in geuren en kleuren een verhaal over nobelheid afsteken. Man, als er iemand denigrerend tegen Miky doet, is het Huub wel (MIKY HEEFT GEEN KANSEN OP DE ARBEIDSMARKT, x20, waar Miky bij zit)![]()
Nee Huub. Jij begon de rest een gebrek aan nobelheid te verwijten en dar reageerde de rest op.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:44 schreef Katewalker het volgende:
KOTSHUUBEMMER ????? Wat heeft Amanda?
De vleermuis aka teringdwergmarmot aka ballenbakje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:43 schreef Py het volgende:
[..]
Wie is vleermuis? En welk briljant plan? Dat van Huub en Jaap en de nobele rijbewijsstemming?
gisteravond in kantoor sprak Jaap ook uit dat hij bewust dit soort plannen niet met Lieke wilde delen omdat ze het verneukt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Jaap zich serieus moet afragen wat hij nu werkelijk aan Lieke heeft. Ze steunt hem niet openlijk en geeft munitie aan de vijand.
Huub had al voor Amanda gestemd dacht ik. Daarna kwam Jaap weer binnen en zei dat hij hem aan Miky wilde geven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Op het laatste moment? Het was toch afgesproken werk? Huub zette het toch op door Mikey voor te dragen?![]()
Huub zette voor en Jaap kopte in....
Lieke wil haar eigen spel spelen... en alleen maar haar spel....ze verliest alle belangen uit het oog. Overigens komt er ook nog een 6de wannabee (quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Jaap zich serieus moet afragen wat hij nu werkelijk aan Lieke heeft. Ze steunt hem niet openlijk en geeft munitie aan de vijand.
dus jij kent 'm, wat voor type is het? Wat mondiger als Dimitri hoop ik?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:48 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb 'de nieuwe butler' trouwens gezegd dat als hij/dimitri iemand wil 'aanvallen' dat hij maar Jaap of Amanda (VOORAL) moet nemen, want die blijven het meest buiten schot.. Heb em ook ff verteld dat Amanda een pruik draagt
Zo snel werkt dat niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:47 schreef Guuskeee het volgende:
het zou mooi zijn als mickey hiv-positief was,
dan kon die selene (liefst tegen haar zin)
een keer bruut droog in de kont nemen, is die hoer ook opgerot...
Die Poilly Fumé heeft je niet milder gemaakt tav Huub hè FdW?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Volgens een aantal hier prominent aanwezige dames was het briljante masterplan van die vleermuis...
Volgens mij is dat 's middags in het kantoor besproken na aanleiding van dat artikel in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:48 schreef Py het volgende:
[..]
Huub had al voor Amanda gestemd dacht ik. Daarna kwam Jaap weer binnen en zei dat hij hem aan Miky wilde geven.
Trouwens, is het gesprek hierover op de streams geweest (waarin dit plan is besproken)?
Het is alleen PB als de foto van Huub persoonlijk bezit van hem is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:48 schreef avonne het volgende:
ik snap het niet.
Een emmer met de naam en foto van Huub erop is dus persoonlijk bezit van Huub. Dus eigenlijk moet Huub kotsen van Amanda en/of Lieke?
Kwenie, ik ken hem niet persoonlijk.. Spreek hem wel eens op MSN, denk hetzelfde als Dimitri zo'n beetje, al verwacht ik hem iets mondiger.. Dimitri ken ik net zo, via msn en verder niet (najah, via een forum)quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:49 schreef 2live het volgende:
[..]
dus jij kent 'm, wat voor type is het? Wat mondiger als Dimitri hoop ik?
Huub was de good cop en Jaap de bad cop. Dat deden ze een dag ervoor al.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Op het laatste moment? Het was toch afgesproken werk? Huub zette het toch op door Mikey voor te dragen?![]()
Huub zette voor en Jaap kopte in....
Het is ook echt te belachelijk dat er niet een dikke sanctie boven het hoofd hangt voor de volgende die die naam alleen al uitspreektquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub was de good cop en Jaap de bad cop. Dat deden ze een dag ervoor al.
Waarom zou anders Lieke zo boos zijn? Huub was part of the plan.
Al was Jaap de absolute held!
Vind het alleen zo lullig voor Cora steeds.
Klopt; dat pokkekeffertje is voor mij volledig door het ijs gezakt schat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die Poilly Fumé heeft je niet milder gemaakt tav Huub hè FdW?
spelbreker!!! tgaat om het idee!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo snel werkt dat niet.
Gaat tijden overheen voordat je daar ziek van ben.
Ik weet wel dat ze van tevoren het idee hadden dat het een rijbewijsstemming kon gaan worden. En dat ze hem dan aan Miky wilde geven om Amanda te zieken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 's middags in het kantoor besproken na aanleiding van dat artikel in de Telegraaf.
(Jaap mee naar optreden Huub en Brian.)quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:29 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat vanavond mee naar het optreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |