gisteravond in kantoor sprak Jaap ook uit dat hij bewust dit soort plannen niet met Lieke wilde delen omdat ze het verneukt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Jaap zich serieus moet afragen wat hij nu werkelijk aan Lieke heeft. Ze steunt hem niet openlijk en geeft munitie aan de vijand.
Huub had al voor Amanda gestemd dacht ik. Daarna kwam Jaap weer binnen en zei dat hij hem aan Miky wilde geven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Op het laatste moment? Het was toch afgesproken werk? Huub zette het toch op door Mikey voor te dragen?![]()
Huub zette voor en Jaap kopte in....
Lieke wil haar eigen spel spelen... en alleen maar haar spel....ze verliest alle belangen uit het oog. Overigens komt er ook nog een 6de wannabee (quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Jaap zich serieus moet afragen wat hij nu werkelijk aan Lieke heeft. Ze steunt hem niet openlijk en geeft munitie aan de vijand.
dus jij kent 'm, wat voor type is het? Wat mondiger als Dimitri hoop ik?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:48 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb 'de nieuwe butler' trouwens gezegd dat als hij/dimitri iemand wil 'aanvallen' dat hij maar Jaap of Amanda (VOORAL) moet nemen, want die blijven het meest buiten schot.. Heb em ook ff verteld dat Amanda een pruik draagt
Zo snel werkt dat niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:47 schreef Guuskeee het volgende:
het zou mooi zijn als mickey hiv-positief was,
dan kon die selene (liefst tegen haar zin)
een keer bruut droog in de kont nemen, is die hoer ook opgerot...
Die Poilly Fumé heeft je niet milder gemaakt tav Huub hè FdW?quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Volgens een aantal hier prominent aanwezige dames was het briljante masterplan van die vleermuis...
Volgens mij is dat 's middags in het kantoor besproken na aanleiding van dat artikel in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:48 schreef Py het volgende:
[..]
Huub had al voor Amanda gestemd dacht ik. Daarna kwam Jaap weer binnen en zei dat hij hem aan Miky wilde geven.
Trouwens, is het gesprek hierover op de streams geweest (waarin dit plan is besproken)?
Het is alleen PB als de foto van Huub persoonlijk bezit van hem is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:48 schreef avonne het volgende:
ik snap het niet.
Een emmer met de naam en foto van Huub erop is dus persoonlijk bezit van Huub. Dus eigenlijk moet Huub kotsen van Amanda en/of Lieke?
Kwenie, ik ken hem niet persoonlijk.. Spreek hem wel eens op MSN, denk hetzelfde als Dimitri zo'n beetje, al verwacht ik hem iets mondiger.. Dimitri ken ik net zo, via msn en verder niet (najah, via een forum)quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:49 schreef 2live het volgende:
[..]
dus jij kent 'm, wat voor type is het? Wat mondiger als Dimitri hoop ik?
Huub was de good cop en Jaap de bad cop. Dat deden ze een dag ervoor al.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Op het laatste moment? Het was toch afgesproken werk? Huub zette het toch op door Mikey voor te dragen?![]()
Huub zette voor en Jaap kopte in....
Het is ook echt te belachelijk dat er niet een dikke sanctie boven het hoofd hangt voor de volgende die die naam alleen al uitspreektquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub was de good cop en Jaap de bad cop. Dat deden ze een dag ervoor al.
Waarom zou anders Lieke zo boos zijn? Huub was part of the plan.
Al was Jaap de absolute held!
Vind het alleen zo lullig voor Cora steeds.
Klopt; dat pokkekeffertje is voor mij volledig door het ijs gezakt schat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die Poilly Fumé heeft je niet milder gemaakt tav Huub hè FdW?
spelbreker!!! tgaat om het idee!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo snel werkt dat niet.
Gaat tijden overheen voordat je daar ziek van ben.
Ik weet wel dat ze van tevoren het idee hadden dat het een rijbewijsstemming kon gaan worden. En dat ze hem dan aan Miky wilde geven om Amanda te zieken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 's middags in het kantoor besproken na aanleiding van dat artikel in de Telegraaf.
(Jaap mee naar optreden Huub en Brian.)quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:29 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat vanavond mee naar het optreden?
Vnv zijn ze hier in Hengelo, ga wss nog wel even kijkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Jaap mee naar optreden Huub en Brian.)
Dit was 2 dagen bekend, de clubs, zaaleigenaren krijgen veel vragen
of Jaap ook meekomt, Jaap heeft vandaag zijn single proberen op te nemen,
Jaap is niet zo tevreden over het resultaat ,
hij zegt nu zijn single vanavond niet te kunnen zingen.
@Guuskeee, het spijt me, ik wil geen spelbreker zijn.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef riri het volgende:
waarom wordt er niet eens ijzeren harnas besteld voor Amanda door bijvoorbeeld Jaap en Huub?
Met de tekst eronder..."Ter bescherming van je lichaam...voor de rondspringende glascherven van kapotgeslagen deuren door je geliefde vriendje en zodat je niet door een doucheslang gewurgd kan worden,ook voegen we een sleutel bij voor het kuisheidsgordel waarvan we de sleutel aan je geliefde hebben overhandigd,zodat hij zich zo af en toe nog op je af kan reageren...wel beter want anders loopt de agressie bij hem wel heel erg snel op"
Ik zit meer te denken aan een honkbalknuppel. Zodra brrrrrian zijn muil opentrekt effe een tikkie met de knuppel en hij is weer rustig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:43 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Brian ook al aan de Reiki? Is dat wel krachtig genoeg voor hem.
Bedoel, morfine zou effectiever zijn
Leuk idee en in je eigen woonplaats .quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:00 schreef SiRojK het volgende:
Vnv zijn ze hier in Hengelo, ga wss nog wel even kijken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zit meer te denken aan een honkbalknuppel. Zodra brrrrrian zijn muil opentrekt effe een tikkie met de knuppel en hij is weer rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |