Vnv zijn ze hier in Hengelo, ga wss nog wel even kijkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Jaap mee naar optreden Huub en Brian.)
Dit was 2 dagen bekend, de clubs, zaaleigenaren krijgen veel vragen
of Jaap ook meekomt, Jaap heeft vandaag zijn single proberen op te nemen,
Jaap is niet zo tevreden over het resultaat ,
hij zegt nu zijn single vanavond niet te kunnen zingen.
@Guuskeee, het spijt me, ik wil geen spelbreker zijn.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:56 schreef riri het volgende:
waarom wordt er niet eens ijzeren harnas besteld voor Amanda door bijvoorbeeld Jaap en Huub?
Met de tekst eronder..."Ter bescherming van je lichaam...voor de rondspringende glascherven van kapotgeslagen deuren door je geliefde vriendje en zodat je niet door een doucheslang gewurgd kan worden,ook voegen we een sleutel bij voor het kuisheidsgordel waarvan we de sleutel aan je geliefde hebben overhandigd,zodat hij zich zo af en toe nog op je af kan reageren...wel beter want anders loopt de agressie bij hem wel heel erg snel op"
Ik zit meer te denken aan een honkbalknuppel. Zodra brrrrrian zijn muil opentrekt effe een tikkie met de knuppel en hij is weer rustig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:43 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Brian ook al aan de Reiki? Is dat wel krachtig genoeg voor hem.
Bedoel, morfine zou effectiever zijn
Leuk idee en in je eigen woonplaats .quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:00 schreef SiRojK het volgende:
Vnv zijn ze hier in Hengelo, ga wss nog wel even kijken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zit meer te denken aan een honkbalknuppel. Zodra brrrrrian zijn muil opentrekt effe een tikkie met de knuppel en hij is weer rustig.
Achjah, kom er normaal nooit meer, maar wil nu wel een uitzondering maken, kijken of we Brian gek kunnen krijgenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk idee en in je eigen woonplaats .
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zit meer te denken aan een honkbalknuppel. Zodra brrrrrian zijn muil opentrekt effe een tikkie met de knuppel en hij is weer rustig.
Zeurlène doet het ook al doggy style bij Amanda?quote:
hij heeft al eens van Huub gewonnen, maar ook al is die na jaap de beste schakspeler in de kooi, echt geweldig kan Huub niet schaken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:59 schreef SiRojK het volgende:
Kan die mickey nog een beetje schaken?
Dat lijkt me meer iets voor amanda. Alhoewel, die kan haar ster beter laten dichtnaaien want nog even en snollie struikelt over haar eigen darmen.quote:
Iiiiieeks, wat een engerd om te zien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:18 schreef schatje het volgende:
Geen lekker ding die nieuwe butler.
Wel leuk voor Lieke!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iiiiieeks, wat een engerd om te zien.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:22 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind Dimitri nu ineens knap(misschien omdat ie naast die nieuwe staat)
Lieke ligt weer eens ziek op bed omdat ze zich keigoed voelt.quote:
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:22 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind Dimitri nu ineens knap(misschien omdat ie naast die nieuwe staat)
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:50 schreef Scandalous het volgende:
Ik hoop dat Mikey miljonair wordt en de villa wint
Dat klinkt hoopvolquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
Die butler hebben ze niet gecast op zijn mooie kop...
hij praat wel lekker..ik denk meer inhoud als Dimitri, maar dat is al gauw.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
Die butler hebben ze niet gecast op zijn mooie kop...
Nee, dat moet een grapje zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Chris is emo coach en relatietherapeut.
Ik mis hemquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Mitch was gewoon de ultieme butler.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Mitch was gewoon de ultieme butler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |