Chelsea Dagger was leukerquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet hoe het met jullie zit maar ik ben wel weer klaar voor een potje dansen op Joy Division
Als Danny nou voor elke post een euro geeftquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
We hebben ook pas een keer of 9300 gepost sinds het begin afgelopen woensdag.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:32 schreef Cybart het volgende:
cool, dat was een oud collega van me zojuist
Als je Love it when you call aanvraagt wordt ie sowieso wel gedraaid denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:32 schreef Seraphina het volgende:
Als we nou met zn allen voor een klein bedragje hetzelfde plaatje gaan aanvragen? Dan moeten ze `m wel draaien toch.
Hahaha ja kan ook. Kan nog wel een tientje missen (had voor K`s Choice eigenlijk mn max. al neergeteld, mjaquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Love it when you call aanvraagt wordt ie sowieso wel gedraaid denk ik
Klopt, wij Nederlanders pownen de Belgjes qua sfeerquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:37 schreef Haunter het volgende:
Gisteravond/nacht ook maar even naar het glazen huis gekeken in Belgie op tv, maar dat vond ik lang niet zoveel gezelligheid uitstralenbrrr
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:43 schreef BonJovi het volgende:
goeiemorgen iedereen net wakker
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
zijn de zelfde mensen die hier vanacht waren
Wat een combinatiequote:Op zaterdag 22 december 2007 14:45 schreef -Hans- het volgende:
Fok en Veenstra Veenstra
Dat denk ik bij elke plaatquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:41 schreef broer het volgende:
Als ik dit soort platen hoor, denk ik altijd: draai dan mijn aanvraag!
Volgens mij welquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:54 schreef Hartox het volgende:
Was dat broekie op tv?
Ik ook, ben wel benieuwd nu...quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:50 schreef Cootz het volgende:
Kut, dat mis ik dan weer. Vanavond nog maar even opzoeken dan...
Jurre Bosman, van SchoolTV Weekjournaal, Nieuws uit de Natuur en de baas van Michiel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:00 schreef Deansensitized het volgende:
Wie is die dude op de bank trouwens? Die met de headlines...
quote:
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:08 schreef Seraphina het volgende:
Zo, nog een plaatje aangevraagd: Feeder - Feeling a moment. Het systeem kent `m alleen niet dus dat belooft niet veel goeds.
Ga jij eens Kamtried pluggen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
Fuck die Amy man, draai dan de Wombats een keer vaker.
Dankquote:
Ze wordt al genoeg gefuckt iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
Fuck die Amy man, draai dan de Wombats een keer vaker.
Rob van Someren was anders ookquote:
Ten eerste is het een goedkope cover, ten tweede is zij vanwege haar en doen en laten en direspect voor d'r fans nou niet een persoon dat bij SR hoortquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef -Hans- het volgende:
Blij dat dit niet het anthem is geworden.. Aardig plaatje maar dan ook niet meer dan dat.
quote:
Ik zou zeggen, gewoon negerenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kunnen we niet met zn allen 500 euro bieden om het internet van seriousrequeststar te laten afsluiten?
En dan ook meteen zn kabelaansluiting voor 5 minuten zodatie niet meer kan zeggen datie 24/6 heeft gekeken
Ja, wat is het met die kerel?? Merk niks aan em eigenlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kunnen we niet met zn allen 500 euro bieden om het internet van seriousrequeststar te laten afsluiten?
En dan ook meteen zn kabelaansluiting voor 5 minuten zodatie niet meer kan zeggen datie 24/6 heeft gekeken
Die arme Juweel heeft dan nog wel het anthem aangevraagd en die staat er niet meer tussenquote:
quote:
Zeker op het begin was hij fokking irritantquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, wat is het met die kerel?? Merk niks aan em eigenlijk
Maar mis dan ook veel, dat wel.
Raar dat hij er niet meer tussen staat, zo even toevoegenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die arme Juweel heeft dan nog wel het anthem aangevraagd en die staat er niet meer tussen
Het halve FB-topic van FTR staat er vol mee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, wat is het met die kerel?? Merk niks aan em eigenlijk
Maar mis dan ook veel, dat wel.
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Ten eerste is het een goedkope cover, ten tweede is zij vanwege haar en doen en laten en direspect voor d'r fans nou niet een persoon dat bij SR hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |