Chelsea Dagger was leukerquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet hoe het met jullie zit maar ik ben wel weer klaar voor een potje dansen op Joy Division
Als Danny nou voor elke post een euro geeftquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
We hebben ook pas een keer of 9300 gepost sinds het begin afgelopen woensdag.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:32 schreef Cybart het volgende:
cool, dat was een oud collega van me zojuist
Als je Love it when you call aanvraagt wordt ie sowieso wel gedraaid denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:32 schreef Seraphina het volgende:
Als we nou met zn allen voor een klein bedragje hetzelfde plaatje gaan aanvragen? Dan moeten ze `m wel draaien toch.
Hahaha ja kan ook. Kan nog wel een tientje missen (had voor K`s Choice eigenlijk mn max. al neergeteld, mjaquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Love it when you call aanvraagt wordt ie sowieso wel gedraaid denk ik
Klopt, wij Nederlanders pownen de Belgjes qua sfeerquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:37 schreef Haunter het volgende:
Gisteravond/nacht ook maar even naar het glazen huis gekeken in Belgie op tv, maar dat vond ik lang niet zoveel gezelligheid uitstralenbrrr
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:43 schreef BonJovi het volgende:
goeiemorgen iedereen net wakker
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
zijn de zelfde mensen die hier vanacht waren
Wat een combinatiequote:Op zaterdag 22 december 2007 14:45 schreef -Hans- het volgende:
Fok en Veenstra Veenstra
Dat denk ik bij elke plaatquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:41 schreef broer het volgende:
Als ik dit soort platen hoor, denk ik altijd: draai dan mijn aanvraag!
Volgens mij welquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:54 schreef Hartox het volgende:
Was dat broekie op tv?
Ik ook, ben wel benieuwd nu...quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:50 schreef Cootz het volgende:
Kut, dat mis ik dan weer. Vanavond nog maar even opzoeken dan...
Jurre Bosman, van SchoolTV Weekjournaal, Nieuws uit de Natuur en de baas van Michiel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:00 schreef Deansensitized het volgende:
Wie is die dude op de bank trouwens? Die met de headlines...
quote:
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:08 schreef Seraphina het volgende:
Zo, nog een plaatje aangevraagd: Feeder - Feeling a moment. Het systeem kent `m alleen niet dus dat belooft niet veel goeds.
Ga jij eens Kamtried pluggen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
Fuck die Amy man, draai dan de Wombats een keer vaker.
Dankquote:
Ze wordt al genoeg gefuckt iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
Fuck die Amy man, draai dan de Wombats een keer vaker.
Rob van Someren was anders ookquote:
Ten eerste is het een goedkope cover, ten tweede is zij vanwege haar en doen en laten en direspect voor d'r fans nou niet een persoon dat bij SR hoortquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:13 schreef -Hans- het volgende:
Blij dat dit niet het anthem is geworden.. Aardig plaatje maar dan ook niet meer dan dat.
quote:
Ik zou zeggen, gewoon negerenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kunnen we niet met zn allen 500 euro bieden om het internet van seriousrequeststar te laten afsluiten?
En dan ook meteen zn kabelaansluiting voor 5 minuten zodatie niet meer kan zeggen datie 24/6 heeft gekeken
Ja, wat is het met die kerel?? Merk niks aan em eigenlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kunnen we niet met zn allen 500 euro bieden om het internet van seriousrequeststar te laten afsluiten?
En dan ook meteen zn kabelaansluiting voor 5 minuten zodatie niet meer kan zeggen datie 24/6 heeft gekeken
Die arme Juweel heeft dan nog wel het anthem aangevraagd en die staat er niet meer tussenquote:
quote:
Zeker op het begin was hij fokking irritantquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, wat is het met die kerel?? Merk niks aan em eigenlijk
Maar mis dan ook veel, dat wel.
Raar dat hij er niet meer tussen staat, zo even toevoegenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die arme Juweel heeft dan nog wel het anthem aangevraagd en die staat er niet meer tussen
Het halve FB-topic van FTR staat er vol mee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, wat is het met die kerel?? Merk niks aan em eigenlijk
Maar mis dan ook veel, dat wel.
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Ten eerste is het een goedkope cover, ten tweede is zij vanwege haar en doen en laten en direspect voor d'r fans nou niet een persoon dat bij SR hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |