Klopt als de bodemplaat krom is is het einde verhaal meestal.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tenzij ie geknikt is, zoals de kopbak van de 8728 in Roosendaal. Maar ik zie zo 1-2-3 geen knik... En het perron heeft nog best wat meegegeven.
Sucha Bezkidzna, ben ik geweest! o.a.met de nachtrein vanaf Poznan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:33 schreef Gutz het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/36706/418ff49c/bordjes.html
Uit me hoofd kan ik zeggen dat die 1300 bij Weesp spiksplinter nieuw was. Ze hebben de bruikbare onderdelen gebruikt om een nieuwe 1300 te maken. Volgens mij stond er een tijdje terug iets over in in RM/Opr/oid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef Duvel het volgende:
Er zijn weleens eerder heel jonge treinen afgevoerd, zoals die ene 1300 die bij Weesp de prut in reed ergens in de jaren '50. Het is afhankelijk van de opgetreden schade. Bij de kopbak van de 8728 zat er halverwege een nare knik. Die krijg je er niet uit, einde bak. Daarentegen zijn er ook zat rampzalig grote schades die ze wel verholpen hebben. Een Plan T die ergens in de jaren '90 een combine opving bij Dordt kreeg bijvoorbeeld nog een nieuwe kop, terwijl het treinstel wel al dertig jaar oud was op dat moment.
zag ik dat dus toch goed! Ik dacht al volgens mij rolt daar de 766 voorbij op het viaduct net voor Utrecht CS richting Lunetten, vanmiddag op de fiets. Ergens rond 5 voor 2 geloof ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Altijd geinig ja die CTA's
[ afbeelding ]
VIRM stel 8642 als IC Den Helder - Nijmegen
Met net een klein wolkje voor de zon passeert Hondekop 766 van Stichting Mat '54 Lunetten aansluiting/kruis op weg naar Arnhem als trein 28342
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plan V stellen 810 en 942
Te Amersfoort is het treinstel zojuist aangekomen op spoor 6
[ afbeelding ]
En stipt op tijd vertrokken als trein 28343 naar Amsterdam Centraal
[ afbeelding ]
Das toch Fles zijn verzameling?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:33 schreef Gutz het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/36706/418ff49c/bordjes.html
De reacties zijn bijna allemaal enthousiast, iedereen is z'n hometown gaan zoekenquote:Op zondag 30 december 2007 11:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Das toch Fles zijn verzameling?
Ik quote:
"fuck hell, zelfs anna paulowna staat er tussen! +1"
Ja viel mij ook wel op. Naja dumpert is dan ook niet geenstijl... Scheelt ook een boelquote:Op zondag 30 december 2007 11:26 schreef JDude het volgende:
[..]
De reacties zijn bijna allemaal enthousiast, iedereen is z'n hometown gaan zoeken.
dat zeg ikquote:Op zondag 30 december 2007 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
Van die 1300 bij Weesp hebben ze volgens mij nog onderdelen gebruikt om een nieuwe 1300 te bouwen, die de NS toen als vervanging had besteld.
Thanx! De 766 was inderdaad bezig aan een rondrit door Nederland vanwege de jaarlijkse Oudejaars-Donateursrit. De route ging van Amsterdam C via Haarlem naar Den Haag HS, via werkplaats Leidsschendam en de Nootdorpboog, Binckhorstboog en Blijdorpboog naar Utrecht. Daarna door naar Arnhem - Zutphen - Deventer en terug via Apeldoorn - Amersfoort naar Amsterdam.quote:Op zondag 30 december 2007 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
wederom prachtige foto’s van een prachtige trein! Was de 766 een rondrit aan het maken (zo ja, welke route?) of wat was de reden dat hij onderweg was?
@Willy84, even overheen gelezen!quote:
13 september 1918quote:Op zondag 30 december 2007 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor 1 punt: Op welke datum gebeurde dit ongeval precies?
voor 2 punten: Wat gebeurde er precies?
voor 2 punten: hoeveel doden en gewonden vielen daarbij?
voor 5 punten: Welke opleiding en aan welk instituut is naar aanleiding van dat ongeluk opgericht?
Succes
Dat is de helftquote:Op zondag 30 december 2007 15:53 schreef Zug-Chef het volgende:
13 september 1918
dijk was aan het verzakken door de hevige regenval daags ervoor
41 doden en 42 gewonden
Sort of. De opleiding Grondmechanica aan de TU Delftquote:Op zondag 30 december 2007 18:05 schreef von_Preussen het volgende:
4. Een opleiding gerelateerd aan grondmechanika / geotechniek (oprichting van het het Laboratorium voor Grondmechanika, LGM, tegenwoordig GeoDelft)?
hengeloquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vandaag rondje gedaan met Fles
Den Haag Moerwijk->Den Haag-> Utrecht->Amersfoort->Almelo->Marienberg->Zwolle->Kampen->Zwolle->Deventer (pimpel) Almelo (pimpel)Amsterdam cs-> Den haag Cs -> Den Haag Morwijk
BIj mij wel, als je Windows media player opent, dan daar nieuwe url opent en dan die link daar invult?quote:Op zondag 30 december 2007 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, fijn, maar bij mij werkt dat niet
Met Nettransportquote:Op zondag 30 december 2007 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Vettigheid
en hoe sla ik dat lokaal op?
Waarom staat er hier bij mij "Duvel" als degene die het gewijzigd heeft?quote:Op zondag 30 december 2007 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
-edit: hou je snuit toch, spuit elf -
[bericht 98 % gewijzigd door Duvel op 30-12-2007 om 15:22]
-- edit: nee. niet kutten met sub tags --quote:Op zondag 30 december 2007 23:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom staat er hier bij mij "Duvel" als degene die het gewijzigd heeft?
Bedankt en veel plezier!quote:Op zondag 30 december 2007 21:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Geentijd, inpakken disney... enzo... slapen enzo..
Allemaal de beste Wensen
Thx, nu nog even België Trotserenquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom staat er hier bij mij "Duvel" als degene die het gewijzigd heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |