Zomervakantie waarschijnlijk weer.quote:
Even het jaartal aangepast stond 2009quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat als je naar Oost-Europa gaat je beter niet kunt interrailen maar gewoon ter plaatse een kaartje kopen omdat dit goedkoper is.
Welke kant wil jij uit?
Brand maar losquote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef Eix het volgende:
Zomervakantie waarschijnlijk weer.
Maar nog geen idee waarnaartoe. Of ja, eigenlijk teveel ideeën.![]()
Zweden is mooiquote:Op zondag 23 december 2007 15:06 schreef Tecnix het volgende:
Even het jaartal aangepast stond 2009![]()
Ik zit te denken om richting het noorden te gaan
Daaromquote:Op zondag 23 december 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zweden is mooiEn duur, tenzij interrail
![]()
En ze rijden daar linksquote:Op zondag 23 december 2007 17:59 schreef Willy84 het volgende:
Ik ga morgen ook naar Londen! Nog tips enzo?![]()
Ik had vandaag in de OBA nog even het boek "metro's in Europa" gelezen over Londen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En ze rijden daar links, misschien ook handig om van op de hoogte te zijn
Nordlandsbanen in Noorwegen lijken me welt of.quote:Op zondag 23 december 2007 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brand maar losIk heb nog niet echt nagedacht over komende zomer moet ik zeggen
Ja...koop een travelcardquote:Op zondag 23 december 2007 17:59 schreef Willy84 het volgende:
Ik ga morgen ook naar Londen! Nog tips enzo?![]()
Bedoel je de Oyster kaart?quote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja...koop een travelcardscheelt je ergggg veel geld voor de metro enzo!
Goed geraden...quote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef bork het volgende:
Ehm? Nieuwe Disney monorail? (Hierboven)
handig ja, maar met hispeed iets exotisch plannen ho maar en ontzettend veel verwijzingen(op die site) die leiden tot niks (404)quote:Op zondag 23 december 2007 22:52 schreef en_door_slecht het volgende:
He, sinds wanneer hebben we deze versie van m.ns.nl? Dit werkt veel beter dan eerder, toe verstoringen er pas op kwamen te staan als alles alweer bij het oude was.
Tsja, lappen voor de trein valt nogal mee.quote:Op maandag 24 december 2007 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dan moet je eerst het museum in zien te komen en dan nog dik lappen voor die treinEen taxi is geodkoper zowat
Al een weekje ofzo , maar wertk voor geen ruk. Althans "Actuele vertrektijden op station X ". Dat gebruik ik altijd om te zien if mijn trein al vertraging opgelopen heeft...quote:Op zondag 23 december 2007 22:52 schreef en_door_slecht het volgende:
He, sinds wanneer hebben we deze versie van m.ns.nl? Dit werkt veel beter dan eerder, toe verstoringen er pas op kwamen te staan als alles alweer bij het oude was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |