Brand maar losquote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef Eix het volgende:
Zomervakantie waarschijnlijk weer.
Maar nog geen idee waarnaartoe. Of ja, eigenlijk teveel ideeën.![]()
Zweden is mooiquote:Op zondag 23 december 2007 15:06 schreef Tecnix het volgende:
Even het jaartal aangepast stond 2009![]()
Ik zit te denken om richting het noorden te gaan
Daaromquote:Op zondag 23 december 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zweden is mooiEn duur, tenzij interrail
![]()
En ze rijden daar linksquote:Op zondag 23 december 2007 17:59 schreef Willy84 het volgende:
Ik ga morgen ook naar Londen! Nog tips enzo?![]()
Ik had vandaag in de OBA nog even het boek "metro's in Europa" gelezen over Londen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En ze rijden daar links, misschien ook handig om van op de hoogte te zijn
Nordlandsbanen in Noorwegen lijken me welt of.quote:Op zondag 23 december 2007 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brand maar losIk heb nog niet echt nagedacht over komende zomer moet ik zeggen
Ja...koop een travelcardquote:Op zondag 23 december 2007 17:59 schreef Willy84 het volgende:
Ik ga morgen ook naar Londen! Nog tips enzo?![]()
Bedoel je de Oyster kaart?quote:Op zondag 23 december 2007 18:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja...koop een travelcardscheelt je ergggg veel geld voor de metro enzo!
Goed geraden...quote:Op zondag 23 december 2007 22:01 schreef bork het volgende:
Ehm? Nieuwe Disney monorail? (Hierboven)
handig ja, maar met hispeed iets exotisch plannen ho maar en ontzettend veel verwijzingen(op die site) die leiden tot niks (404)quote:Op zondag 23 december 2007 22:52 schreef en_door_slecht het volgende:
He, sinds wanneer hebben we deze versie van m.ns.nl? Dit werkt veel beter dan eerder, toe verstoringen er pas op kwamen te staan als alles alweer bij het oude was.
Tsja, lappen voor de trein valt nogal mee.quote:Op maandag 24 december 2007 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dan moet je eerst het museum in zien te komen en dan nog dik lappen voor die treinEen taxi is geodkoper zowat
Al een weekje ofzo , maar wertk voor geen ruk. Althans "Actuele vertrektijden op station X ". Dat gebruik ik altijd om te zien if mijn trein al vertraging opgelopen heeft...quote:Op zondag 23 december 2007 22:52 schreef en_door_slecht het volgende:
He, sinds wanneer hebben we deze versie van m.ns.nl? Dit werkt veel beter dan eerder, toe verstoringen er pas op kwamen te staan als alles alweer bij het oude was.
Heb met de actuele vertrektijden nog geen problemen gehad, werkt als een tiet.quote:Op maandag 24 december 2007 05:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Al een weekje ofzo , maar wertk voor geen ruk. Althans "Actuele vertrektijden op station X ". Dat gebruik ik altijd om te zien if mijn trein al vertraging opgelopen heeft...
Daar zijn het ook verstoringen voor hmmquote:Op maandag 24 december 2007 09:04 schreef Duvel het volgende:
Verstoringen werken nog steeds niet op die site...
smeer is geen menselijk afval. Etensresten e.d. zijn menselijk afval. Ze moeten niet alleen de trein doen hoor, ook het stationsgebouw en de zooi daar omheen. Prullenbakken, en soms zelfs rioleringen e.d. Het hoort er allemaal bij. Verstopte plee, de eerste die er heen gaat is de schoonmaker. Met je handen in de stront is niet hetzelfde als met je handen in de motoroliequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen slecht bedrag! Smerig werk? Treinen schoonmaken valt wel mee, op sommige wc's na dan. Als het vies is kan je gewoon handschoenen aan doen. Ik heb niks tegen vies werk, ik heb zelf vrachtwagens gerepareerd. Als je pauze hebt of naar huis gaat was je gewoon je handen die helemaal zwart van de smeer waren.
Nee, het is geen vetpot, okey maar het is nou geen zwaar werk te noemen.
Stratenmaker, automonteur, bouwvakker. Dat noem ik zwaar.
En nee, ik zit niet op treinen te wachten waar ik tot op me enkels in de krantjes sta, maar dat is logisch.
Nee, gelukkig niet. Ik heb mijn bijbaantje op station Haarlem, dus dan vang je nog wel eens wat dingen op van NS-personeel...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef Willy84 het volgende:
Ow gruwelijk! Zat jij in die trein of wat?
Veel leuker vind ik http://www.traphic.nl/trein.aspx ; dan kun je meteen zien of er ergens anders op je route nog stremmingen zijnquote:Op maandag 24 december 2007 05:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Al een weekje ofzo , maar wertk voor geen ruk. Althans "Actuele vertrektijden op station X ". Dat gebruik ik altijd om te zien if mijn trein al vertraging opgelopen heeft...
Die is wel goedquote:Op maandag 24 december 2007 14:03 schreef knars het volgende:
[..]
Veel leuker vind ik http://www.traphic.nl/trein.aspx ; dan kun je meteen zien of er ergens anders op je route nog stremmingen zijn
//offtopique:quote:Op maandag 24 december 2007 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
bork wat gebeurt er nou eigenlijk precies op jouw avatar?
[/offtopic]
Oh, die had ik nog niet gezienquote:Op maandag 24 december 2007 15:28 schreef zwahiel het volgende:
Met die meid op 't kopieerapparaat.
Daar vraag je me zowatquote:Op maandag 24 december 2007 20:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat voor dingen zijn dat, die wel tussen Amersvoort en Amsterdam rijden. Een trein met erin onder andere een tafel aan 1 kant met daaraan aan beide kanten 3 stoelen en daar scheef achter ok weer 3 stoelen.
ICK, eerste klas. Bij nader inzien.quote:Op maandag 24 december 2007 20:24 schreef KaheemSaid het volgende:
een tafel aan 1 kant met daaraan aan beide kanten 3 stoelen en daar scheef achter ok weer 3 stoelen.
Die staan 2 op 3 scheef bij mijn wetenquote:Op maandag 24 december 2007 20:38 schreef Duvel het volgende:
Maar daar staan de stoelen toch niet scheef? Ik zat te denken aan die oude IR-rijtuigen van de DB?
ICK, ICBquote:Op maandag 24 december 2007 20:45 schreef KaheemSaid het volgende:
ding met oa een klein draaideurtje enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |