Big Brain ruilen tegen NFS Carbon?quote:Mazz: Wario Smooth Moves, Wii Play, evt Big Brain voor NFS of Raving Rabbits
Intrtesse in RE: TUC iets van mij ??quote:Op maandag 24 december 2007 22:52 schreef garfield_online het volgende:
Te koop/te ruil:
Resident Evil - for Wii
Resident Evil - The Umbrella Chronicles
Ik zoek:
Super Mario Galaxy
Wii play
...
deze twee lijken me wel leuk dus die zou ik wel eventueel willen hebben:quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:45 schreef killermj het volgende:
[..]
Intrtesse in RE: TUC iets van mij ??![]()
Ik heb nog wel Wii Play over.quote:Op maandag 24 december 2007 22:52 schreef garfield_online het volgende:
Te koop/te ruil:
Resident Evil - for Wii
Ik zoek:
Super Mario Galaxy
Wii play
...
Heb ik wel voor je.quote:Op maandag 24 december 2007 09:55 schreef GekkeMat het volgende:
ik wilde graag wii play kopen ... mits mogelijk ...
quote:Op maandag 24 december 2007 22:52 schreef garfield_online het volgende:
Te koop/te ruil:
Resident Evil - for Wii
Ik zoek:
Mario Party 8
Mario & Sonic at the Olympic Games
Mario Galaxy
Rayman Raving rabbids
Wii Play
...
voor mario olympics wil je zeker niet RE: for wii ruilen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:42 schreef Anaxagoras het volgende:
Te ruil: DBZ 2 & Mario Olympics
Ik zoek:
Mario Party 8
Olympics voor Mario Party 8 dus?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:03 schreef garfield_online het volgende:
[..]
voor mario olympics wil je zeker niet RE: for wii ruilen?
DBZ 2?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:56 schreef SnookieMJ het volgende:
Te Ruil: Rayman Raving Rabbids
Tegen elk aannemelijk spel
Paper Mario tegen jouw Mario Galaxy ??quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:56 schreef M_13 het volgende:
TK/TR:
Super Mario Galaxy
Rayman Raving Rabbids
Ik zoek:
Rockstar Table Tennis
Super Paper Mario
Mercury Meltdown Revolution
EA Playground
Wii Play
Ruilen tegen DBZ Tenkaichi 2?quote:Op zondag 30 december 2007 12:45 schreef garfield_online het volgende:
Te ruil/koop: Resident Evil: 4 Wii Edition
Ruilen tegen The Legend Of Zelda: Twilight Princess?quote:Op zondag 30 december 2007 12:45 schreef garfield_online het volgende:
Te ruil/koop: Resident Evil: 4 Wii Edition
daar ga ik opzich wel mee akkoordquote:Op maandag 31 december 2007 11:55 schreef jefjef het volgende:
[..]
Ruilen tegen The Legend Of Zelda: Twilight Princess?
Ruilen tegen Paper Mario?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef Genocidejunkies het volgende:
Te koop Metroid prime 3 corruption 35 inclusief verzendkosten
of ruilen tegen the legend of zelda twilight princess
die zijn toch nog niet uit voor de wii, of wel? :p kzocht ze zelf ook maar die kwamen geloof ik pas over een tijdje uit. (moh- heroes 2 in februariquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:33 schreef killermj het volgende:
Medal of Honor - Heroes 2
Call Of Duty 4
Ghost Squad
Battalion Wars 2
heb wel een andere party game in de aanbiedingquote:Op maandag 7 januari 2008 10:16 schreef rival het volgende:
ik heb mario party 8 in de aanbieding...
graag ruilen voor mario en sonic @ olympics
wario ware lijkt me niet zo geweldig eigenlijk... zag je aanbod staan en heb wat reviews e.d. bekeken...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:23 schreef aaleks het volgende:
[..]
heb wel een andere party game in de aanbieding
heb je die eventueel ook te koop? en zo ja, voor hoeveelquote:Op zondag 6 januari 2008 13:02 schreef theemuts1982 het volgende:
Ik heb raving rabids 2 te ruil
Ik zou zeggen doe een goed bod.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:45 schreef curtazimo het volgende:
[..]
heb je die eventueel ook te koop? en zo ja, voor hoeveel
Super Paper Marioquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:36 schreef killermj het volgende:
Te koop / Te Ruil (ruil geniet voorkeur)
* Super Paper Mario
* Call Of Duty 3
* Excite Truck
* Wii Play
* ScarFace
* Splinter Cell
* Mario Strikerz
Maar ruilen danquote:Op maandag 7 januari 2008 14:29 schreef Genocidejunkies het volgende:
[..]
Ik wacht nog even of ik hem kan ruilen tegen the twilight princess, anders is het goed.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:10 schreef non-aristotelian het volgende:
Helaas niets te ruil maar ik zoek (tegen een redelijke prijs):
Mario Party 8
hm, hij is nieuw voor 47,50 te koop inmiddels.quote:
is deal..w aar woon je ergens?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:49 schreef non-aristotelian het volgende:
[..]
hm, hij is nieuw voor 47,50 te koop inmiddels.
30 euro en je hebt een deal.
kheb je gemaild.quote:
10 euro incl ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:36 schreef killermj het volgende:
Te koop / Te Ruil (ruil geniet voorkeur)
* Wii Play
Heb 'm inmiddels al gekocht, thx.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:25 schreef theemuts1982 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe een goed bod.
Voor hoeveel evt te koop? Heb wel wat spellen maar wil ze niet kwijt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:38 schreef Kingside het volgende:
Metroid Prime 3 te ruil.
¤40 nieuw bij de mediamarkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:50 schreef Toewan het volgende:
[..]
Voor hoeveel evt te koop? Heb wel wat spellen maar wil ze niet kwijt.
20 excl?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:00 schreef garfield_online het volgende:
Niets te ruil, wel te koop:
Resident Evil 4 Wii Edition.
30 euro ofzo
Niet tegen Zelda toevalig?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:18 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik heb Mario Galaxy, graag te ruilen tegen Metroid Prime
Spel gisteren ontvangen, perfect thanks.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:18 schreef Jackal_Omega het volgende:
oke dan!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:13 schreef non-aristotelian het volgende:
[..]
Spel gisteren ontvangen, perfect thanks.
Wat wl je voor beide titels in euro's hebben?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:04 schreef aaleks het volgende:
Resident Evil The Umbrella Chronicles
Resident Evil 4
25 euro inclusief verzenden.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:30 schreef Bob_digit het volgende:
[..]
Wat wl je voor beide titels in euro's hebben?
ik wil zack and wiki wel ruilenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef Kingside het volgende:
Metroid Prime 3 te koop/te ruil.
Tegen:
Zack and Wiki
Resident Evil: Umbrella Chronicles
32 eurie ofzo?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:18 schreef Jackal_Omega het volgende:
Indien niet verkocht wil ik ze ook wel kopen alle twee voor 25 ex verzend..quote:Op maandag 21 januari 2008 19:30 schreef Bob_digit het volgende:
[..]
Wat wl je voor beide titels in euro's hebben?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:26 schreef Jackal_Omega het volgende:
Heeft niemand nu Metroid te ruil???
Ik heb je een bod egdaan op Wii play (hier en in PM) krijg ik daar nog een reactie op?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:37 schreef killermj het volgende:
of het hele pak voor 80.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:37 schreef killermj het volgende:
* Super Paper Mario
25
* Call Of Duty 3
20
* Excite Truck
20
* Mario Strikerz
25
22 gebodenquote:Op maandag 28 januari 2008 17:34 schreef aaleks het volgende:
Ik heb:
Resident Evil The Umbrella Chronicles
los 22 euro inclusief verzenden of allemaal samen voor 60 euro
Wil je Super Mario Galaxy ruilen tegen Medal of Honour: Vanguard + pistol? Ander wil ik er ook wel 25 euro voor betalen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:50 schreef L3IPO het volgende:
Te ruil aangeboden:
Super Mario Galaxy (superspel, maar uitgespeeld)
Gezocht:
Metroid Prime 3
Paper Mario
Resident Evil Umbrella Chronicles
Nee dank jequote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:02 schreef Smoel het volgende:
[..]
Wil je Super Mario Galaxy ruilen tegen Medal of Honour: Vanguard + pistol? Ander wil ik er ook wel 25 euro voor betalen.
is dat incl pistool?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:30 schreef Devlinsect het volgende:
Medal of Honour Vanguard te koop: 20 euro excl.
Ik zoek nog Mortal Kombat Wii. Ruilen of voor euro's..
Ik ben degene die Vanguard met pistool verkoopt. Voor 30 euro hebben we een deal (excl, porto).quote:
waar af te halen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:57 schreef Smoel het volgende:
[..]
Ik ben degene die Vanguard met pistool verkoopt. Voor 30 euro hebben we een deal (excl, porto).
Alle 120 sterren al? Zeker een tof spel. Kheb nog niet alle sterren (zit nog niet eens op de helft)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef L3IPO het volgende:
Te ruil aangeboden:
Super Mario Galaxy (superspel, maar uitgespeeld)
Gezocht:
Metroid Prime 3
Mwah, ik heb er 100 ofzo, maar ik heb niet zo'n zin om de laatste 20 te halen door een lvl binnen 2 minuten uit te spelenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Alle 120 sterren al? Zeker een tof spel. Kheb nog niet alle sterren (zit nog niet eens op de helft)
Ik woon in Maastricht en kom (bijna) wekelijk in Den Bosch.Verzenden kan ook, maar dat is dan ¤6.20 extra.quote:
helaas dan houd et op. is te ver voor me en doe niet aan verzenden/ontvangenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:56 schreef Smoel het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht en kom (bijna) wekelijk in Den Bosch.Verzenden kan ook, maar dat is dan ¤6.20 extra.
Jammer. Ik kan je mijn tweakers-feedback geven. Die is alleen maar positief en weet je dat je krijgt wat ik beloof.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
helaas dan houd et op. is te ver voor me en doe niet aan verzenden/ontvangen
der zit een pistooltje bijquote:Op maandag 18 februari 2008 15:23 schreef Devlinsect het volgende:
¤6.20 is te veel. Envelop + postzegels erop zou max ¤3 moeten kosten.
is niet persoonlijk, heb graag iets gezien voor ik ervoor betaal..quote:Op maandag 18 februari 2008 12:49 schreef Smoel het volgende:
[..]
Jammer. Ik kan je mijn tweakers-feedback geven. Die is alleen maar positief en weet je dat je krijgt wat ik beloof.
Okay, jammer...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
is niet persoonlijk, heb graag iets gezien voor ik ervoor betaal..
ruilen tegen zelda?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:00 schreef L3IPO het volgende:
Te ruil aangeboden:
Super Mario Galaxy (superspel, maar uitgespeeld )
Gezocht:
Metroid Prime 3
Heb ik al, meesterlijk spel ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:15 schreef Etimm het volgende:
ruilen tegen zelda?
Is verkochtquote:Op maandag 18 februari 2008 22:18 schreef Batsies het volgende:
Te koop: Mario Party 8 Z.G.A.N. - prijs: 35 euro - Ophalen kan in Almere (of io in Den-Haag). Graag via PM of mail (staat in profiel)
Mario galaxy neem ik aan? 30 euro inclusief is een deal. Ik pm je evenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:10 schreef Etimm het volgende:
Mario! W00t
30 inclusief verzendkosten?
Primaquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef Etimm het volgende:
heb mario binnen! thnx
Ik heb Medal Of Honour Vanguard in de aanbieding voor je. Lekker knallen op duitsersquote:Op maandag 3 maart 2008 18:42 schreef DoPi87 het volgende:
Ik heb Sonic - The Secret Rings te ruil/te koop
Nee dankjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik heb Medal Of Honour Vanguard in de aanbieding voor je. Lekker knallen op duitsers
iemand een suggestie?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:38 schreef toma het volgende:
Wat zou hiervoor een geschikte prijs zijn???
350 moet wel lukken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:38 schreef toma het volgende:
ik zit er aan te denken om mijn Wii te verkopen. Maar ik wil eerst weten hoeveel ik er ongeveer voor kan vragen.
- Nintendo Wii
- 2 Remotes
- 1 Nunchunck
- Wii Sports
- Zelda
- Super Paper Mario
- Big Brain Acadamy
- Metroid Prime 3
Wat zou hiervoor een geschikte prijs zijn???
Sorry,quote:Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef Ninedarts het volgende:
Endless Oceam ruilen voor WarioWare???
mottie kosten?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:19 schreef aaleks het volgende:
iemand nog opzoek naar een remote + nunchock?
^^?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:09 schreef Lexie het volgende:
Te koop/te ruil, allen 30 euro:
Mario Party 8
tegen
Resident Evil: Umbrella Chronicles.
Die heb ik al,sorry.........quote:Op donderdag 3 april 2008 23:49 schreef bigbass het volgende:
intersse in een ruil tegen Metroid Prime 3?
Ik heb ze inmiddels.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:20 schreef remcheese het volgende:
Ik heb te ruil :
Super Mario Galaxy, Endless Ocean en Mortal Kombat
Ik zoek:
Super Paper Mario
Zack & Wiki
Nu ook in de aanbieding voor 30 euro: Zack & Wiki.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:09 schreef Lexie het volgende:
Te koop/te ruil, allen 30 euro:
Mario Party 8
The Godfather: Blackhand Edition
Super Paper Mario
Metroid Prime 3
Als ruilmateriaal ben ik geďnteresseerd in:
Ghost Squad
Resident Evil: Umbrella Chronicles.
Zelda, Twilight Princess?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:12 schreef Ninedarts het volgende:
Super Mario Galaxy in perfecte staat te ruil of te koop.......
25 excl gebodenquote:Op donderdag 3 april 2008 17:12 schreef Ninedarts het volgende:
Super Mario Galaxy in perfecte staat te ruil of te koop.......
PM terugquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:20 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd. Wat is je bodemprijs?
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:20 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd. Wat is je bodemprijs?
En welke prijs is dat? Ik heb wel intresse...quote:Op donderdag 24 april 2008 15:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jij hebt er al een
maar rond die prijs
Alles netjes afgehandeld, dank je benxx.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[GEZ] SuperMario Galaxy
27,50 incl.
PM me maar als het wilt verkopen.
Onder voorbehoud voorzien![]()
kost dat?quote:
ruilen tegen:quote:Op maandag 26 mei 2008 16:52 schreef Kingside het volgende:
Ik heb hier nog Super Smash Bros. Brawl NTSC + een Freeloader liggen.
50 inc. of ruilen tegen wat leuks.
Was deze voor mij bedoeld?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:39 schreef Ninedarts het volgende:
Ik heb Call of Duty 3 en Excite Truck te ruil........
Die is al verkochtquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef Ghost_Rider het volgende:
Wat vraag je voor die Super Mario Galaxy ?
Meer vragen dan nieuwprijs??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:37 schreef egg-bird het volgende:
te koop.
mario kart wii. (orgineel. NL en inc. stuur.)
60¤ (inc. evt verzendkosten)
wat vraag je voor zelda?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:28 schreef TearSong het volgende:
TK of TR:
Need for speed prostreet
red steel
thrillville off the rails
resident evil the umbrella chronicles
resident evil 4
mysims
the legend of zelda: twilight princess
gezocht:
big brain academy
super mario galaxy
boom blox
Super Smash Bros. Brawl
Ik heb nog maar net een Wii dus nog niks te ruilquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:18 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik heb die te ruil......
Heb je ook wat te ruilen of????
Metroid Prime, Medal of Honour Vanguard, Topspin 3. Al deze games heb ik te ruil voor je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef marvdeparv het volgende:
Te ruil aangeboden:
Tony Hawk's Proving Ground voor de Wii
gekregen voor m'n verjaardag, maar hou totaal niet van skate-games, dus nog maar een uurtje speeltijd erop zitten
Graag ruilen tegen:
elke andere leuke Wii of Gamecube titel
genre's die ik leuk vind:
RPG
Platform
Party-games
Dus bied maar wat, ik sta voor elke suggestie open!
Ik heb Zelda the Windwaker, Mario Party 5 voor je ruil dus Gamecube spellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef marvdeparv het volgende:
Te ruil aangeboden:
Tony Hawk's Proving Ground voor de Wii
gekregen voor m'n verjaardag, maar hou totaal niet van skate-games, dus nog maar een uurtje speeltijd erop zitten
Graag ruilen tegen:
elke andere leuke Wii of Gamecube titel
genre's die ik leuk vind:
RPG
Platform
Party-games
Dus bied maar wat, ik sta voor elke suggestie open!
sorry wil alleen maar ruilen want ik kan er toch haast niks voor vragen vermoed ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef Rixie het volgende:
[..]
Ik heb nog maar net een Wii dus nog niks te ruil![]()
Wil je hem misschien ook verkopen? Zo ja, wat wil je er voor hebben inclusief verzendkosten?
Doe eens een gokquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
sorry wil alleen maar ruilen want ik kan er toch haast niks voor vragen vermoed ik
Is die in zgan staat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:55 schreef B1tchwax het volgende:
Te koop:
Wii:
The Legend Of Zelda: Twilight Princess (25 ex.)
Dat is hier zeker niet het geval. In zeer nette staat (ZGAN dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:34 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Is die in zgan staat?
Ik haat het als er een scheurtje oid op het hoesje zit
Wil je dit spel misschien ook verkopen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:48 schreef LiquidSoul het volgende:
Te ruil: Wii Play
Tegen: Doe eens een suggestie!! (Als het maar geen Manga-spel is)
Zo niet heb ik wii play ook nog wel liggen (back-up aanbodquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef Teigutjuhh het volgende:
[..]
Wil je dit spel misschien ook verkopen?
Ik denk dat je even met B1tchwax moet handelen. Ik heb 'm alleen te ruil.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef Teigutjuhh het volgende:
[..]
Wil je dit spel misschien ook verkopen?
Wat wil je ervoor hebben (inclusief verzendkosten) ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:02 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Zo niet heb ik wii play ook nog wel liggen (back-up aanbod)
Ik heb Wii playquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Te ruil:
Cocoto Magic Circus. Zonder Wiimote inzetstuk/gun.
[ link | afbeelding ]
Gezocht:
Wii Play
quote:
kon 'm niet meer editten, maar heb m via elders verkochtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
Mario Strikers te ruil hier, of te koop t.e.a.b.
E 10?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef Teigutjuhh het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben (inclusief verzendkosten) ?
Ik heb interesse in Eledees. Momenteel heb ik te ruil:quote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb eledees te ruil. Iemand nog wat leuks in de aanbieding?
Ik wil graag EA Plaground maar heb alleen maar Gamecube spellen te ruil voor je...quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:10 schreef M_13 het volgende:
[..]
Ik heb interesse in Eledees. Momenteel heb ik te ruil:
- EA Playground
- Table Tennis
- PS2 SingStar microfoons
Nee, geen interesse in GameCube spellen, wel eventueel in PS2 Buzz, SingStar of GuitarHero spellen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:53 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik wil graag EA Plaground maar heb alleen maar Gamecube spellen te ruil voor je...
wil je dat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |