gekocht op 22-12-2006quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Hoe oud,
ja bonnen aanwezig. Weet niet hoe het zit met de garantie.quote:bonnen aanwezig, garantie
Ik hou meer van realistische schiet, sport en actie games die komen niet uit voor de Wii. Ben dus van plan om een Xbox360 te kopenquote:waarom weg etc etc.
nee. Alleen met games.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:01 schreef Chinless het volgende:
ook interesse zonder games?
dus 25,- voor Paper Mario en 325,- voor de Wii met 4 spellen aan jou?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:10 schreef Chinless het volgende:
Ook niet als je da spel voor het verschil aan hem verkoopt? en dan die wii aan mij?
kun je een foto posten en zeggen welke games je hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:29 schreef impact010 het volgende:
Intresse in ruil tegen:
Xbox360 icnl 10 spellen en 2 controllers
Als jij beetje bijbetaalt
Of
Xbox360 met 6 a 7 spellen (naar keuze) en 2 controllers
Zonder bijbetaling
Ik denk dat we een deal hebben. Maar alleen als jij hem komt afhalen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:23 schreef impact010 het volgende:
Ik wil hem verkopen/ruilen omdat ik een PS3 heb en mijn gevoelens meer bijn sony liggen
Waneer precies gekocht heb weet niet ongeveer 1,5 jaar geleden
Ja ik heb de bon nog.
Nee nooit problemen met ring of dead of dvd drive ofzo iets dergelijk gehad.
In de EU wet staat als goed is dat op alle electronica die je koopt standaart 2 jaar garantie zit
(wat heel veel mensen niet weten maar egt zo is)
Nee nooit problemen gehad ergens mee. Alles werkt perfect. Het klepje op de Wii (als je gamecube controllers aan wilt sluiten) is alleen een beetje gammel; maar dat klepje gebruik je eigenlijk nooit. Dit doet natuurlijk niks af van de functionaliteit van de Wii maar het is wel een beetje jammer. De bon heb ik ook nog, de doos ook.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:33 schreef impact010 het volgende:
Ja dat zou me zeker wel moeten lukken op een zaterdag, want doordeweeks werk ik full time of s'avonds
En wou je dan bijbetalen en alle spellen nemen ?
Of niet bijbetalen en 6 a 7 spellen erbij nemen ?
en heb jij de bon ook nog, en nooti problemen gehad neem ik aan ?
Me e-mail is daveyverwoerd@gmail.com handelen we daar veder af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |