die heb ik vorig jaar gedaan. wel grappig, alleen erg irritant bij het oversteken van de weg. daar is het net een trechter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:38 schreef Intenso het volgende:
doe morgen (eigenlijk vandaag) de tocht van earnewoude.
7 of 15 km.
Geen sneeuw gevallen in omgeving Nieuwkoop, verder is er goed te schaatsen, opstappen bij Noorden is het beste. Toertocht word gelukkig nog niet georganiseerd want dan is het er veel en veel te drukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:11 schreef Pietje_en_Jobowy het volgende:
Kan je nog goed schaatsen bij Nieuwkoop of ligt er sneeuw op het ijs?
Ik schat dat er vandaag tussen de 5.000 en 10.000 man aan het schaatsen waren op de verschillende plassen bij Loosdrecht. Dus als je niet te zwaar bent dan kan het misschien net aan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vijfde Plas, ik dacht dat het daar altijd behoorlijk die was, tof dat je daar al kan schaatsen. Was er nog ander volk op het ijs (ja ik ben een schijterd)?
Links van de Kardinge schijnt het al te kunnen....quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:10 schreef schaatsertje het volgende:
Wat is de dichtsbijzijnde plas bij Groningen waar geschaatst kan worden? Ik heb de kriebels!
Een aaneengesloten ijsvloer in het centrum van Amsterdam zou natuurlijk wel geniaal zijn. Kan mooie taferelen opleveren volgende week.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:08 schreef Thomas B. het volgende:
Vorig jaar op de Keizersgracht. Zou tof zijn als dat dit jaar weer kon... hoorde dat ze de gracht al hadden dichtgegooid voor de vaart.
Het was behoorlijk druk op het ijs...quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:08 schreef Thomas B. het volgende:
Vorig jaar op de Keizersgracht. Zou tof zijn als dat dit jaar weer kon... hoorde dat ze de gracht al hadden dichtgegooid voor de vaart.
Dat kan je natuurlijk wel vergeten na al die sneeuw van gisteren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:25 schreef Noax het volgende:
Wanneer het volgende week er zo uit zou zien, dan neem ik mijn schaatsen mee.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk wel vergeten na al die sneeuw van gisteren.
Haha eerst durfde haast niemand. Toen ging ik met iemand anders gewoon rondjes schaatsen en toen kwamen er ineens een heleboel mensen het ijs op. Maar ik vrees dat de sneeuw roet in het eten heeft gegooid voor dit jaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:25 schreef Noax het volgende:
[..]
Het was behoorlijk druk op het ijs...
Wanneer het volgende week er zo uit zou zien, dan neem ik mijn schaatsen mee.
Wat dat betreft ben ik ook voorzichtig, ik ga echt niet als eerste het ijs op...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Haha eerst durfde haast niemand. Toen ging ik met iemand anders gewoon rondjes schaatsen en toen kwamen er ineens een heleboel mensen het ijs op. Maar ik vrees dat de sneeuw roet in het eten heeft gegooid voor dit jaar![]()
Mja ik was niet de enige die erop was. Er was nog een jongen en een meisje die er een beetje op aan het lopen waren. Maar als het goed gevroren heeft en je ziet een goeie ijsvloer kun je er wel redelijk zeker van zijn dat je goed zien. Je moet natuurlijk wel oppassen, maar dat moet je sowieso.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef Noax het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik ook voorzichtig, ik ga echt niet als eerste het ijs op...
Zojuist even geschaatst, wat viel me dat tegen, nu waren er ook veel scheuren.
Alleen leek het dat andere mensen (voornamelijk op hockey schaatsen) daar veel minder last van te hebben.
Op glad ijs ging het me redelijk af, maar ik merk wel dat ik een al een lichtjaar niet meer geschaatst heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |