dar klopt. dat is zeker een mooie tocht. bovendien zonder tocht is het een prachtige gebied met een veelzijdigheid aan routes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:50 schreef kawotski het volgende:
De Belterwiedetocht ziet er ook goed uit.. live beelden: http://www.rtvoost.nl/TV/live.aspx
quote:Vrijdag 9 en Zaterdag 10 januari GEEN Molentocht!
Donderdagmorgen kwam het bestuur van de Stichting Molentochten Alblasserwaard opnieuw bij elkaar om te bespreken of de Molentocht toch vrijdag of zaterdag kon worden verreden. Er is besloten om dit niet te doen, omdat er nog te veel zwakke plekken in het parkoers zitten. Heb allemaal nog even geduld alstublieft. Zaterdagmorgen wordt bekeken en besproken of de Molentocht dan eventueel maandag doorgang kan vinden. Houdt daarom deze site in de gaten of pagina 434 van NOS-teletekst. Daarop zal tijdig de Molentocht worden aangekondigt.
joh ik ben in Amsterdam en mijn schaatsen liggen 60 kilometer verderop... waar ik pas zondag weer tijd hebquote:Op maandag 4 januari 2010 02:02 schreef Oksel het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik wil oooooook...![]()
* Oksel is in Australie..
Rondje van 2km wordt ik niet echt warm van (misschien wel leuk voor als je met kinderen bent). Ga dan bijvoorbeeld naar Ankeveen of Loosdrecht. Geen officiele tochten maar wel meer km en er wordt ook geveegd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Morgen de eerste toertocht van het seizoen op het henschotermeer. Vorig jaar heb ik daar geschaatst en het was echt fantastisch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |