Ik snap hem niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
En mocht je er onverhoeds toch door zakken, ga dan altijd terug naar de plek waar je door het ijs zakte.
Daar reed ik vroeger met mijn maten altijd met de auto overheen. Was supergaaf. Helaas alweer bijn tien jaar geleden. Als het goed doorvriest, al gore kom er maar in, dan kan ik straks vanaf Elburg er helemaal heen schaatsen. Als ik dat zou willenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een aftrap:
Locatie: Strand Nulde tot aan Strand Horst, vlak langs de A28.
Diepte: Als je langs het strand schaats hooguit een meter diep.
Al geschaatst: In de huidige vorstperiode nog niet maar de ervaring leert dat er snel goed ijs ligt.
Tip(s): Ga niet te ver bij het strand vandaan, verder op het meer is het als snel 4 meter diep.
Nou, ik heb vaak genoeg gezien dat mensen niet vanuit de richting waaruit zij kwamen het wak uit klommen. Gevolg was dat ze soms wel 20 meter 'peddelde' om aan de overkant van het zwakke ijs weer uit het wak te klimmen. Van ijs waar je al geschaatst hebt weet je dat het betrouwbaar is, dus ga in zo'n geval altijd terug uit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 07:53 schreef Trusten het volgende:
Ik snap hem niet?
Pak de trein naar Gouda Goverwelle (klik ) en ga dan op de Reeuwijkse plassen schaatsen. Met een beetje geluk leiden zelfs de slootjes nabij het station tot het meer zelf. Dan kun je dus bijna met je schaatsen uit de trein op het ijs stappen. Ik vermoed dat het wel betrouwbaar ijs is, maar ik weet het niet zeker dus kijk wel een beetje uit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil ook schaatsen! Rotterdam e.o. iemand? Ik ken het hier nog niet zo goed...
Thanks!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Pak de trein naar Gouda Goverwelle (klik ) en ga dan op de Reeuwijkse plassen schaatsen. Met een beetje geluk leiden zelfs de slootjes nabij het station tot het meer zelf. Dan kun je dus bijna met je schaatsen uit de trein op het ijs stappen. Ik vermoed dat het wel betrouwbaar ijs is, maar ik weet het niet zeker dus kijk wel een beetje uit.
THNX....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |