quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:34 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn bovenstaande foto's van Den Haag (het Strijkijzer). Correct me if I'm wrong.
Ik heb een kamer horoquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:27 schreef Ace1 het volgende:
Zijn meer luxe studio's die ik hier zie ipv studentenkamertjes.
Heb per maand ongeveer 350 euro te besteden ( eten/GWE/huur/school/contributeies al betaald )quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:24 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel ligt ook soms krom voor zijn huisje hoor...
Houd van mijn studiefinanciering met lening net nog maar 50 euro over per maand. En dan zijn alleen de vaste lasten betaald... Werken doe ik om eten te kopen en leuke dingen van te kunnen doen.
Ik moet binnenkort ook op zoek naar een kamer in Tilburg. Ben benieuwd waar ik terecht ga komen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:12 schreef Ace1 het volgende:
Ik krijg 250 stufi... betaal 200 voor m'n kamer (14m2,hoogslaper,centrum tilburg).
Huisbaas had 200 in m'n contract gezet ipv 250... scheelt me 600 euri per jaar![]()
Inderdaad geen slechte plekquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:14 schreef Xarjan het volgende:
Selwerd dichbij Noorderplantsoen
Slaapkamerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef Xarjan het volgende:
Ik plaats ook even fotos van mijn nieuwe kamer in aanbouw.
Want er mist nog een spiegel, een leuk doek, eettafel/bureaustoel, me gordijnen die idd duur zijn en al 3 weken op wacht want ze moeten op maat worden genaaid me kamerraam is 3.50 breed.
Maar ben blij met me nieuw bed en bank!
Kamer in GRoningen begane grond.
Me kamer is 310 euro incl. voor 25m2 5 minuten fietsen vanaf centrum winkelcentrum om de hoek en snelste internet verbinding van NL!
Deel verder alles met 1 persoon.
Als alles klaar is maak ik nieuwe fotos en dan niet met me mobiel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het gewoon een Klippan zonder hoesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:00 schreef zwahiel het volgende:
Welke bank is dat, die is behoorlijk stoer![]()
Lijkt op een Klippan maar ook weer niet, leuk ingericht hoor, alleen ff die gordijnen fixen want kranten passen niet bij die mooie inrichting!
Ik ben van plan bed te kopen, en precies zoiets als dit, dus weet je nog waar je gekocht hebt en voor hoeveel ongeveer toevallig?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef Xarjan het volgende:
Want er mist nog een spiegel, een leuk doek, eettafel/bureaustoel, me gordijnen die idd duur zijn en al 3 weken op wacht want ze moeten op maat worden genaaid me kamerraam is 3.50 breed.
Me kamer is 310 euro incl. voor 25m2 5 minuten fietsen vanaf centrum winkelcentrum om de hoek en snelste internet verbinding van NL!
Mooi ingericht.. Waar komt die kast vandaan in de slaapkamer?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef Xarjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt echt een heel tof huisquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef Xarjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Der zijn er 10.000den. Ik ken aan die foto nie oordelen wat e hebt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:09 schreef Xarjan het volgende:
check ikea.nl
ik kan nie alles blijven voorkauwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |