* Jaloers isquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:57 schreef Stevie_ het volgende:
Ik trap af!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
Halletje, waar ik niet echt trots op ben. Deze krijgt OOIT nog eens een heel mooi verflaagje e.d. [afbeelding]
[afbeelding]
Voilla [afbeelding] Overigens, dit alles zit gevestigd in het centrum van Groningen, gehele etage is voor mezelf [afbeelding]
En natuurlijk, wat men graag wilt weten: ik betaal 359 euri en 12 cent per maand inclusief [afbeelding]
Dat betaal ik al 3 jaar lang... [afbeelding] Huur gaat niet echt omhoog ofzo.
Zo! Nu de rest [afbeelding]
*update* nu foto's gehost @ Photobucket [afbeelding]
WOW! maar wat zit er achter je gordijntjes in de woonkamer??quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:57 schreef Stevie_ het volgende:
Ik trap af!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer:
[ afbeelding ]
Halletje, waar ik niet echt trots op ben. Deze krijgt OOIT nog eens een heel mooi verflaagje e.d.
[ afbeelding ]
VoillaOverigens, dit alles zit gevestigd in het centrum van Groningen, gehele etage is voor mezelf
![]()
En natuurlijk, wat men graag wilt weten: ik betaal 359 euri en 12 cent per maand inclusief![]()
Dat betaal ik al 3 jaar lang...Huur gaat niet echt omhoog ofzo.
Zo! Nu de rest![]()
*update* nu foto's gehost @ Photobucket
Ramen, met uitzicht op de Ebbingestraatquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
WOW! maar wat zit er achter je gordijntjes in de woonkamer??
Naast een flinke kamer ook nog eens een vette tv en apple pcquote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Ramen, met uitzicht op de Ebbingestraat
Makes me feel really really sadquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:57 schreef Stevie_ het volgende:
Ik trap af!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer:
[ afbeelding ]
Halletje, waar ik niet echt trots op ben. Deze krijgt OOIT nog eens een heel mooi verflaagje e.d.
[ afbeelding ]
VoillaOverigens, dit alles zit gevestigd in het centrum van Groningen, gehele etage is voor mezelf
![]()
En natuurlijk, wat men graag wilt weten: ik betaal 359 euri en 12 cent per maand inclusief![]()
Dat betaal ik al 3 jaar lang...Huur gaat niet echt omhoog ofzo.
Zo! Nu de rest![]()
*update* nu foto's gehost @ Photobucket
foto?quote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Ramen, met uitzicht op de Ebbingestraat
Eerst drie jaar echt een kamer gehad in verschillende studentenhuizen en nu in mijn laatste jaar studie bood deze kans zich aan. Die laat je niet liggen. Wij betalen wel helaas de hoofdprijs (425,- p/m p.p., 850 dus totaal). Maar ja dat is 't ook wel waard vinden we.quote:
Why? Zodat je kan traseren waar ik precies woon enzo...bedoel, me inboedel is aanzienlijk waardevolquote:
slotenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:17 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Why? Zodat je kan traseren waar ik precies woon enzo...bedoel, me inboedel is aanzienlijk waardevol
Als ik dat van Leep zie, ben ik blij dat ik 400 betaalquote:Op zondag 30 december 2007 16:20 schreef zwahiel het volgende:
mwoh besteden valt wel mee hoor, gewoon erbij werken. Dan komt 't wel goed. (ja en volledige lening)
* zwahiel heeft een totaal inkomen van pak 'm beet 1100 per maand.
Moet er wel bij zeggen dat ik 16 uur per week werk, soms wat meer soms wat minder. Dat scheelt nogal. Maar op zich is mijn 425,- per maand best aan de hoge kant. Mijn eerste kamertje was 173,03 per maand inclusief, 15m2. Denk dat ik zonder mijn werk dit ook niet snel aan zou nemen, want dan had ik echt geld te kort (nu ook al)
Inderdaad, voor woonruimte leg ik ook graag wat meer neer.quote:Op zondag 30 december 2007 17:54 schreef zwahiel het volgende:
Over dat laatste verbaas ik me ook vaker ja.
Woonruimte brengt ook kosten met zich mee, want heb zojuist een nieuwe stoel gekocht voor in de huiskamer
't ligt er ook maar aan waar je prioriteiten liggen, lekker wonen is voor mij persoonlijk (en ik denk in dit topique ook voor andere mensen) behoorlijk belangrijk. Dan mag het ook wat kosten.
al heb ik zelf een splinternieuwe iBook vorig jaar gekocht.
Die mooie reis heb ik al gemaakt, en ga ik weer maken (+ nog een paar extra reizen), alleen laat ik dat mooi op andere manieren financieren. Extra bijbaantjes en dat soort dingen.
Ik heb er ook ongeveer zoveel, maar of je er altijd blij mee moet zijnquote:Op zondag 30 december 2007 21:16 schreef Leep het volgende:
Ik zie ook veel mensen zelfstandig wonen. Ikben blij met mijn 14 gezellig huisgenootjes
ik woonde hiervoor in een studentenhuis met zeven anderen + de huisbaas en vrouw, daarvoor met drie anderen, en daarvoor in een studentenhuis met twee anderen. Nu woon heb ik dus samen met een vriend deze verdieping gehuurd. Aan allebei dus samen of zelfstandig wonen zitten voor en nadelen.quote:Op zondag 30 december 2007 21:16 schreef Leep het volgende:
Ik zie ook veel mensen zelfstandig wonen. Ikben blij met mijn 14 gezellig huisgenootjes
quote:Op maandag 31 december 2007 00:13 schreef Walter-Ego het volgende:
Het 'gezellig' voor huisgenootjes is wel belangrijk. Ik zou liever onder een brug wonen dan in een studentenhuis.
Ik ben voor een kamer in het Zeeheldenkwartier van Den Haag ¤305,-/mnd. kwijt, incl. gas, water, electra en kabel-TV. Toilet en douche deel ik met één persoon (werkende student die zelden thuis is), maar ik heb wel m'n eigen keuken. Totaal oppervlak: 23 m² plus een dakterras van 15 m² pal op het zuiden. Ik woon op 4 of 5 minuten fietsen van de Grote Markt (iets langer als ik wat ben gaan drinken) en kan m'n auto over het algemeen in de straat kwijt. Binnenkort foto's!
Ik ben langs een aantal studentenhuizen geweest, omdat ik eerst daar wilde kijken. Bij een aantal kon ik ook een kamer krijgen na de hospiteeravonden, maar ik heb er toch maar gekozen om zelfstandig te gaan wonen. Vooral omdat je gewoon zelf verantwoordelijk bent voor de staat van je huis en niet in de troep zit van een ander. En op het gebied van eten verschilde ik ook erg van mening. De huizen waar ik kon wonen aten gezamelijk op een vaste tijd, terwijl ik liever per dag bepaal hoelaat ik eet. En ze verwachtten van je dat je mee at en niet later in je eentje zelf iets gaat maken, dus dat was wel jammer.quote:Op maandag 31 december 2007 02:02 schreef zwahiel het volgende:
[verhaal over huisgenoten vs. zelfstandig]
Nou, dat niet, wou alleen weten hoe adembenemend dat uizicht was. Qua meubels en audio-video apparatuur zit je ongeveer in het zelfde straatje als ik(alleen heb ik ook nog antiek staan) Overigens verdenk ik jou ervan de zelfde receiver te hebben als ik...quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:17 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Why? Zodat je kan traseren waar ik precies woon enzo...bedoel, me inboedel is aanzienlijk waardevol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |