* zwahiel heeft nog wel foto's toen we er net in kwamen (moesten nog verhuizen)De huiskamer is 25 ~ 30 m2, badkamer 4m2, gang 2,5m2, mijn kamer 13m2, kamer huisgenoot 12,5m2, washok 1,5m2. Het enige wat we missen is een balkon, maar ja daar komen we wel overheen. We wonen boven een café wat om 22 uur sluit.
De huiskamer is inmiddels helemaal geverfd. Het was helemaal wit, maar gewoon wel smerig door 't 'wonen'. Het is de kleur van Coleur Local geworden, Monaco accent wit. En de balken zijn licht caramel kleurig geworden. De balken lijken wit, maar waren echt smerig en de verf erop was gewoon grondverf. Nu ziet 't er een stuk beter uit.
![]()
andere kant:
Die bank en de andere zooi is inmiddels verdwenen. Die spullen hebben we van de vorige bewoners overgenomen. Het tapijt hebben we nog wel![]()
Mijn kamertje in de eerste indeling.
![]()
Lege kamer van mijn huisgenootje
![]()
In de kamer van mijn huisgenoot zit het was/verwarmingshok. Nu staat onder de combi-ketel een was/droger alles in een machine

![]()
Entree met kapstok en ingang naar de badkamer / toilet.
![]()
Uitzicht vanaf de badkamer op de Kanaalstraat
![]()
De douche toen we er net kwamen. Inmiddels is de gehele badkamer opnieuw geverft (de balk die dwars door de douchecabine loopt was slecht qua verf. Die is compleet afgeschuurd en opnieuw geverfd. Ook de rest van de badkamer is nu voorzien een anti-schimmel verf laagje en een nieuw kleurtje. Was nog wel wat werk omdat alles afgeschuurd moest worden, maar 't was 't wel waard

![]()
Ons scherm!

We hebben een beamer hangen en 2 theater stoelen uit de Kleine Komedie in A'dam staan voor de raam richting ons scherm. Onze eigen thuis bioscoop waar we redelijk trots op zijn (zeker aangezien 't gerealiseerd is voor nog geen 200 euro!!!) Het scherm is overigens 2,30 meter breed.
Zal binnenkort wel eens nieuwe foto's schieten, want 't ziet er nu wat anders uit natuurlijk aangezien we alweer 4 maanden verder zijn.
[ Bericht 4% gewijzigd door zwahiel op 24-12-2007 15:48:48 ]
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss