The Rolling Stonesquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 december 2007 22:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Schaam je diep........
[/quote
Nou nee hoor ik schaam me echt niet en zeker n iet diep. Ik ken de roling stone wel en Mick jagger ook, maar ken de namen van al die band leden niet.
Speedy Disanaquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
Snelle COS voor het geval de videoboodschap een stemming of iets anders belangrijks blijkt te zijn.
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
Snelle COS voor het geval de videoboodschap een stemming of iets anders belangrijks blijkt te zijn.
en de champagne koud zetten????quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!
Nu mogen ze weer een drànkje nemen! Stroring op de DVD-speler, wat zijn dat voor prutsers?!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Die 2 minuten zijn inmiddels toch wel voorbij?
Nu al? Heb nog niet zo lang geleden warm gegetenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ga jij es het gebak uit de vriezer halen zo langzamerhand !!!
Ga eens flushenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef My_ het volgende:
[..]
Nu mogen ze weer een drànkje nemen! Stroring op de DVD-speler, wat zijn dat voor prutsers?!!
Ja, die hoef je momenteel alleen maar een uurtje in de tuin te zetten.quote:
Het gebak is ook voor ONS !!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu al? Heb nog niet zo lang geleden warm gegeten![]()
Wat duurt dit lang.
No panic!! Beter 2 cossen dan geen cossen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Er zijn nu 2 Cossen..ik weet niet welke eerst was..
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Deze was eerder.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Hier wordt meer gepost dus dit is vast de goede COS.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Deze was eerstquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Welke moet nu dicht?
Kan een mod effe helpen?
Ik ook! Moet morgen weer werken! Hup, knallen met dat filmpje!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
De miljonairs willen om 11 uur naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |