quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef One_conundrum het volgende:
Porsche had ook al zijn eigen mobiel ...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
etos verkoopt nu ook lipgloss, mascara en lipstick voor aan je telefoon
quote:Op maandag 24 december 2007 19:25 schreef De_Brandweer het volgende:
[ afbeelding ]
2,5cm dik
Echt een kankerding. Hij is echt gruwelijk langzaam en gaat in mijn broekzak steeds het internet op omdat ik de shortcut knoppen op de voorkant niet kan uitzetten
. Maar het is wel mijn telefoon
Heb ik ook en i love itquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:14 schreef sproetjes het volgende:
[ afbeelding ]
nokia n76 piano black
zou geen andere willen
duur, dus wat moet je met 2?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:23 schreef 1080 het volgende:
Mijn schatjes op dit moment
[ afbeelding ]
Al draagt een aap een gouden....quote:Op donderdag 27 december 2007 02:59 schreef stijn_ het volgende:
damn zoeen moet ik ook nog hebben.
Mn vriend heeft de zwarte, wat een ongelofelijk k*tding. De vorige was een stuk handiger.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:23 schreef 1080 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar omdat het een zwarte is zeker?quote:Op donderdag 27 december 2007 08:09 schreef Chav het volgende:
[..]
Mn vriend heeft de zwarte, wat een ongelofelijk k*tding.
Racist!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 08:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het een zwarte is zeker?
Ik heb 'm ookquote:Op maandag 24 december 2007 19:25 schreef De_Brandweer het volgende:
[ afbeelding ]
2,5cm dik
Echt een kankerding. Hij is echt gruwelijk langzaam en gaat in mijn broekzak steeds het internet op omdat ik de shortcut knoppen op de voorkant niet kan uitzetten
. Maar het is wel mijn telefoon
Mee eens, maar dan kies ik toch liever die net-niet-helemaal-geweldige-maar-wel-functioneel telefoonquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:35 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Vind het toch wel tegenvallen de modellen van tegenwoordig. Geen enkele telefoon die ook echt mooi is. Oke, zitten wel 1 of 2 tussen die wel mooi zijn, maar dan blijkt het weer een k*t telefoon te zijn, enorm korte standby tijd of die onhandige touchscreen.
Ze zijn nu te koop!!! Zie [TK/TR] Nokia 8800 GOLD edition voor een Nokia 8600 Lunaquote:Op woensdag 26 december 2007 23:23 schreef 1080 het volgende:
[ afbeelding ]
bronquote:Vrouwen willen geen roze
De roze telefoon van Nokia mag uit de schappen, het roze navigatiesysteem van Libelle kan uit de handel: De tijd dat producenten met roze makkelijk konden scoren bij vrouwen, is voorbij. Vooral roze verpakkingen zijn uit den boze, zo blijkt uit onderzoek. Saatchi & Saatchi stelde vast dat slechts 9 procent van de vrouwen een meisjesachtige verpakking op prijs stelt.
Wat vrouwen wél zouden willen, zijn kwaliteitsproducten aangepast op de wensen van de vrouw. Een voorbeeld daarvan is vrouwengereedschap dat met zachtere en kortere handvatten beter ligt in de vrouwenhand. Overigens is kleur niet helemaal uit den boze. Volgens de website rethinkpink.com houden vrouwen van frambozenrood, appelgroen en paars.
www.rethinkpink.com
15 januari 2007
bronquote:Nieuwe versie LG Prada
Het regent designernamen in telefoonland. Denk maar aan Giorgio Armani voor Samsung, Baby Phat met Motorola en de LG Prada... die laatste was zó'n daverend succes dat LG heeft besloten een nieuwe versie te maken: een zilveren variant!
De nieuwe zilveren PRADA-telefoon van LG borduurt voort op het wereldwijde succes van de zwarte uitvoering. Maar denk niet dat het precies dezelfde phone is, "maar dan in een zilver jasje". Nee, er zitten ook wat nieuwe technische snufjes aan en op. Zo heeft -ie nu een QWERTY-toetstenbordoptie om makkelijker sms'jes of mails te typen én een LCD-touchscreen.
Ook wel fijn: de telefoon wordt in een mooie verpakking geleverd. Want een Prada bloes neem je uit de winkel ook niet mee in een plastic zakje, toch? De LG Prada wordt onder andere geleverd met een zilveren lederen hoes en speciale oordopjes.
“De zilveren PRADA-telefoon van LG is de nieuwe uitvoering van de enorm succesvolle en innovatieve zwarte variant”, zegt Skott Ahn van LG. “Onze nieuwe zilveren PRADA-telefoon en het originele model bieden wereldwijde klanten die veel waarde hechten aan het ervaren van een luxe merk, nu nog meer keus.”
De zilveren mobiele telefoon zal vanaf eind januari 2008 in achttien Europese landen verkrijgbaar zijn. Voor het luttele bedrag van 449 euro (zonder abonnement). Nog een paar nachtjes slapen, dus....
bronquote:Chanel Choco Phone by Fred de GARILHE
Wow! I am totally floored by this concept phone, not only does is mimic Madame Coco Chanel's mysterious aura but also stands for her superb design sense. Called the Chanel Choco Phone, this concept has been designed by Fred de GARILHE. It works by "integrating an optical fiber system that display image between two glass parts. There are 12 micro lighter fibers, that throw image components to the glass, that offer a quite good luminosity, and keep the mobile phone concept as light as possible. All lights only appear when you open the phone, by pushing removable part on the side of it."
On the first glance this doesn't look like a phone at all! When the phone is closed, it looks like a chocolate piece, but made from white, black, or yellow gold surface.
Heb ik ook naar gekeken, maar de software maakt 'm waardeloos. Heb je alles aan hardware aan boord, kan je er niks me omdat er geen Symbian of Windows opzit en voorzover ik heb begrepen odersteund samsung geen office documenten.quote:
Jaaa fijn dingquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:49 schreef jap85 het volgende:
K850i! Lekker strak en goede camera/media speler.[ afbeelding ]
bronquote:Mobiele telefoons, iPods en MP3-spelers moeten tegenwoordig niet alleen functioneel zijn, maar ook de eigen stijl benadrukken. Dergelijke filosofie staat aan de basis van het concept van Boutique. De in de P.C. Hooftstraat gevestigde winkel verkoopt naar eigen zeggen enkel 'de meest exclusieve en innovatieve elektronische producten, uitgevoerd in design.'
In 'Boutique: Spoiling Technology', zoals de volledige naam luidt, kunnen liefhebbers terecht voor bijvoorbeeld een gezeefdrukte iBooks van de kunstenaar Ottograph, een gouden USB stick of je kunt bijvoorbeeld een iPod kopen die al is gevuld met muziek. Er zijn verschillende muziekpakketten te koop. Deze service is uniek in de wereld. 'Customized' Leica fototoestellen behoren ook tot het assortiment, net als bijzondere mobiele telefoons en technische hoogstandjes als een elektrische gitaar met ingebouwde iPod.
Boutique: Spoiling Technology
P.C. Hooftstraat 47
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef schatje het volgende:
Crocs komt met telefoonhouder
Crocs komt begin juni met een trendy mobiele telefoonhouder. Deze accessoire eruit als een echte Crocs schoen: modieus, grappig en functioneel. De Crocs o-dial is niet alleen geschikt voor mobieltjes, maar ook een iPod, andere persoonlijke elektronica en creditcards kunnen hierin veilig worden opgeborgen.
[ afbeelding ]
bron
Het is inderdaad ontzettend handig om een telefoon, een mp3 speler en een camera allemaal los te hebben, lekker slepen met alles, heerlijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:10 schreef Dirkmaat het volgende:
Ben ik de enige hier die een ding dat kan bellen en smsen wel prima vind? (los van het feit dat ik een klein formaat nog wel kan waarderen)
Ik heb toch al een betere camera en mp3-speler en een analoge agenda blijf ik prettiger vinden. Dus die functies zijn afgezien van de wekker die overal wel inzit altijd overbodig.
3G en sneller, MMS, GPS...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef Bananenman het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen leven zonder een iPhone.
MMS pwn je er zo op met een aparte applicatie. GPS zou wel handig zijn maar een apart navigatiesysteem voor in de waggie is toch altijd beter. En daarnaast is 3G zwaar overrated, met WiFi kan je op de meest plekken toch wel terecht voor internet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
3G en sneller, MMS, GPS...
Maar goed, iedereen heeft weer andere wensen.
Op de meeste plaatsten WIFI dekking? Grote onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
MMS pwn je er zo op met een aparte applicatie. GPS zou wel handig zijn maar een apart navigatiesysteem voor in de waggie is toch altijd beter. En daarnaast is 3G zwaar overrated, met WiFi kan je op de meest plekken toch wel terecht voor internet.
iPhone.
Het antwoord wat ik overal lees. Beetje jammer. Maar goed, das een andere discussie die we hier niet gaan voeren.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
MMS pwn je er zo op met een aparte applicatie. GPS zou wel handig zijn maar een apart navigatiesysteem voor in de waggie is toch altijd beter. En daarnaast is 3G zwaar overrated, met WiFi kan je op de meest plekken toch wel terecht voor internet.
iPhone.
De iPhone is een erg mooi gadget, daar niet van (een vriend van me heeft er een), maar ik kan niet zonder een 'echt' hardwarekeyboard met bijbehorende feedback. Verder ben ik niet zo'n fan van touchscreens, iPhones' camera is vrij beperkt (2MP, geen video, geen autofocus, geen flits, geen opties). Daarnaast is de Bluetooth-stack ontzettend beperkt, geen bestanden uitwisselen via Bluetooth dus. Verder staat de gebondenheid aan iTunes me ook tegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef Bananenman het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen leven zonder een iPhone.
bronquote:Muziekmixsysteem: Pacemaker
Anders dan dat de naam in eerste instantie doet vermoeden, is de Pacemaker de gadget van het moment. De Pacemaker, ontwikkelt door het Zweedse Tonium, is een revolutionair dj-muzieksysteem in handformaat, waarmee je je eigen favoriete muziekmix kunt maken en delen met vrienden.
Het muziekmixsysteem maakt het mogelijk niet alleen thuis, maar ook onderweg, op het strand, in het bos of op een feestje muziek te mixen. Voor het maken van een muziekmix heeft de Pacemaker twee onafhankelijke kanalen. Hierdoor is het mogelijk tegelijkertijd twee muzieknummers af te spelen en in elkaar over te laten lopen. Daarnaast geeft de Pacemaker aan hoeveel beats per minuut een track heeft en daar mee spelen.
De geluidskwaliteit van de Pacemaker is veel beter dan die van een gemiddelde mp3-speler. De Pacemaker accepteert onder andere het MP3-, AAC- en WAV-formaat en heeft 120GB harde schijf. Je kunt het apparaat op elke stereo-installatie of speakerset aan sluiten.
De Pacemaker is vanaf nu voor ¤ 620 o.a. te koop bij Boutique (P.C. Hooftstraat 47) in Amsterdam.
bronquote:miCoach, online personal trainer
Train je voor een marathon, wil je sneller lopen, fitter worden of juist afvallen? Dan biedt Adidas in samenwerking met electronicagigant Samsung uitkomst met de 'miCoach'. Dit real-time coaching systeem is een soort digitale persoonlijke trainer die niet alleen je loopgegevens registreert maar deze ook omzet in een persoonlijk trainingsplan gebaseerd op jouw eigen fitness niveau en persoonlijke doelstellingen.
Het systeem bestaat uit vijf componenten: een mobiele telefoon, een hartslagband, stappenteller, website en een bijbehorende kledinglijn. Na aanschaf van het pakket met deze componenten kun je je registreren op de website en je trainingswensen aangeven. De gegevens download je gemakkelijk op je telefoon en na een fitnesstest rolt er een persoonlijk trainingsschema uit de computer. Tijdens elke training kun je op je telefoon zien hoe je presteert en na elke training kun je de verzamelde gegevens laden op je computer en kun je je met behulp van uitgebreide analyses voorbereiden op de volgende training.
De telefoon is een strakke, slanke schuif-telefoon voorzien van een camera, FM stereo radio en 1GB geheugen en is verkrijgbaar in meerdere kleuren. MiCoach is al geïntroduceerd in Engeland en Duitsland en deze zomer is Nederland aan de beurt. Het miCoach-pakket zonder abonnement gaat ongeveer ¤ 400 kosten. In combinatie met abonnement ligt de prijs aanzienlijk lager of misschien zelfs gratis. Voor meer informatie ga naar micoach.com.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |