abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55620356
Vind het toch wel tegenvallen de modellen van tegenwoordig. Geen enkele telefoon die ook echt mooi is. Oke, zitten wel 1 of 2 tussen die wel mooi zijn, maar dan blijkt het weer een k*t telefoon te zijn, enorm korte standby tijd of die onhandige touchscreen.
  maandag 31 december 2007 @ 11:16:00 #52
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55676033
Deze ontbreekt hier toch echt bij de "damestoestellen"...

Mine:

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_55678978
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 11:35 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Vind het toch wel tegenvallen de modellen van tegenwoordig. Geen enkele telefoon die ook echt mooi is. Oke, zitten wel 1 of 2 tussen die wel mooi zijn, maar dan blijkt het weer een k*t telefoon te zijn, enorm korte standby tijd of die onhandige touchscreen.
Mee eens, maar dan kies ik toch liever die net-niet-helemaal-geweldige-maar-wel-functioneel telefoon
pi_55801156
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:23 schreef 1080 het volgende:
Mijn schatjes op dit moment
[ afbeelding ]
Ze zijn nu te koop!!! Zie [TK/TR] Nokia 8800 GOLD edition voor een Nokia 8600 Luna
pi_56060256
quote:
Vrouwen willen geen roze

De roze telefoon van Nokia mag uit de schappen, het roze navigatiesysteem van Libelle kan uit de handel: De tijd dat producenten met roze makkelijk konden scoren bij vrouwen, is voorbij. Vooral roze verpakkingen zijn uit den boze, zo blijkt uit onderzoek. Saatchi & Saatchi stelde vast dat slechts 9 procent van de vrouwen een meisjesachtige verpakking op prijs stelt.

Wat vrouwen wél zouden willen, zijn kwaliteitsproducten aangepast op de wensen van de vrouw. Een voorbeeld daarvan is vrouwengereedschap dat met zachtere en kortere handvatten beter ligt in de vrouwenhand. Overigens is kleur niet helemaal uit den boze. Volgens de website rethinkpink.com houden vrouwen van frambozenrood, appelgroen en paars.

www.rethinkpink.com
15 januari 2007
bron
pi_56067858
K850i! Lekker strak en goede camera/media speler.
pi_56277238
quote:
Nieuwe versie LG Prada

Het regent designernamen in telefoonland. Denk maar aan Giorgio Armani voor Samsung, Baby Phat met Motorola en de LG Prada... die laatste was zó'n daverend succes dat LG heeft besloten een nieuwe versie te maken: een zilveren variant!

De nieuwe zilveren PRADA-telefoon van LG borduurt voort op het wereldwijde succes van de zwarte uitvoering. Maar denk niet dat het precies dezelfde phone is, "maar dan in een zilver jasje". Nee, er zitten ook wat nieuwe technische snufjes aan en op. Zo heeft -ie nu een QWERTY-toetstenbordoptie om makkelijker sms'jes of mails te typen én een LCD-touchscreen.

Ook wel fijn: de telefoon wordt in een mooie verpakking geleverd. Want een Prada bloes neem je uit de winkel ook niet mee in een plastic zakje, toch? De LG Prada wordt onder andere geleverd met een zilveren lederen hoes en speciale oordopjes.

“De zilveren PRADA-telefoon van LG is de nieuwe uitvoering van de enorm succesvolle en innovatieve zwarte variant”, zegt Skott Ahn van LG. “Onze nieuwe zilveren PRADA-telefoon en het originele model bieden wereldwijde klanten die veel waarde hechten aan het ervaren van een luxe merk, nu nog meer keus.”

De zilveren mobiele telefoon zal vanaf eind januari 2008 in achttien Europese landen verkrijgbaar zijn. Voor het luttele bedrag van 449 euro (zonder abonnement). Nog een paar nachtjes slapen, dus....
bron
pi_56291194
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:44 schreef schatje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wow
Maar...
quote:
Prijs los toestel¤ 1,095.00
  vrijdag 25 januari 2008 @ 01:11:27 #59
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_56291251
Had een Nokia N95, maar heb deze verkocht en ben naar een simpeler model gegaan. Ben een beetje uitgekeken op Nokia en haar OS: Symbian.

Samsung G800: http://nl.youtube.com/watch?v=QVr4oUldQCM

Camera is minder dan die op de N95, maar hijs keilief en gedeeltelijk van staal
Toch wel een fashion ding denk ik
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_56294425
Ik heb deze;

Een mannenmobiel blijkbaar.
Ik vind`m super.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:56:03 #61
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_56294705
ik heb een pink razor

en een sony k750i
an urge to help mankind overcomes me
pi_57006121
quote:
Chanel Choco Phone by Fred de GARILHE

Wow! I am totally floored by this concept phone, not only does is mimic Madame Coco Chanel's mysterious aura but also stands for her superb design sense. Called the Chanel Choco Phone, this concept has been designed by Fred de GARILHE. It works by "integrating an optical fiber system that display image between two glass parts. There are 12 micro lighter fibers, that throw image components to the glass, that offer a quite good luminosity, and keep the mobile phone concept as light as possible. All lights only appear when you open the phone, by pushing removable part on the side of it."

On the first glance this doesn't look like a phone at all! When the phone is closed, it looks like a chocolate piece, but made from white, black, or yellow gold surface.

bron

Ik vind 'm lelijk.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:43:48 #63
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57006153
Vind hem wel leuk, maar dan zonder dat kettinkje
Wel een beetje een rubiks cube aanzicht.
[KNE]-Mod
pi_57006700
Ik heb:

w910i

Best wel tevreden, maar hiervoor had ik:

w800i

En wat betreft besturing kan ik nog niet goed aan mijn nieuwe wennen.

Daarnaast heb ik hem nu teruggestuurd voor reparatie omdat hij uitviel tijdens het versturen van SMSjes. Ik heb hem één keer laten vallen van mijn schouder op het bureau. Ik vind niet dat hij van zo'n valletje kapot mag gaan.
And the druids turn to stone...
  woensdag 27 februari 2008 @ 11:14:43 #65
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57006815
Ik heb zelf nu deze:

[KNE]-Mod
pi_57010488
Heb ook niet echt een vrouwentelefoon.

Nokia 5500
pi_57010943
Ik heb nog steeds deze:
  donderdag 28 februari 2008 @ 10:12:26 #68
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_57029214
De mijne
Nokia 6120 classic (Symbian, super snel, klein en weegt bijna niets)
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_57030080
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:14 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb zelf nu deze:

[ afbeelding ]
Heb ik ook naar gekeken, maar de software maakt 'm waardeloos. Heb je alles aan hardware aan boord, kan je er niks me omdat er geen Symbian of Windows opzit en voorzover ik heb begrepen odersteund samsung geen office documenten.
pi_57035193
G600 uit de OP.. geweldig ding
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:02:11 #71
331 Merel
Be here now.
pi_57037613
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:49 schreef jap85 het volgende:
K850i! Lekker strak en goede camera/media speler.[ afbeelding ]
Jaaa fijn ding Beetje lomp dik misschien, maar dat heb ik liever dan zo'n telefoon die ik kwijtraak omdat ie zo klein is
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_57041643
Wanneer je Amsterdam bezoekt, zijn er een aantal zaken die je bezoekt moeten hebben, deze is er naar mijn inziens een van:
quote:
Mobiele telefoons, iPods en MP3-spelers moeten tegenwoordig niet alleen functioneel zijn, maar ook de eigen stijl benadrukken. Dergelijke filosofie staat aan de basis van het concept van Boutique. De in de P.C. Hooftstraat gevestigde winkel verkoopt naar eigen zeggen enkel 'de meest exclusieve en innovatieve elektronische producten, uitgevoerd in design.'

In 'Boutique: Spoiling Technology', zoals de volledige naam luidt, kunnen liefhebbers terecht voor bijvoorbeeld een gezeefdrukte iBooks van de kunstenaar Ottograph, een gouden USB stick of je kunt bijvoorbeeld een iPod kopen die al is gevuld met muziek. Er zijn verschillende muziekpakketten te koop. Deze service is uniek in de wereld. 'Customized' Leica fototoestellen behoren ook tot het assortiment, net als bijzondere mobiele telefoons en technische hoogstandjes als een elektrische gitaar met ingebouwde iPod.

Boutique: Spoiling Technology
P.C. Hooftstraat 47
bron
  donderdag 28 februari 2008 @ 18:53:04 #73
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_57041697
Ah, dit topic zocht ik! Sinds zaterdag heb ik een gloednieuwe, supermooie LG Viewty .
Hij is tof joh!!! Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn met een telefoon, ik vond altijd: "dat ding heb je om mee te bellen, en hooguit mee te smssen". Maar nu zit ik op mijn telefoon te internetten, te msnnen, spelletjes te spelen... en hij werkt ook prima als MP3-speler en digitale camera. Leuk speelgoed joh! .
KuikenGuppy
pi_57041890
Dat is zeker een tof toestel .

Ik heb wel van een vriend van me gehoord die bij Vodafone werkt dat LG wel een merk is dat snel gerepareerd moet worden enzo. Dus wees er zuinig op. Koop een mooi een beschermhoesje ofzo.
  donderdag 28 februari 2008 @ 19:07:40 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_57042048
Ga ik doen, ik wil het bijpassende leren hoesje kopen .
Zaterdag maar weer eens de winkel in lopen .
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')