sta er ook mee in contact als ik buiten loopquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dan sta je ook meteen in contact met de koude bron.....
Da's iets anders. Als je je handen bij het vuur houdt krijg je het warm, maar erin ......
ik zat al tien minuten klaar met de nieuwequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ja ik dacht we posten de vorige maar even snel vol
quote:
tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
allemaal saaie dingen op tv
en een laaaaaaate nacht vandaag
uurtje of 1 als t lukt om dan weg te komenquote:
Druk mannetje tochquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook net thuisUit eten met collega's en vervolgens nog ff bij een zieke collega op bezoek
Nog langer gezeten dan bij de chinees
Morgen op tijd opstaan om nog ff het Delftse Hout in te gaan
oeiiiquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
uurtje of 1 als t lukt om dan weg te komen
hebben vannacht nog serious request om 1.40 u
maar wil toch eigenlijk wel op tijd in de auto
Normaal moet ik vroeg naar bed omdat ik om 5.30 uur weer op moet voor m'n werk... Nu is het weekend/vakantie!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat ben je nog laat wakker Xil
Ik had vanmidag officieel ATV, camera mee nara het werk dus, ik zou uit het werkl meteen ff een paar uur plaatjes schieten.... Worden al mn verloven en zo ingetrokken, en moet ik handmatig het magazijn gaan lopen tellenGeen fotos gemaakt dus vanmiddag.
! Wel veel overuren gedraaid
Inderdaad! Net effe de park gecheckt...quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Normaal moet ik vroeg naar bed omdat ik om 5.30 uur weer op moet voor m'n werk... Nu is het weekend/vakantie!
en klote joh!
Dit weer is perfect voor plaatjes!
Ik ging even met Peter (en zijn zus) wat foto's maken... Kon het niet laten om ook even van de natuur wat te schieten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Inderdaad! Net effe de park gecheckt...
Ja ons park is prachtig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Inderdaad! Net effe de park gecheckt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |