alstu, melk en suiker/zoetjes moet je zelf maar ff pakkenquote:
De mobile layout is nog leuker, die geeft sinds vanmiddag bijna non-stop lege pagina's ipv de content...quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ] Destination unknown
Heerlijk de snelheid van het Forum... pffff wat een drama weer.
Het was dan ook Ellemiekequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Vrouw aan de lijn en de heren komen los.
Een harde refresh (CTRL + F5) op het Film, TV en Radio-forum wil vaak helpen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:27 schreef Seraphina het volgende:
Ik ben de helft van de tijd gewoon `t topic kwijt!
Ik. En verder weet ik alleen dat PR nog gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:26 schreef borisz het volgende:
Wie gaan er morgen allemaal naar Den Haag ?
Moeten we nog steeds op Veenstra stemmen? (zie ondertitelquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:28 schreef Feivel1 het volgende:
Holy fuck! 372 alweer?
Sinds een uur of 3? Toen lag hier het hele forum 45 min plat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De mobile layout is nog leuker, die geeft sinds vanmiddag bijna non-stop lege pagina's ipv de content...
Ik ben vandaag al geweest en vond dat wel even koud genoeg. Morgen blijf ik dus lekker thuis...quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik. En verder weet ik alleen dat PR nog gaat.
Zou best kunnen, toen stond ik op het Plein te koukleumen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds een uur of 3? Toen lag hier het hele forum 45 min plat.
Wat slecht zeg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
De mobile layout is nog leuker, die geeft sinds vanmiddag bijna non-stop lege pagina's ipv de content...
quote:
* Sirolf gaat z'n printscreen-knop alvast oppoetsen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:32 schreef VoreG het volgende:
Die dames in bikini komen straks.
* Piles heeft de recorder net weer gestartquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf gaat z'n printscreen-knop alvast oppoetsen...
Is die nog niet helemaal weggesleten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf gaat z'n printscreen-knop alvast oppoetsen...
Anouk is niet zo overgewaardeerd. ITT 30 stmquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:33 schreef Horloge het volgende:
Jottum!
Maar wat een wansmaak muziek zeg...Anouk en straks 30STM.
We zullen wel zien of ze nu wel komenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:32 schreef VoreG het volgende:
Die dames in bikini komen straks.
[Serious Request @3FM #371] En weer verder posten!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:35 schreef Morningwood het volgende:
Ik Hoorde vanmiddag iets over een badeend van fok? waar vind ik meer informatie over deze badeendz?
Ik heb er tenslotte voor betaaldquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:25 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Haha, dat is dan inderdaad het geval: hij was al gedraaid.
Ik wist dat, maar ik wist niet dat jij hem toen nog niet had aangevraagd, dus heb ik doorgegeven dat hij gedraaid was op dat tijdstip
Naja, positief denken, dan komt hij misschien wel nog een keer, zeker omdat Gerard er zo dol op is...![]()
Laten we het hopen, ik vind het zelf ook een te gekke plaat!
Ik heb een reserve-toetsenbord voor het geval dat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is die nog niet helemaal weggesleten?
mequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:26 schreef borisz het volgende:
Wie gaan er morgen allemaal naar Den Haag ?
Je vergeet Gerard.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Stelletje viezerikken zijn Rob en Michiel.![]()
In bikini voor het huis gaan staan... ik moet er niet aan DENKEN (om het zelf te doen danquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terwijl het buiten gewoon -4 graden is. Damn!
Dat is echt fokking koud ja, hopelijk hebben ze ook wel goede badjassen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terwijl het buiten gewoon -4 graden is. Damn!
Ja, hij begint er aan te wennenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:40 schreef purplerose het volgende:
Hij komt gewoon helemaal los ondanks dat die cameravrees heb
Straks blijken het de leden van de landelijke Weight Watchers vereniging of iets dergelijke te zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:39 schreef Maurisico het volgende:
Die dames... dat wordt zoiets zometeen... haha
[ afbeelding ]
Vreselijk! echt veeeel te koud man, maar wel tof dat ze het gaan doen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:39 schreef Sirolf het volgende:
In bikini voor het huis gaan staan... ik moet er niet aan DENKEN (om het zelf te doen dan)!
Het is daar écht heel erg koud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |