quote:Zelda la Grange said her office had been flooded with inquiries.
"Rumours have again surfaced about Mr Mandela's well-being. Mr Mandela is in the former Transkei (his hometown in the Eastern Cape Province) where he is enjoying the festive season with his family," SAPA quoted her as saying.
"He is due back in Johannesburg only towards the end of January."
En weer open dus.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:56 schreef paddy het volgende:
[..]
http://africa.reuters.com/top/news/usnBAN239787.html
Deze gaat dus dicht. Het is geen NWS meer.
En wat een persoonlijk gebagger tegen een medeuser, trouwens
Mja, ik weet het...en er is dus besloten hem toch open te houden.quote:
Tuurlijk is Reuters betrouwbaar, de vraag is in hoeverre die woordvoerder van Mandela de waarheid spreekt of dat die ergens in het midden ligt en hij ziek of zwak is of misschien weer wat is opgekrabbeld. In ieder geval waren die geruchten er dus, dat zal dus ook op die manier Nederland hebben bereikt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, ik weet het...en er is dus besloten hem toch open te houden.
En ja, het is niet meer dan een gerucht op dit moment. we zien wel. Ik neem best wel aan dat Reuters behoorlijk betrouwbaar is, dus twijfel niet aan mijn link.
We zien wel.
Het is niet iets dat men daar gelijk openlijk zou zeggen omdat dan de shit best weleens gelijk los kan barsten.quote:Op zondag 23 december 2007 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk is Reuters betrouwbaar, de vraag is in hoeverre die woordvoerder van Mandela de waarheid spreekt of dat die ergens in het midden ligt en hij ziek of zwak is of misschien weer wat is opgekrabbeld. In ieder geval waren die geruchten er dus, dat zal dus ook op die manier Nederland hebben bereikt.
Nee, dat zou je hem dan wel kunnen verwijten, dat hij niet echt goed voor zijn opvolging heeft gezorgd. Al is dat lastig als je zo lang in het gevang zit.quote:Op zondag 23 december 2007 12:27 schreef nokwanda het volgende:
Wat iemand anders al zei: het is jammer dat zijn opvolgers niet eens in zijn schaduw kunnen staan.
Dat is niet iets dat ik hem zou verwijtenquote:Op zondag 23 december 2007 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat zou je hem dan wel kunnen verwijten, dat hij niet echt goed voor zijn opvolging heeft gezorgd. Al is dat lastig als je zo lang in het gevang zit.
Wel opvallend. Waarom komt een woordvoerder dan uiteindelijk met die boodschap. Misschien dat er toch beleid op zit om niet teveel onrust te veroorzaken, zeker in deze tijd met die wisselingen in de macht.quote:Op zondag 23 december 2007 14:36 schreef nokwanda het volgende:
Onder de gewone bevolking is er niets bekend. Wat Paddy zegt dus.
Er is uberhaupt niets over naar buiten gebracht.
http://www.stormfront.org(...)ll-alive-371130.htmlquote:Weekblad Elsevier, 10 maart 2007 (met als omslag de titel 'Je eerste huis')
Pagina 44
Mandela leeft nog
Extremistische Afrikaners speculeren over onheil na de 'dood' van oud-president Nelson Mandela
De afgelopen weken werd Zuid-Afrika opgeschrikt door via sms en e-mail verspreide verhalen dat oud-president Nelson Mandela aan een hartaanval zou zijn overleden. De regering zou dit nieuws krampachtig geheim proberen te houden; het leger zou in staat van opperste paraatheid verkeren en het verlof voor alle officieren zou zijn ingetrokken.
Dood Mandela, hier met zijn vrouw, zou wraak op blanken ontketenen
De verspreiders van deze berichten adviseerden alle blanken om eten en benzine te hamsteren, en om de steden te verlaten zodra het nieuws van Mandela's overlijden officieel bekend was gemaakt. Op het platteland zouden boerderijen beschikbaar zijn om de gevluchten op te vangen.
De reden voor de voorgestelde volksverhuizing was dat de zwarte bevolking op de dag van de begrafenis van de Grote Verzoener massaal wraak zou nemen voor de eeuwen van kolonialisme en apartheid, te beginnen in Johannesburg. De wraakactie had verschillende codenamen: Uhuru, Nacht van de Lange Messen, Rode Oktober, Operatie Blanke Schoonmaak en IJzeren Adelaar. Er zouden in Pretoria al 38.000 kapmessen zijn verkocht en ladingen machinegeweren en bommen afgeleverd bij het plaatsje Mosselbaai.
quote:Op maandag 24 december 2007 14:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
De bronnen van TS:
[..]
http://www.stormfront.org(...)ll-alive-371130.html
quote:Op maandag 24 december 2007 14:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
De bronnen van TS:
[..]
Plagiaat! De nacht van de lange messen is al eens gebruikt!quote:Op maandag 24 december 2007 14:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
De bronnen van TS:
[..]
quote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]Nee hoor. Maar misschien speelt dit best mee in de geruchtenstroom, maar dit is van maart man.
SCH heet in het echte leven volgens mij Piers Corbijn.quote:Op maandag 24 december 2007 15:16 schreef nokwanda het volgende:Als ze dat gerucht lang genoeg volhouden kunnen ze vanzelf een keer zeggen: zie je wel!
aahhh, doe niet zo gemeen. Zo ene is ie der niet. SCH is okayquote:Op maandag 24 december 2007 15:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
SCH heet in het echte leven volgens mij Piers Corbijn.
Piersch is het danquote:Op maandag 24 december 2007 15:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
SCH heet in het echte leven volgens mij Piers Corbijn.
Noh, met een beetje mazzel wordt Zuma alsnog veroordeeld en dan staat de schone en meer gepruimde Khgalema Mothlanthe, Secretary General, te wachten om de taak over te nemen.quote:Op maandag 24 december 2007 15:23 schreef vanRillandBath het volgende:
Mandela dood, Mbeki eruit, Zuma erin. Joepie...
Misschien moet je het trivia-gedeelte op de pagina eens lezen.quote:Op maandag 24 december 2007 15:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Plagiaat! De nacht van de lange messen is al eens gebruikt!
Aldus onze wereldverbeteraar Nelson (in The Philadelphia Inquirer (October 1994)).quote:The renewal of the non-proliferation treaty was described as important "for the welfare of the whole world and the new world order."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |