Laat me raden, Lord of the Ringsquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:09 schreef Roi het volgende:
Oh god, ga nu een film kijken die 3.5 uur duurt.
merry christmjes
Ik had hem toch een maatje groter gekochtquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:27 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk pas je nog wel in die jas van je
Ga ik nog doen, ik heb nu een nieuwe telefoon met een hele goede camera er inquote:
idd, sowieso, zitten wij hier lekker te eten met de TV aan, zie je op de TV weer is beelden van een donker kindje zonder voedselquote:
Les Uns et les Autresquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:10 schreef Pie.cr het volgende:
welke film?
Serieus? Ik vond dat met afstand de slechtstequote:
Angry nintendo nerd wannabe.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/36292/691feb2a/super_mario.html
Hele hoop actie. Voor de rest is het een te vergeten deel. Voor het plot hoef je em iig niet te kijken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond dat met afstand de slechtste. Gebeurde echt helemaal niets in.
3 was de beste, die was daarstraks dan ook op tvquote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond dat met afstand de slechtste. Gebeurde echt helemaal niets in.
Jaquote:Op donderdag 27 december 2007 13:08 schreef Poit het volgende:
Mogguh.. Iedereen Kerst overleefd?
Heb alleen gisteren veel toasts met paling op, verder zit er geen kerstkransje in bij mij...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JaMaar nu zit ik vol, vreet kerst
Klopt wel, maar ik kijk meer uit naar nieuwjaar dan naar kerst! mede door die familie inderdaad!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kerst is geweldig. Op familie na enzo maar verder is het geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |