Laat me raden, Lord of the Ringsquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:09 schreef Roi het volgende:
Oh god, ga nu een film kijken die 3.5 uur duurt.
merry christmjes
Ik had hem toch een maatje groter gekochtquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:27 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk pas je nog wel in die jas van je
Ga ik nog doen, ik heb nu een nieuwe telefoon met een hele goede camera er inquote:
idd, sowieso, zitten wij hier lekker te eten met de TV aan, zie je op de TV weer is beelden van een donker kindje zonder voedselquote:
Les Uns et les Autresquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:10 schreef Pie.cr het volgende:
welke film?
Serieus? Ik vond dat met afstand de slechtstequote:
Angry nintendo nerd wannabe.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/36292/691feb2a/super_mario.html
Hele hoop actie. Voor de rest is het een te vergeten deel. Voor het plot hoef je em iig niet te kijken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond dat met afstand de slechtste. Gebeurde echt helemaal niets in.
3 was de beste, die was daarstraks dan ook op tvquote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond dat met afstand de slechtste. Gebeurde echt helemaal niets in.
Jaquote:Op donderdag 27 december 2007 13:08 schreef Poit het volgende:
Mogguh.. Iedereen Kerst overleefd?
Heb alleen gisteren veel toasts met paling op, verder zit er geen kerstkransje in bij mij...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JaMaar nu zit ik vol, vreet kerst
Klopt wel, maar ik kijk meer uit naar nieuwjaar dan naar kerst! mede door die familie inderdaad!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kerst is geweldig. Op familie na enzo maar verder is het geweldig.
Was je gisteren bezopen danquote:Op donderdag 27 december 2007 15:08 schreef mordradead het volgende:
Ik ben afgevallen denk ik want ik zit lekker de hele dag te kotsen, lekker man gvd kutzooi
idd, bloedquote:Op donderdag 27 december 2007 15:11 schreef mordradead het volgende:
Nee man, gister en eergister in totaal 4 biertjes ofzo gehad en 2 glaasjes wijn... er zal wel teveel bloed in m'n alcohol systeem zitten
Milkachocoladequote:Op donderdag 27 december 2007 15:35 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben verslaafd aan Kerstboomballen van Milka-chocolade.![]()
![]()
Ik heb nog steeds een chocoladeletter van sint Nicolaas hier liggenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:56 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb zo'n zeebanket van chocola gekregen en natuurlijk die dingen van Milka. Beneden liggen nog kerstkransjes en kersenbonbons. Nam nam!
Ik ben misselijk van het eten geworden.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:01 schreef RaymanNL het volgende:
Kutzooi, stond ik net op de weegschaal, ben ik niks aangekomenWat is dat nou dan, ik las vandaag wel een derde kerstdag in ofzo
die gaat ik morgen weer makenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:42 schreef Laniboekje het volgende:
Appelbeignets.
Daar heb ik nou echt zin in.
Ja drukte he met de kerstdagen, maar het geeft wel een extra sfeertjequote:Op donderdag 27 december 2007 17:49 schreef Laniboekje het volgende:
Je bent goed bezig als bakkertje he?
Moet je oudejaarsdag ook weer werken, en ziek vroeg er uitquote:Op donderdag 27 december 2007 19:10 schreef taart het volgende:
[..]
Ja drukte he met de kerstdagen, maar het geeft wel een extra sfeertjeEn vooral als je lekkere dingen mag maken
ja dan moet ik om 4 uur in de morgen werken ofzoquote:Op donderdag 27 december 2007 19:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet je oudejaarsdag ook weer werken, en ziek vroeg er uitIk moet wel werken, tot 1700
Middagdutje met geknal op de achtergrondquote:Op donderdag 27 december 2007 19:13 schreef taart het volgende:
[..]
ja dan moet ik om 4 uur in de morgen werken ofzomaar dan kan ik smiddags mooi slapen.
check je PM evenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:22 schreef BroesWillems het volgende:
ja!!!! ik ben er weer!
dank je wel Bernie!
deze telt niet, je hebt er niets voor hoeven doenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:58 schreef BroesWillems het volgende:
na iets minder dan 5 jaar, ben ik eindelijk van mijn n00b status af... ik ben gebanned geweest...
WIE WIL ME AANRAKEN!!!1!!!!!11!1EINZ!1!~1....
Dobbol joe tie ef!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:58 schreef BroesWillems het volgende:
na iets minder dan 5 jaar, ben ik eindelijk van mijn n00b status af... ik ben gebanned geweest...
WIE WIL ME AANRAKEN!!!1!!!!!11!1EINZ!1!~1....
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
deze telt niet, je hebt er niets voor hoeven doen
maar jij hebt ook een voorbeeldrolquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:28 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben nog nooit geband geweest![]()
Maargoed, ik ga weer aan het werk
quote:Sorry Geeeert Wilders, ik wilde je geen pijn doen
Sluit me alsjeblieft niet op, want ik vind je kapseltje best mooooi
Ewa Meneer Geert het was maar een grapje
Ik hield u alleen maar voor de lapje
Ik zou nooit uw kapseltje eraf zagen
WOLLA, ik heb niet eens een zaag
Hehe, ik heb op m'n pc een stuk of 10 nummers staan. Op youtube kom ik nogal wat nieuw materieaal tegen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:48 schreef De_Brandweer het volgende:
ja hun album zou dit jaar komen maar toen ging hun site down en niks meer van gehoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |