Kijk maar eens op deze site. verder vind je op google en schat aan info!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:05 schreef geheim01 het volgende:
ik zelf ben goed gekeurd voor de korps commando troepen (KCT) maar mag pas in september beginnen omdat ik 2 weken voor de opkomst een ongelukje heb gehad. Kan iemand mij wat vertellen over de opleiding van het vreemdelingen legioen, is deze te vergelijken met het kct? Veel afvallers? Ik overweeg om over te stappen naar het legioen omdat ik geen zin heb om te wachten tot september en ik het legioen zeer intressant vind.
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:56 schreef Mr.Mister het volgende:
Je kunt je in Aubagne wel aanmelden, maar het daadwerkelijke proces van de keuring gebeurt daar niet, daatrvoor word je overgebracht naar een andere kazerne. Op alle andere kazernes kun je je aanmelden, en kun je meteen gekeurd worden. De vergelijking met KCT is qua zwaarte van de opleiding wel te maken, al is het zo dat je bij het KCT natuurlijk heel andere taken uitvoert, en veel kostbaarder bent, aangezien je ook nog eens niet anoniem bent. Hoger risico dus in het legioen.
Tot zover mijn verhaal, aangezien ik deze week vertrek naar Frankrijk om me weer aan te melden. Pak het leven bij de ballen, jongens..!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen contacten meer in Aubagne. Ik moet je daarin helaas telleurstellen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
open een topic in gen chat met een verhaaltje en dit er bij alle kleine beetjes helpen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:05 schreef geheim01 het volgende:
ik zelf ben goed gekeurd voor de korps commando troepen (KCT) maar mag pas in september beginnen omdat ik 2 weken voor de opkomst een ongelukje heb gehad. Kan iemand mij wat vertellen over de opleiding van het vreemdelingen legioen, is deze te vergelijken met het kct? Veel afvallers? Ik overweeg om over te stappen naar het legioen omdat ik geen zin heb om te wachten tot september en ik het legioen zeer intressant vind.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef SHERMAN het volgende:
Hebben ze je gewoon de info gegeven?
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef SHERMAN het volgende:
Hebben ze je gewoon de info gegeven?
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef geheim01 het volgende:
arjan37, die vermiste jongen was dus gewoon door de keuring heen gekomen? omdat ik las dat je niet verwachte dat hij aan de eisen voldeed?
Groeten
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef geheim01 het volgende:
arjan37, die vermiste jongen was dus gewoon door de keuring heen gekomen? omdat ik las dat je niet verwachte dat hij aan de eisen voldeed?
Groeten
ik heb me opleiding in julie 2005 afgerond en had me erop ingesteld begin januarie te beginnen. na me ongeval kan ik pas 18 september beginnen. ik vind het zonde van me tijd en ben toe aan een nieuw leven(nieuwe ervaringen) ik denk dat ik het ook wel een beetje heb gehad met de burger maatschappijquote:Op maandag 6 februari 2006 20:21 schreef arjan37 het volgende:
Ik heb begrepen dat je ook daar naar toe wil
waarom?
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:26 schreef geheim01 het volgende:
[..]
ik heb me opleiding in julie 2005 afgerond en had me erop ingesteld begin januarie te beginnen. na me ongeval kan ik pas 18 september beginnen. ik vind het zonde van me tijd en ben toe aan een nieuw leven(nieuwe ervaringen) ik denk dat ik het ook wel een beetje heb gehad met de burger maatschappij
quote:
ik heb daar zeker wel over nagedacht ik denk dat ik daarna bij de Politie of brandweer ga of misschien persoonsbeveiliging. het arestatie team van de politie lijkt me nog het allermooiste maarja daar schijn je ook niet zomaar bij te komen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef arjan37 het volgende:
Ik snap dat je het in nederland het gehad hebt. In het frans legioen is het ook wat hoor.
kijk het lijkt wel stoer maar is het niet.
Ik vind het wel dapper. Maar wat te doen als je er uit komt?
denk daar eens over na. Niemand die je helpt hoor nu wel.
sterke
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:30 schreef geheim01 het volgende:
[..]
ik heb daar zeker wel over nagedacht ik denk dat ik daarna bij de Politie of brandweer ga of misschien persoonsbeveiliging. het arestatie team van de politie lijkt me nog het allermooiste maarja daar schijn je ook niet zomaar bij te komen?
het is toch niet zo dat als je bij het VL heb gezeten ze je nergens meer aannemen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:45 schreef geheim01 het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegt niet dat het nu nog zo gevaarlijk is als vroeger. Maar ik ben gisteren weer goedgekeurd voor nederlandse commando troepen en begin kan in september beginnen. duurd wel lang. weet niemand hoe het zit met de start van de opleidingen van het VL?ik bedoel dan wanneer die opleidingen starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |