Ahzo, het was me niet duidelijk wat de relatie tussen hen en de Franse overheid wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef PLAE@ het volgende:
Het staat juist onder commando van de Franse overheid. Het is in principe gewoon een Frans legeronderdeel maar dan voornamelijk bestaande uit buitenlanders. Je dient Frankrijk en haar belangen.
Klinkt leukquote:Omdat ze erg gedisciplineerd zijn en goed getraind en buitenlands (dus minder erg als ze sterven) worden ze vaak als eerste ergens heen gestuurd.
Vanavond op National Geographic om 23.00 een documentaire.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef PLAE@ het volgende:
Het staat juist onder commando van de Franse overheid. Het is in principe gewoon een Frans legeronderdeel maar dan voornamelijk bestaande uit buitenlanders. Je dient Frankrijk en haar belangen.
Omdat ze erg gedisciplineerd zijn en goed getraind en buitenlands (dus minder erg als ze sterven) worden ze vaak als eerste ergens heen gestuurd.
Vanavond op National Geographic om 23.00 een documentaire.
Zoiets kan ik uren kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef Boes-Poes het volgende:
Indrukwekkende documentaire. Jammer dat het maar een uurtje duurt.
Ik denk zelfs wel minder dan een kwartquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:08 schreef PabloLopez het volgende:
Leuk aflevering maar ze vertellen misschien een kwart, SELON MOI!
nooit aan zou kunnen:?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:36 schreef Mr.Mister het volgende:
@ PLAE@: Kun je iets meer respect hebben? Dat jij het nooit aan zou kunnen, betekent niet dat het idioot is. Het betekent simpelweg dat het niet geschikt is voor jou. Beetje jammer van die opmerking van je..
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Mr.Mister het volgende:
Sorry, typfoutje.. Pas na 2 jaar heb je de mogelijkheid caporal te worden.. Details geven is niet expliciet verboden, maar wordt niet toegejuicht. Sommige delen/dingen zijn natuurlijk wel geheim, zoals in alle legeronderdelen het geval is en kan zijn.
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:31 schreef SHERMAN het volgende:
Klopt.
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef SHERMAN het volgende:
Is dat het zelfde als van de week?
Niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:05 schreef arjan37 het volgende:
ja volgens mij wel
nog even een vraag/
ik ben opzoek naar een vermist persoon en heeft zich waarschijnlijk opgegeven bij het legioen maar zeker zijn we daar niet van.
hoe zou ik daar achter kunnen komen.
bvd.
[..]
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:21 schreef SHERMAN het volgende:
Het hele concept van het Vreemdelingenlegioen is toch alles achter je kunnen later?
Lijkt me niet dat ze dan info gaan geven over mensen die zich aanmelden.
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:52 schreef PLAE@ het volgende:
mmm sneu. Misschien een topic openen in een ander onderdeel? Met internet/fok kan je verder komen dan je denkt via via etc.
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:03 schreef PLAE@ het volgende:
Hier bijvoorbeeld General Chat daar komen veel meer mensen.
open een topic in gen chat met een verhaaltje en dit er bij alle kleine beetjes helpen.quote:Mogelijk heeft hij zich aangemeld bij het Vreemdelingenlegioen in Frankrijk.
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
open een topic in gen chat met een verhaaltje en dit er bij alle kleine beetjes helpen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
open een topic in gen chat met een verhaaltje en dit er bij alle kleine beetjes helpen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef arjan37 het volgende:
Ja dat klopt voor zijn vader en zus is het gemis en onzekerheid ondragelijk. Er zou toch wat moeten zijn.
maar waar zou ik een nieuwe topic moeten openen?
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
Als het een bekende van je is kan je denk ik beter even een verhaaltje er bij schrijven buiten dit standaard verhaal van die site.
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
Als het een bekende van je is kan je denk ik beter even een verhaaltje er bij schrijven buiten dit standaard verhaal van die site.
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:39 schreef PLAE@ het volgende:
een plaatje kan je zo in je post zetten [ img] adres van het plaatje [/ img] en dat alles zonder spaties.
succes.
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:52 schreef PLAE@ het volgende:
mmm sneu. Misschien een topic openen in een ander onderdeel? Met internet/fok kan je verder komen dan je denkt via via etc.
Sterkte!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:06 schreef arjan37 het volgende:
oke dank je hij staat al bij www.vermist .nl
zijn naam is xavier
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:20 schreef yvonne het volgende:
Wie weet wat er nou waar is van het verhaal dat Fransen zelf niet in het Franse Vreemdelingen legioen mogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |