ja die WII is echt goed voor de beweging en zo leerd hij ook tegen zijn verlies te kunnen.

soms is het echt krijsen ja sorry maar dan sta ik te lachen.
(en met de WII ik had dagen spierpijn

)
educatieve spelletjes doet hij dus ook op de pc maar dat is om de 5 minuten een andere en ik ga niet als een politie agentje op zijn kamer erbij zitten .
heb ook al eens geprobeerd om het gewoon 1 spel te laten kiezen de rest van zijn kamer af maar ook dat werkt niet. binnen 5 minuten klaar en kom weer naar beneden
Dat gebrek aan uitdaging dat is het zeker maar de juffen hebben ons belooft dat ze er aan werken terwijl we daar heel weinig vertrouwen in hebben en niet echt het idee hebben dat ze er iets aan doen eigenlijk.
Binnenkort wil ik weer een gesprek normaal was het om de 4 weken maar nu worden we niet meer gevraagt.
Zijn rapport toen der tijd was uitstekend hij kan eigenlijk zo naar groep 3 alleen zijn gedrag is daar nog niet goed genoeg voor te brutaal enzo.
en ik heb een keer gezien hoe dat dat gaat.
hij kwam de klas binnen en ging een spelletje spelen samen met een meisje en die deed het niet goed de eerste woorden die eruit kwamen waren
EN JIJ SPEELT VALS!!! toen heb ik hem maar even terug gefloten van dat het ook op een andere manier kan.
En dat ze misschien nog niet wist hoe het spelletje gespeelt moest worden.
dat kon hij gelukkig begrijpen.
En ook zoiets de juffen lopen tegen mij te zeuren terwijl als zijn vader hem naar school brengt word er niks gezegt
dan is het van hoe gaat het thuis?
is hij dan ook zo druk?
wil je niet eens praten met de maatschappelijkwerkster van school?
Toen heb ik ook gezegt nee ik wil eerst graag naar de neuroloog .
Ook een kindje dat het vroeg doet hij thuis ook zo raar ?heb maar gezegt dat het dat niks aangaat.
terwijl dat het thuis een stuk beter gaat ieder kind heeft zijn kuren enzo.
maar er is echt een tijd geweest dat ik niet meer wist wat ik moest doen en sins die visolie gaat het een heel stuk beter.
Ook zo iets hij houd zich van de domme want hij zegt dat hij niet kan lezen maar dat kan hij dus wel.
Op school zegt hij ook maar dat hij het niet kan en geen zin in heeft
Zelfde als van de week schreef ik op de kalender (kyllian bij oma slapen)
hij vroeg wat staat daar ik zo ja lees maar grote glimlach KYLLIAN BIJ OMA SLAPEN!
Mij houd hij niet voor de gek