maar vaak weten ze wel als er een storing is geweest, zal dan wel door achter verteld worden, tijdens of achteraf.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Offstream voor de bewoners is als ze weten/zien dat de camera's niets opnemen. Hoogst waarschijnlijk hebben ze geen benul wat met de camera-beelden wordt gedaan, dus ze weten vaak ook niet welke camera dan effectief op de stream staat.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De enige die stront aan zijn knikker heeft is Brian
Haha, heel goed. Heb dat boek al minstens 20 jaar niet meer gelezen. Moet morgen wel vroeg op maar dat doe ik lekker niet. Tadaaaaaaquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net doen of je ook in een boek zit van WF en flink zuipen, tenzij je morgen vroeg op moet.
Vorig jaar was het toch met die schlemiel waarvan ik de naam spontaan ben vergeten? Gut hoe heet dat onooglijke blonde mannetje nou met die bril en dat lelijke gebit?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het dit jaar in Den Haag is. Vorig jaar in Utrecht op de Neude was het vooral gezellig op donderdagavond (studentenavond met allemaal dronken rond dat huis). Zelf toen ook nog geweest, was erg gezellig.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Haha, heel goed. Heb dat boek al minstens 20 jaar niet meer gelezen. Moet morgen wel vroeg op maar dat doe ik lekker niet. Tadaaaaaa
Tja, even een refreshment of zo. Alles doornemen met elkaar, zonder die pottenkijkers??quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:51 schreef Rotterdammert het volgende:
zouden de bewoners weten dat de er geen streams zijn?
ze kunnen nu alles bespreken en de redactie kan sturen en scripten wat het wil, want niemand ziet het toch.
En stront in zijn mond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, achteraf horen ze nogal eens wat in het hokje. Soms heb ik de indruk dat zeker Huub en Japio (wellicht ook anderen) iedere dag wel een keer 'achter' een bakkie koffie doen. Met een min-of-meer informele babbel kom je dan dit soort dingen te weten. Natasia was daar ook altijd heel erg mee bezig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:57 schreef KimiK het volgende:
[..]
maar vaak weten ze wel als er een storing is geweest, zal dan wel door achter verteld worden, tijdens of achteraf.
Ik wou dat ik dat kon zeggen. Mijn baas accepteert dat niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Haha, heel goed. Heb dat boek al minstens 20 jaar niet meer gelezen. Moet morgen wel vroeg op maar dat doe ik lekker niet. Tadaaaaaa
Ja die.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:03 schreef Ziet het volgende:
giel beele
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van mij mag alles..dat weet jequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mijn prin6je van 5 heeft vanavond nog een foto reportage gemaakt (donkere kamer). Zou ik daarvan nog enkele ... shots ... moge plaatsen hier? Of is dat tegen het cos regelement?
Ik ook..potje pokeren dan maar, Prossie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
Ik dacht eerst dat Hidiho baalde van DGK en ons overzette op de glazen kooi.
Maar Hanff en Floris doen ook niks op streams.
En aangezien er geen Apache piloot tegen de leidingen daar is aangevlucht is er dus iets aan de hand.
Het zal wel zo zijn dat Brian zijn pilletjes niet heeft ingenomen en Huub teveel gedronken heeft.
En daar betaal ik voor
Waarom betalen als t ook graties kanquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
Ik dacht eerst dat Hidiho baalde van DGK en ons overzette op de glazen kooi.
Maar Hanff en Floris doen ook niks op streams.
En aangezien er geen Apache piloot tegen de leidingen daar is aangevlucht is er dus iets aan de hand.
Het zal wel zo zijn dat Brian zijn pilletjes niet heeft ingenomen en Huub teveel gedronken heeft.
En daar betaal ik voor
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Than you've really got a problem!![]()
Heb gisteren 2 miljoen opgehaaldquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook..potje pokeren dan maar, Prossie?
Mhhhhmm..marry mequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb gisteren 2 miljoen opgehaald![]()
Streams ontbreken...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
Wat is er daar in DGK aan de hand dan?
Storinkje van al 7 uur langquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
Wat is er daar in DGK aan de hand dan?
2 miljoen wat ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb gisteren 2 miljoen opgehaald![]()
Ja, alsof ze daar geen stroom hebbenquote:
IkWeetNiets..IkZieNiets..quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahaaaaa, super. Ik heb wel de poetsvrouw vooruit betaald opdat zij ook een deel van de schade voor haar rekening kon nemen.
awel, hier den foto's van mijne schone, aldus genomen door mijnen schone (5 jaar oud, zojuist geworden
)
Wie zijn die lelijke kerels?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahaaaaa, super. Ik heb wel de poetsvrouw vooruit betaald opdat zij ook een deel van de schade voor haar rekening kon nemen.
awel, hier den foto's van mijne schone, aldus genomen door mijnen schone (5 jaar oud, zojuist geworden
)
Mogelijke nieuwe bewoners van DGK
(sorry, Fok doet raar, excuses voor mogelijke dubbelposting)
Wannabees in de rij voor Amanda.quote:
Don't blame me pokerface, er zijn al 7 uren geen streams...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wannabees in de rij voor Amanda.
Soww lekker sc'en hier in de COS
Probeer het maar eens op partypoker.netquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Gefeliciteerd dan maar, is toch niet moeilijk dat pokeren toch ?
Damn zo lang al?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Don't blame me pokerface, er zijn al 7 uren geen streams...
in die tijd hebben we het met VV moeten doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Damn zo lang al?
Ik kom net binnenvallen.
Zal wel iets gebeurd zijn daarro.
Heb een leuke vakantie Zietquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:40 schreef Ziet het volgende:
truste allemaal, ik ga naar bed.
morgenavond nog 1 kans,
dan moet ik bijna drie weken verplicht afkicken
Ok, maar vannacht niet ben aan het werk en zit op een telefoontje te wachten..quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Probeer het maar eens op partypoker.net![]()
En laat weten wanneer jij je eerste miljoen weet binnen te slepen.
Ik probeer al urenlang op allerlei mogelijke wijze de streams aan te slingerenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Damn zo lang al?
Ik kom net binnenvallen.
Zal wel iets gebeurd zijn daarro.
bedankt!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
Begrijp ik het goed, doen de streams het niet bij jullie?
Hoe is het mogelijk, ik heb daar geen last van.
Trust vader van een 5-jarige prin6!quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
;-)
Ik ga slapen Lobasci, voor straks, slaap lekker
en voor alle andere Fokkisima's ook
Als dat zo is kom ik mijn befaamde salades bij je maken!quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
Geen streams meer??
Hebben ze DGK opgeheven??![]()
![]()
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
Geen streams meer??
Hebben ze DGK opgeheven??![]()
![]()
![]()
hehe ben aan t werk. Handig een mobiel met internet. Nog ff en dan vakantie!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
hehe ben aan t werk. Handig een mobiel met internet. Nog ff en dan vakantie!
Tong I pwnd you yesterdayquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:17 schreef tong80 het volgende:
Sommige mensen zijn echt gek. Gedichten zegt ie
zijn niet nodig op dit tijdstipquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:20 schreef CarOnline het volgende:
Waar zitten de Smilies!
Altijd goed! Oh dit is de cos! Oeps! Tijd voor een groter scherm.quote:
Daar hou ik me niet mee bezig.quote:
Ik zie net een paar seconden maar ik vind Mikie nu al zielig.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:43 schreef Deisyy het volgende:Kimik
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt met dit filmpje, vooral op het laatst dat Huub en Jaap alles verdraaien
023quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:50 schreef Varen het volgende:
Goeie morgen![]()
Storing moet eigenlijk al lang opgelost zijn![]()
http://www.e-netbeheer.nl/pages/default.asp?PageID=20
van nowlive
Heeft er al iemand beeld?
030quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:50 schreef Varen het volgende:
Goeie morgen![]()
van nowlive
Waarom zou e-netbeheer een storing aan de servers van Talpa-Productions moeten oplossen ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:50 schreef Varen het volgende:
Goeie morgen![]()
van nowlive
030quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:50 schreef Varen het volgende:
Goeie morgen![]()
van nowlive
Jij kijkt ook gezellig naar Het Glazen Huis?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom zou e-netbeheer een storing aan de servers van Talpa-Productions moeten oplossen ?
Blijkbaar hebben sommigen last van het feit dat ze geen beeld hebben, daar heb ik geen last van.
Ondermeer, maar niet uitsluitend. Dadelijk eerst even het Journaal .....quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kijkt ook gezellig naar Het Glazen Huis?
linkjequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kijkt ook gezellig naar Het Glazen Huis?
Waarom schrijf je hier al die berichten van Nowlive ? Velen hier hebben belangstelling voor DGK en kijken wel op de DGK-site voor dit soort nieuws ......quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:01 schreef Varen het volgende:
Streams werken niet
Geplaatst op 20-12 om 18:54
De streams werken momenteel niet. Dit is een probleem wat bij Cross Media en Talpa ligt. Dit ligt niet aan uw pc en ook Nowlive kan hier niets aan doen. Wij moeten met z’n alle gewoon geduldig wachten tot er weer beeld is.
van nowlive
sorryquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom schrijf je hier al die berichten van Nowlive ? Velen hier hebben belangstelling voor DGK en kijken wel op de DGK-site voor dit soort nieuws ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |