Geen idee, ik heb CS2. Maar alleen de tekst zou ook moeten kunnen, zie mijn edit van de vorige post.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:11 schreef MadMaster het volgende:
Jouw methode heb ik ook overwogen, maar in PS 6 kan je de Warp Tool volgens mij alleen gebruiken op Tekst-layers..
Correct me if I'm wrong...
De tekst heb ik nu al deels (het gebogen deel) met de Warp Tool gedaan...quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:15 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb CS2. Maar alleen de tekst zou ook moeten kunnen, zie mijn edit van de vorige post.
Dat "Showroom" ziet er volgens mij al beter uit, alleen de "w" ziet er nog wat vreemd uit en de "r" is iets te klein, denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De tekst heb ik nu al deels (het gebogen deel) met de Warp Tool gedaan...
De stand van zaken na wat skewen, scalen en distorten is nu zo:
[ afbeelding ]
Die w moet ik nog even aan prutsen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:37 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dat "Showroom" ziet er volgens mij al beter uit, alleen de "w" ziet er nog wat vreemd uit en de "r" is iets te klein, denk ik.
Tja, het zal wel ff tijd gaan kosten, maar soms moet je veel geduld hebben en echt nauwkeurig werken, als er geen eenvoudige manier is. Maar je bent zeker op de goede weg, vind ik.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die w moet ik nog even aan prutsen inderdaad.
En de r (en ook 'oom') oogt/is smaller, doordat vanaf de r het stuk tekst begint dat niet gerasterized/verbogen is...
Het rasteren blurt de letters (het deel 'Show') iets als ze vervormd zijn...![]()
Ik zit momenteel een tijdje thuis omdat ik net een knie-operatie achter de rug heb, dus ik heb nog even de tijd voor dit klusje...
Wel geinstalleerd via windows eerst?quote:Op zondag 27 april 2008 17:32 schreef wipes66 het volgende:
ik had een paar fonts gedownload (ttf), maar ze verschijnen niet in psWat doe ik fout
Ik had ze verplaatst naar config>fonts (ik zie ze ook staan in windows/fonts) maar in fotoshop staan ze nietquote:
dat doe ik echt nooit, dus volgens mij is het beetje overbodigquote:Op zondag 27 april 2008 19:15 schreef Haunter het volgende:
Nouja, als ik jou was zou ik sowieso eerst installeren via Bestand -> Nieuw lettertype installeren
Gewoon je afmetingen in de cropbalk zetten en dan een uitsnede maken. Dan wordt je crop 13x18.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:18 schreef rudedeltadude het volgende:
update:
Verhoudingen vastzetten heb ik gevonden....
welke moet ik hebben voor afdrukken van 13*18?
je wilt een soort poster of spandoek er in plaatsen begrijp ik? Ik kan je geen kant en klaar antwoord geven van: zo moet je het doen, want het is erg lastig om het echt te laten lijken. Je moet er perspectief in brengen, kleur, schaduw, golving van je spandoek, kreukels, glinstering, vouwen, maar ook onscherpte en ruis van je camera. Wat denk ik makkelijker te realiseren is, is de teskt als een soort graffiti op de brug te schrijven. Dan ben je ook nog eens sneller klaar.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:14 schreef Devious69 het volgende:
Ik heb vraagje
kijk, bij bijvoorbeeld zo een foto:
http://85.17.225.40/24090(...)40936485_6_-Jzs.jpeg
let niet op die rare jongen![]()
stel, ik wil text invoegen, maar op zo een manier zoals het lijkt dat het er al was..
dus, dan moet perspectief, kleur interval en evenueel andere objecten die er misschien voorhangen ook goed geregeld zijn.
Eigenlijk gewoon lettersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:03 schreef Eastwood het volgende:
[..]
je wilt een soort poster of spandoek er in plaatsen begrijp ik? Ik kan je geen kant en klaar antwoord geven van: zo moet je het doen, want het is erg lastig om het echt te laten lijken. Je moet er perspectief in brengen, kleur, schaduw, golving van je spandoek, kreukels, glinstering, vouwen, maar ook onscherpte en ruis van je camera. Wat denk ik makkelijker te realiseren is, is de teskt als een soort graffiti op de brug te schrijven. Dan ben je ook nog eens sneller klaar.
zoals ik zei, geen antwoord op je vraag, misschien wel een oplossing voor je probleem
check pm.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:04 schreef dubidub het volgende:
Hoi,
ik heb voor een site voor school een klein bannertje nodig, en ik vroeg me af of er hier een hobby-ist zat die me wilde helpen, omdat ik niet de tijd en middelen heb om PS voor zoiets te installeren/downloaden. Is er iemand die me effe kan helpen? Zoja, PM me dan.
Had geen flauw idee waar ik dit anders moest vragen![]()
ja doe is wat leuksquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:23 schreef DarkManta het volgende:
Wordt weer eens tijd voor een tutorial
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |