Gewoon je afmetingen in de cropbalk zetten en dan een uitsnede maken. Dan wordt je crop 13x18.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:18 schreef rudedeltadude het volgende:
update:
Verhoudingen vastzetten heb ik gevonden....
welke moet ik hebben voor afdrukken van 13*18?
je wilt een soort poster of spandoek er in plaatsen begrijp ik? Ik kan je geen kant en klaar antwoord geven van: zo moet je het doen, want het is erg lastig om het echt te laten lijken. Je moet er perspectief in brengen, kleur, schaduw, golving van je spandoek, kreukels, glinstering, vouwen, maar ook onscherpte en ruis van je camera. Wat denk ik makkelijker te realiseren is, is de teskt als een soort graffiti op de brug te schrijven. Dan ben je ook nog eens sneller klaar.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:14 schreef Devious69 het volgende:
Ik heb vraagje
kijk, bij bijvoorbeeld zo een foto:
http://85.17.225.40/24090(...)40936485_6_-Jzs.jpeg
let niet op die rare jongen![]()
stel, ik wil text invoegen, maar op zo een manier zoals het lijkt dat het er al was..
dus, dan moet perspectief, kleur interval en evenueel andere objecten die er misschien voorhangen ook goed geregeld zijn.
Eigenlijk gewoon lettersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:03 schreef Eastwood het volgende:
[..]
je wilt een soort poster of spandoek er in plaatsen begrijp ik? Ik kan je geen kant en klaar antwoord geven van: zo moet je het doen, want het is erg lastig om het echt te laten lijken. Je moet er perspectief in brengen, kleur, schaduw, golving van je spandoek, kreukels, glinstering, vouwen, maar ook onscherpte en ruis van je camera. Wat denk ik makkelijker te realiseren is, is de teskt als een soort graffiti op de brug te schrijven. Dan ben je ook nog eens sneller klaar.
zoals ik zei, geen antwoord op je vraag, misschien wel een oplossing voor je probleem
check pm.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:04 schreef dubidub het volgende:
Hoi,
ik heb voor een site voor school een klein bannertje nodig, en ik vroeg me af of er hier een hobby-ist zat die me wilde helpen, omdat ik niet de tijd en middelen heb om PS voor zoiets te installeren/downloaden. Is er iemand die me effe kan helpen? Zoja, PM me dan.
Had geen flauw idee waar ik dit anders moest vragen![]()
ja doe is wat leuksquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:23 schreef DarkManta het volgende:
Wordt weer eens tijd voor een tutorial
ctrl+u, colorize aanvinken, lightness beetje omlaag en dan wat spelen met de saturation (wss lekker hoog als je fel geel wilt) en de hue voor de juiste kleurquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef MaxC het volgende:
Ik ben redelijk nieuw met Photoshop maar had de volgende vraag.
Ik heb een zwarte logo met een witte achtergrond, nu wil ik het logo op een gele achtergrond zetten. Het is een best ingewikkeld logo dus met de lasso lukt het niet.
Alvast bedankt
PSDTuts.com heeft altijd fijne tutsquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:44 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ja doe is wat leuks![]()
heb je toevallig nog wat leuks liggen voor gevorderden?
Heb het zelf al gevondenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:19 schreef toma het volgende:
Vraagje!?
In mijn PSD file staan zo'n 50 layers, deze layers wil ik allemaal appart opslaan als .PNG of .JPG. Kan dat op een snelle manier of moet ik steeds File > Save As en dan 50 keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |