maar dan krijg ik de haren niet mooi..quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:42 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Als dat niet lukt, niet langer kloten, maar gewoon de extract-tool pakken of masking.
Gewoon uitproberen wat voor jou het beste werkt.
kan je de psd. wel sturen anders?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:57 schreef veldmuis het volgende:
Gooi de foto eens hier?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:40 schreef veldmuis het volgende:
Doe anders een cropje van alleen het haar ofzo, met wat ruimte eromheen? Hoeft niet eens alles te zijn, gaat om het idee.
kan je ook de originele foto posten? (of een crop daarvan)quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eventjes met de mijne gedaan
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:34 schreef Eastwood het volgende:
[..]
kan je ook de originele foto posten? (of een crop daarvan)
Want het ziet er naar uit dat er teveel kleurverschil binnen het haar zit. Als het onderaan veel donkerder is dan boven op het hoofd, krijg je dit; een deel zwart en een deel wit. Miss moet je ipv het rode kanaal een ander kanaal dupliceren?
Dat is één van de moeilijkste dingen om met PS te doen. Er zijn volgens mij maar weinig mensen die dat goed kunnen en dan kost zoiets nog een hele hoop tijd ook. Je zou het kunnen proberen met de Corel Knockout plugin voor PS en dan ook nog haar erbij tekenen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kheb het even met me eigen foto gedaan maar k moet voor iemand anders
wat foto's vrijstaand maken
maar... die manier is verrot t lukt me niet op de een of andere manier
en als diegene donker haar heeft wil het niet "wit" worden ..
Like i already said...quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:41 schreef veldmuis het volgende:
Bij deze kun je ook de achtergrond selecteren he?
Hoe zien jouw designs eruit? #7 Share Creativityquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
check me pimp car
origineel: http://i12.tinypic.com/86js5jd.jpg
Pimped up: http://i14.tinypic.com/87c1b9t.jpg
Ik het er nog bij zetten toen ik het bericht postte hierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:40 schreef Kamermans het volgende:
nederlandse photoshop![]()
maar uhm, misschien staat je opacity verkeerd? of de blendingmode, of misschien de brush softness.
Kun je eens een screenshot maken van je Healing Brush tool-settings? Dus de settings die onder je menubalk staan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik het er nog bij zetten toen ik het bericht postte hier
Ik kan nu ook niks meer vinden.![]()
iig wél de laatste keer
Mar eh: nee dat is het allemaal niet, als het zo simpel was
Het is overgins CS3.
hmm, ik zie niet zo 1,2,3 wat het probleem is. misschien zat je op een layer te werken waar de opacity laag van stond?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
mijn instellingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zien jouw designs eruit? #7 Share Creativityquote:Op maandag 7 januari 2008 21:30 schreef TheThirdMark het volgende:
Hmnz, ik is noob. Ik weet het. Maar toch eindelijk gelukt om 2 plaatjes relatief mooi in elkaar te laten lopen.
[ afbeelding ]
Kraak het maar afTips altijd handig
Die tutorials zijn wel onwijs leuk om door te lopen.
Ik zie dat je snelretoucheer gebruikt. Als je de gewone retoucheerpenseel pakt, wat zie je dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
mijn instellingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank u.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:55 schreef Kamermans het volgende:
[..]
hmm, ik zie niet zo 1,2,3 wat het probleem is. misschien zat je op een layer te werken waar de opacity laag van stond?
[..]
Hoe zien jouw designs eruit? #7 Share Creativity
Ik zou het niet weten, dat vraag ik me ook elke keer af. Ik los het op door wat jij zegt te gebruiken, maar ik kan niet vinden waar je die tekstvakken weer 'loskoppelt'.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:53 schreef Quistis het volgende:
even een heel ander vraagje,
ik wilde geen nieuw topic openen maar er zitten hier vast wel een aantal mensen die ook iets over InDesign weten.
In InDesign heb ik een aantal tekstkaders met tekst er in,
ze zijn verbonden met een tekstdoorloop,
nu wil ik de tekst kaders loskoppelen maar dan toch de tekst in ieder kader behouden..
een soort knippen dus.. heeft iemand een idee hoe dit werkt (zonder de tekst los te knippen en in een afzonderlijk kader te plaatsen natuurlijk).
b.v.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |