Ze mogen van iedereen daar misbruik maken, als ze die hond maar met rust latenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:46 schreef riri het volgende:
Ze maken deze man gewoon belachelijk..zogenaamd helpen is gewoon misbruik maken van....echt geinteresseerd in die man zijn ze helemaal niet
Brian:...ja,je hond wordt ook gepimpt...swarovski halsband
Kun je die ook bestellen dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:49 schreef miesy het volgende:
maar wifebeaters die hun meisje hardhandig bewerkn onder de douche, dat mag wel.
Til vroeg er zelf naar,is gewoon een gesprekje.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Thanx Kinga![]()
Lieke zeikt weer bij Til over Huub. Til is dol op Huub dus valt hem iig niet af maar Lieke gaat maar door.
yup, alles voor kijkcijfers.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:46 schreef riri het volgende:
Ze maken deze man gewoon belachelijk..zogenaamd helpen is gewoon misbruik maken van....echt geinteresseerd in die man zijn ze helemaal niet
Brian:...ja,je hond wordt ook gepimpt...swarovski halsband
Een baan vinden.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:51 schreef blomst het volgende:
wat moet die man met een maatpak?
Ook zeggen van Huub kwam ineens naar beneden stormen gisteren in de chill, nou echt niet, Huub werd pas pissig toen hij nog aan het praten was en Lieke de muziek weer ging aanzetten.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Thanx Kinga![]()
Lieke zeikt weer bij Til over Huub. Til is dol op Huub dus valt hem iig niet af maar Lieke gaat maar door.
Kan die als the man gaan lassen met lasbril op met swarovski stenen.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:51 schreef blomst het volgende:
wat moet die man met een maatpak?
Ze vragen ook helemaal niet naar zijn mening. Misschien wil hij wel helemaal niet sollicteren ed..quote:Op donderdag 20 december 2007 17:52 schreef Kinga het volgende:
Mikey kijkt echt zo van.... jezus christus wat een arrogant stelletje randdebielen...
kan hij ook zonder maatpak, hij was toch lasser.quote:
Ruik jij ook een script? Eerst het gesprek met Mike tussen Huub en Jaap, nu komt Brian met het bril-focking-jante idee om hem te pimpen. Ik kots op de FEBO.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:50 schreef noekje het volgende:
Waar ik niet mee kan is de ..laat ik het netjes zeggen.. de aroma die om je heen hangt.
Brian
zoals zo vaak al hier gezegd...ze doet haar verhaal...ook Til is geinteresseerd hoe het met haar gaat en daar hoort ook dit verhaal bij...deze breuk van Lieke met Huub.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Thanx Kinga![]()
hoezo obsessed?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Thanx Kinga![]()
dat is toch bekend, dat ze opdrachten krijgen van achter die ze moeten uitvoeren.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruik jij ook een script? Eerst het gesprek met Mike tussen Huub en Jaap, nu komt Brian met het bril-focking-jante idee om hem te pimpen. Ik kots op de FEBO.
Was ook geen gezeik ze vertelde alleen wat er gisteren voorgevallen was en dat ze het een moeilijke situatie vond.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef riri het volgende:
[..]
zoals zo vaak al hier gezegd...ze doet haar verhaal...ook Til is geinteresseerd hoe het met haar gaat en daar hoort ook dit verhaal bij...deze breuk van Lieke met Huub.
Het is geen kleine gebeurtenis in har leven.
Het is een soort verwerking dat je erover praat...het zal zeker nog wel een tijdje duren voordat het wegebt en ze het een plaatsje heeft gegeven...ze heeft in het huis niemand met wie ze deze gesprekjes kan doen,er is gewoon niets mis mee.
Het mooiste is natuurlijk dat Jaap en Huub kort geleden Brian helemaal als sneaky ass hebben afgeschilderd die hem helemaal gaat slijmenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:00 schreef beequeen het volgende:
Gladjakker Brian mag dus weer lekker zijn gang gaan van dat manipulatieve kutwifj Flens, hierbij hulde.
Hoezo script, het is inmiddels echt lachwekkend.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Het mooiste is natuurlijk dat Jaap en Huub kort geleden Brian helemaal als sneaky ass hebben afgeschilderd die hem helemaal gaat slijmen
nee hoor, graag juist.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:57 schreef riri het volgende:
Ook praat ze nu over de premiere waar ze naar toe is geweest,ook iets wat een speciale gebeurtenis voor haar was...mag ze daar nu ook niet over praten? Omdat ze daar volgens jou valse bedoelingen mee heeft?
ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:06 schreef blomst het volgende:
Amanda en Brian hebben gewoon een levende pop gekregen waar ze mee mogen spelen.
Vraag ik me dus ook de hele tijd af...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:11 schreef 64-Bitch het volgende:
Ons aller zwerver had alle gelegenheid om zichzelf te douchen en zijn haar te wassen in de douche....waarom had ie dat nog niet gedaan?
Wat een held!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:10 schreef noekje het volgende:
Selene heeft nu water over Lieke haar kleding gegooid.
het maakt Mike allemaal geen ruk uit, dat scheelt.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Precies mijn gedachtes. Een leuke aankleedpop.
Daar gaan we weer. Gastspelers mogen dat dus wel maar Zeurlène heeft geen enkel bewijs dat Lieke troep over haar kleding heeft gegooid?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:10 schreef noekje het volgende:
Selene heeft nu water over Lieke haar kleding gegooid.
Ja, ze gaat er vanuit dat Lieke haar kleren onder waspoeder heeft gesmeerdquote:Op donderdag 20 december 2007 18:11 schreef Jewscky1 het volgende:
Die slet Selene droogde haar handen af ,aan iemand zijn shirt ,zal wel van Lieke zijn geweest
De eerste die Lieke echt kapot kan maken moet nog geboren worden denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:12 schreef Kinga het volgende:
Selene gaat Lieke kapot maken...
bla..bla...bla....quote:Op donderdag 20 december 2007 18:12 schreef Kinga het volgende:
Selene gaat Lieke kapot maken...
omdat hij daar zit als zwerver, en echte zwervers die doen daar niet aan.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:11 schreef 64-Bitch het volgende:
Ons aller zwerver had alle gelegenheid om zichzelf te douchen en zijn haar te wassen in de douche....waarom had ie dat nog niet gedaan?
Persoonlijk bezit...Adios Selene!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, ze gaat er vanuit dat Lieke haar kleren onder waspoeder heeft gesmeerd
Volgens mij heeft hij vanmorgen gedouched.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:11 schreef 64-Bitch het volgende:
Omdat zwervers daar meestal de gelegenheid niet toe hebben.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:14 schreef miesy het volgende:
[..]
omdat hij daar zit als zwerver, en echte zwervers die doen daar niet aan.
Gastspelers mogen alles dus ook aan andermans spullen zitten.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:14 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Persoonlijk bezit...Adios Selene!
volgens mij niet. Toen hij een t-shirt van Palma kreeg, deed hij die meteen aan. Daarnet vertelde hij dat hij 3 weken zijn haar niet gewassen had.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij vanmorgen gedouched.
Die zwerver is wel grunge!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij niet. Toen hij een t-shirt van Palma kreeg, deed hij die meteen aan. Daarnet vertelde hij dat hij 3 weken zijn haar niet gewassen had.
Weer wat nieuws!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gastspelers mogen alles dus ook aan andermans spullen zitten.
o, dan heeft hij ws alleen zijn haar nat gemaakt, hij liep wel steeds bij de douche om.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij niet. Toen hij een t-shirt van Palma kreeg, deed hij die meteen aan. Daarnet vertelde hij dat hij 3 weken zijn haar niet gewassen had.
Niks nieuws hoor, algemeen bekend.quote:
Staat nergens in het regelboek dat gastspelers aan persoonlijke bezittingen mogen komen van de echte spelers.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks nieuws hoor, algemeen bekend.
Zeurlène gaat helemaal los op Lieke omdat de hond weer beneden was.
Al was het wel wat dwars van Lieke om die hond in de slaapkamer te laten, hij heeft niet voor niets een deken boven gekregen.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks nieuws hoor, algemeen bekend.
Zeurlène gaat helemaal los op Lieke omdat de hond weer beneden was.
-------------quote:Op donderdag 20 december 2007 18:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Staat nergens in het regelboek dat gastspelers aan persoonlijke bezittingen mogen komen van de echte spelers.
want ...?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Al was het wel wat dwars van Lieke om die hond in de slaapkamer te laten, hij heeft niet voor niets een deken boven gekregen.
Staat er wel in dat het NIET mag dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Staat nergens in het regelboek dat gastspelers aan persoonlijke bezittingen mogen komen van de echte spelers.
was ook niet denegrerend bedoelt.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:15 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Omdat zwervers daar meestal de gelegenheid niet toe hebben.
ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:26 schreef Kinga het volgende:
Mikey vond het gesprek met Huub en Jaap belachelijk....
Hij is wel integer. Brian vroeg of ze iemand hebben zwartgemaakt en hij zegt nee.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:26 schreef Kinga het volgende:
Mikey vond het gesprek met Huub en Jaap belachelijk....
interesting.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:27 schreef noekje het volgende:
Brian: wat vond je van het gesprek van Jaap en Huub?
Mike: belachelijk
Brian: ja he? Hebben ze nog mensen zwart gemaakt?
Mike: neuh, dat niet.
omdat ze liever niet hebben dat de hond op de bedden gaat liggen, daarom deed Selene de slaapkamerdeur dicht.quote:
Ik heb echt hardop moeten lachen. Zeker om het stukje van Natasia.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is wel integer. Brian vroeg of ze iemand hebben zwartgemaakt en hij zegt nee.![]()
Huub en Jaap hebben Brian volledig afgebrand.
dat is vlgs mij het ene oor ingegaan en het andere uit.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is wel integer. Brian vroeg of ze iemand hebben zwartgemaakt en hij zegt nee.![]()
Oww mensen mensen mensen,...... voordat het niveau tot aan het riool daalt. Het is een belachelijke veronderstelling dat gastspelers aan persoonlijke bezittingen mogen komen. mocht dit wel zo zijn dan zijn Huub en Jaap wel heel erg dom om dit niet tot het bot uit te buiten!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Staat er wel in dat het NIET mag dan?
Die zwerver weet toch niet wat wel of niet waar is. Dus hoe weet hij dat ze Brian hebben afgebrand? Volgde hij de goudenkooi op zijn wireless laptop ofzo??quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk ook , ik wacht nog even af. Volgens mij heeft Mike nog wel wat verrassingen in petto.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:29 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is vlgs mij het ene oor ingegaan en het andere uit.
Nog een potje schaak waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk ook , ik wacht nog even af. Volgens mij heeft Mike nog wel wat verrassingen in petto.
amanda heeft niets te vrezen voor lieke.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:20 schreef riri het volgende:
tja...Amanda die snapt het...de wilskracht van Lieke...al gaat ze bijna dood,ze gaat door...
bereid je er maar op voor dan Amanda
doe ff rustig.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Oww mensen mensen mensen,...... voordat het niveau tot aan het riool daalt. Het is een belachelijke veronderstelling dat gastspelers aan persoonlijke bezittingen mogen komen. mocht dit wel zo zijn dan zijn Huub en Jaap wel heel erg dom om dit niet tot het bot uit te buiten!!!
"He Luc, gooi jij ff wat stront in het japonnetje van Amanda.... Jaaaa is algemeen bekend dat jij als gastspeler dat allemaal mag..ja ech waar! Gooi daarna ff de schoenen van Amanda in de vijver"...![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:35 schreef miesy het volgende:
[..]
amanda heeft niets te vrezen voor lieke.
wie weet waneer ze die weer nodig heeft om bij uit te huilen over huub.
lieke zit al weken in een soort van slijm modus bij brrr en amanda,
dat weet je toch?
oh ja, dat is ook zo...geen slecht woord over lieke!
wat voor armbandje?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:34 schreef noekje het volgende:
Jaap en Huub zijn achter geweest en er komt iemand van het CWI voor hem en van de sociale woningbouw.
Mag toch hopen dat ze ook nog een armbandje voor hem hebben hebben geregeld want daar gaat het uiteindelijk om.
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:34 schreef noekje het volgende:
Jaap en Huub zijn achter geweest en er komt iemand van het CWI voor hem en van de sociale woningbouw.
Mag toch hopen dat ze ook nog een armbandje voor hem hebben hebben geregeld want daar gaat het uiteindelijk om.
Zo'n Kabbalah touwtje maar dan in oranje, dat is nl zijn lievelingskleur. Hij erkent dan Brian als goeroe.quote:
Which isn't a good thing.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:41 schreef Ziet het volgende:
hij lijkt sprekend op keith richards!!
Hij is dus bijna 15 jaar ouder geworden door deze metamorfose!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:41 schreef Ziet het volgende:
hij lijkt sprekend op keith richards!!
Ik vind het ook vreemd uitzien.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Which isn't a good thing.![]()
Het was zo'n knapperd, ze hebben hem helemaal verprutst.
o.a. lieke tegen amanda: "brian houd wel echt van je" .quote:Op donderdag 20 december 2007 18:36 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Lieke slijmen bij Amanda en Brian?
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:45 schreef miesy het volgende:
[..]
o.a. lieke tegen amanda: "brian houd wel echt van je" .
"jullie 2 hebben een mooie relatie".
jij hebt zeker de douche scene en vele mond snoer momenten gemist?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:47 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
oprechtheid is jouw vreemd...jammerT!
Ze?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:54 schreef 64-Bitch het volgende:
Ze geven nu zelfs een melding dat de server down is in een pop upje...
Nog een hoop te leren.quote:
HiDiHo bedoel jequote:Op donderdag 20 december 2007 18:54 schreef 64-Bitch het volgende:
Ze geven nu zelfs een melding dat de server down is in een pop upje...
Ja doet ze al weken.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:36 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Lieke slijmen bij Amanda en Brian?
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft hem gelukkig niet geblondeerd. Amanda mag niet meer aan de blondeersel komen.
Anders had hij er vast uitgezien als Dries Roelvink.
Etenstijd, de streepjes volgen straks vanzelf.quote:
Ja. dat dus!quote:
(VOL)quote:Amanda vraagt een hoop aan Mike, hij valt op kleine halfbloedjes.
Na elke vraag brult ze: okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Goh, die plaatjes heb ik nog niet eens.quote:
Moet je met je rechtermuisknop erop klikken dan opslaan als.... en dan heb jij die plaatjes ook!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Goh, die plaatjes heb ik nog niet eens.
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:15 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hidiho met z'n zus ja = "ZE"
Pfffff kinderachtig gedoe hier.
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:16 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Moet je met je rechtermuisknop erop klikken dan opslaan als.... en dan heb jij die plaatjes ook!
Grapjasquote:Op donderdag 20 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
Klik op de site even op: Klik hier.![]()
[ afbeelding ]
tv uitzendingquote:Op donderdag 20 december 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Ik zit te kijken naar de reguliere. Je gelooft je ogen niet.
Ze doen nu net alsof Huub niet geholpen heeft met het opruimen van het glas maar José heeft laten zwoegen terwijl Huub naast haar stond om te helpen........ik bedoel maar.
Klik nog even op Nieuws, zie jij het bericht nog staan?quote:
Heeft u ook varkenspootjes?quote:
Toe maar, nog meer veren in de kont van Brian en Amanda. Het kan niet op (in Villa) vandaag.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef blomst het volgende:
19:45 - "Oestertjes, gamba’s met knoflook en seranoham"
vv
Het is weer een juweeltje..."....als je ons voor moet verlaten" .....quote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef blomst het volgende:
19:45 - "Oestertjes, gamba’s met knoflook en seranoham"
Dan eindelijk is het zo ver en kunnen de Miljonairs, gastspelers en Tilly aanvallen op het avondeten. “Ik wil even proosten op Mikey Mike”, roept Amanda aan de tafel. “Zo zie je maar de ene dag lig je nog onder een brug en de andere dag zit je in De Gouden Kooi”, vervolgt zij. Martijn, de kok, legt nog even uit wat er voor de Miljonairs voor lekkers op tafel staat. “Oestertjes, gamba’s met knoflook en seranoham”, somt de kok op. “Je moet nu eventjes lekker veel eten, dan ben je weer een beetje aangesterkt als je ons voor moet verlaten”, geeft Brian als tip. En lekker eten, dat doet Mike zeker!
vv
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef KimiK het volgende:
[..]
Kan er op één van je streams geen stream van Serious Request???
Brian en Amanda zijn niet voor niets dol op Swarovski, misschien PoekieRoekie ook?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is weer een juweeltje..."....als je ons voor moet verlaten" .....
Ze zijn dat hok al aan het pimpen voor hun definitieve verblijf?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:10 schreef blomst het volgende:
19:55 - Cadeautje voor Brian en Amanda
er komt alleen uit het glazen huis een stuk beter geluid dan uit de gouden kooiquote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
De Gouden Kooi, Het Glazen Huis. lijkt op elkaar
Ik heb standaard een teiltje bij de hand BQquote:Op donderdag 20 december 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn dat hok al aan het pimpen voor hun definitieve verblijf?
Tijd voor iets anders, ik zit me alleen maar boos te maken.
Edit: HiDiHo, you are a darling.![]()
Idd, beide vol met No No'squote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
De Gouden Kooi, Het Glazen Huis. lijkt op elkaar
Hebben ze daar ook streamlocks?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
er komt alleen uit het glazen huis een stuk beter geluid dan uit de gouden kooi
er zijn geen streams -----> storing!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:31 schreef avonne het volgende:
Is hier de SC ?
Och, nee -----> [SC#532] Hoe Duur Is Lobébé? #1
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
BQ, naast Mokum en Ruud is de Action iig een uitkomst... helemaal mee eens
is dit een raadsel........?? wat zijn de prijzenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
wat moest de kok Jan Willem neerleggen?
De Viva met het artikel van Lieke, for all the world to see.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
wat moest de kok Jan Willem neerleggen?
van wie moest dat?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Viva met het artikel van Lieke, for all the world to see.
Hebbertquote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef milk-shake het volgende:
[..]
is dit een raadsel........?? wat zijn de prijzen
nee, ik wil gewoon het antwoordquote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef milk-shake het volgende:
[..]
is dit een raadsel........?? wat zijn de prijzen
oquote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
zucht....zij weet het weerquote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand van de FEBO belde kok Jan Willem en gaf deze instructies.quote:
Yep.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:53 schreef 2live het volgende:
Was de make over van Mike al klaar ?
Thnx!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.
[ afbeelding ]
Cap: Tiensite.
beetje Nick Noltequote:Op donderdag 20 december 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.
[ afbeelding ]
Cap: Tiensite.
Zit toch 's niet zo die zwerver zielig te makenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Mikey is nu dus baard- en snorloos. Wilde hij dit zelf wel of had hij niets te zeggen?
Verder alles goed met jequote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zit toch 's niet zo die zwerver zielig te makenLekker Belangrijk. Hij zit toch niet te huilen daar? Dan zal ie 't wel prima hebben. Geloof er niks van dat ie met handboeien dat huis in is gebracht
[
Ja, en zoals we weten van de verslaggeving van 10 mist er een hele hoop!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
20:23 - Cadeautje voor iedereen!
-knip-
vv
Z gaan gewoon zonder ons door
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
20:23 - Cadeautje voor iedereen!
(knip)
Z gaan gewoon zonder ons door
zou leuk zijn als de zwerver er met de jackpot vandoor ging.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:02 schreef milk-shake het volgende:
ze krijgen allemaal een staatslot...........nou leuk..................
ja ...als die zou winnen......................dat zou zoooo lachen zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef blomst het volgende:
[..]
zou leuk zijn als de zwerver er met de jackpot vandoor ging.![]()
toch maar niet, die is voor mij.
De streams liggen plat, daarom heeft Hidiho het glazenhuis er maar even opgezet.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef dylow het volgende:
Goedenavond allemaal, even een stomme vraag,van een beroeps lurker,
Waarom heb ik geen glazenhuis op de streams,
ik kijk altijd via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Het teiltje zit zeker in no time vol, als die RAT weer in beeld is.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb standaard een teiltje bij de hand BQ
F5quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef dylow het volgende:
even F5-en????quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef dylow het volgende:
Ik heb mijn 50 L vuilnisvat naast me staan, alvast voor de zekerheidquote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het teiltje zit zeker in no time vol, als die RAT weer in beeld is.
Daar zouden ze die RAT in moeten stoppen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb mijn 50 L vuilnisvat naast me staan, alvast voor de zekerheid
Ja, of die siliconenslet, werkt bij allebei.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het teiltje zit zeker in no time vol, als die RAT weer in beeld is.
Ze kunnnen het echt beter de vieze vunzige sexkooi van maken... Ik ben echt niet vies van een pornofilms ofzo maar dit soort sletterige dat gaat zelfs mij te ver. Dom mokkel dat ze isquote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
20:50 - Feestje in het verschiet!
Ding dong klinkt er door de Villa. Er komen vijf mannen de Villa binnen gelopen.“We komen even de boel opmeten”, antwoordt één van de mannen als hem gevraagd wordt wat hij komt doen. “Waarvoor?”, vraagt Brian verbaasd. “Om alles te verbouwen”, antwoordt de grote man. De Miljonairs schrikken ervan en weten niet zo goed hoe ze moeten reageren. Maar al snel blijkt dat het een grapje is. “We komen een heel leuk feestje voor jullie geven met oud en nieuw, Ex pornstar 2008”, legt Gijs (één van de organisators uit red.) “Oké cool!”, schreeuwt Amanda het uit. We kunnen nu niet wachten!
Nou, leuk voor Lieke! Minder voor Huub. Zometeen als we weer beeld hebben is Huub waarschijnlijk beaus!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
Ding dong klinkt er door de Villa. Er komen vijf mannen de Villa binnen gelopen.“We komen even de boel opmeten”, antwoordt één van de mannen als hem gevraagd wordt wat hij komt doen. “Waarvoor?”, vraagt Brian verbaasd. “Om alles te verbouwen”, antwoordt de grote man. De Miljonairs schrikken ervan en weten niet zo goed hoe ze moeten reageren. Maar al snel blijkt dat het een grapje is. “We komen een heel leuk feestje voor jullie geven met oud en nieuw, Ex pornstar 2008”, legt Gijs (één van de organisators uit red.) “Oké cool!”, schreeuwt Amanda het uit. We kunnen nu niet wachten!
Jewscky!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, of die siliconenslet, werkt bij allebei.
Geen wonder dat Amanda uit haar dak gaat, helemaal haar ding.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
We komen een heel leuk feestje voor jullie geven met oud en nieuw, Ex pornstar 2008 schreeuwt Amanda het uit. We kunnen nu niet wachten!
Je kan niet ontkennen dat ze een pornstar is... heel veel mannen willen haar nu wel eens helemaal zien en ik denk dat er heus wel wat (porno)productie bedrijven zijn die leuke bedragen bieden....quote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen wonder dat Amanda uit haar dak gaat, helemaal haar ding.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat ze een pornstar is... heel veel mannen willen haar nu wel eens helemaal zien en ik denk dat er heus wel wat (porno)productie bedrijven zijn die leuke bedragen bieden....
Kim Holland wil graag met haar in zee gaan en Brian zou dat maar wat toejuichen. Get your pimp on.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat ze een pornstar is... heel veel mannen willen haar nu wel eens helemaal zien en ik denk dat er heus wel wat (porno)productie bedrijven zijn die leuke bedragen bieden....
Vandaag in haar kerstoutfitje [met het dansje] straalde ze weer een en al sex uit, dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Komt ie!quote:
Voor wie het gemist heeft, met dank aan VOL.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Vandaag in haar kerstoutfitje [met het dansje] straalde ze weer een en al sex uit, dus ik denk dat je gelijk hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor wie het gemist heeft, met dank aan VOL.
http://forum.headliner.nl/topic-84/
VV.quote:Na enkele gangen van het avondeten gehad te hebben, ploffen de magen van de meeste Miljonairs uit elkaar. “Ik kan echt niet meer”, verzucht Selène. “Ik ga nog wel eventjes proeven van het hert, maar ik zit ook al aardig vol”, geeft ook Amanda te kennen. Alleen Jaap lijkt de enige te zijn wiens maag nog lang niet gevuld is. Onderwerp van gesprek aan tafel is Hedda. Zal ze gastspeler willen worden en ziet Huub dat zitten? Ach ja, beter dan het bashen van Lieke, denken we maar…
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Komt ie!
aahhhhhaaaaaaa ik zou die Lieke wel eens lekker in haar sterretje wille neeeeme!!!!!!!
't staat me niet echt
Volgens mij is het echt.. Het gaat echt nergens over iig..quote:Op donderdag 20 december 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Is dit nu echt of een act? Met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=60863&sess=2832
Zelfs als hij slaapt denkt Jaap nog aan de camera's.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Is dit nu echt of een act? Met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=60863&sess=2832
Dat is een veel te lang verhaal om hier in een paar zinnen samen te vatten Bitch..quote:Op donderdag 20 december 2007 21:53 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat is er met amanda's haar in godsnaam gebeurd?
Dat is Humberto Tan hoor.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:53 schreef 64-Bitch het volgende:
Wat is er met amanda's haar in godsnaam gebeurd?
quote:
HiDiHo is zijn gewicht in goud waardquote:Op donderdag 20 december 2007 22:06 schreef noucky het volgende:
We kunnen ook even een smsje sturen naar 3333
bv TV Hidiho je streams zijn weer top
En Lieke is.....waar?quote:Na de zoveelste gang neemt Amanda Brian even apart in de Chill Room om gal te spuwen over Jaap. De Briellenaar gaf namelijk tijdens het avondmaal te kennen om tijdens de s*ks van het liefdesstelletje, de dekens van het bed af te trekken. Hierop blufte Amsterdamse dat zij dan weleens voor verassingen zou zorgen, wanneer Jaap zijn bezoek zou langskomen. Een heftige discussie was het gevolg en net op dat moment dat de Antilliaan zijn vriendin niet kon bij staan, omdat hij zich elders bevond. “Dat idee van de lakens weg trekken was trouwens ons idee”, merkt Brian nonchalant op. Helaas wordt het liefdesstelletje gestoord omdat de volgende gang alweer op tafel staat. To be continued…
quote:Alhoewel alle Miljonairs behalve Lieke van tafel zijn, komt de kok met nog een gang aanzetten. “De volgende ronde is opgediend”, zegt Tilly tegen Brian en Amanda die in een goed gesprek waren verzeild. Laat het niet koud worden Miljonairs!
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
HiDiHo is zijn gewicht in goud waard
touch me babyquote:Op donderdag 20 december 2007 22:11 schreef Ziet het volgende:
come on come on come on
now tóugh me baby
Lieke is dus wel aan tafel lijkt mij.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Wat een onzinnig en onduidelijk verhaal op VV.![]()
En Brian was er op het moment van de ruzie weer eens niet bij, goh.
[..]
En Lieke is.....waar?
[..]
Zo praten ze dus achter tegen de miljonairsquote:Op donderdag 20 december 2007 22:16 schreef Lady-night het volgende:
Hebben jullie deze gezien...van Jap, Huub en Mike
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61003&sess=14591
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |