jij hebt zeker de douche scene en vele mond snoer momenten gemist?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:47 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
oprechtheid is jouw vreemd...jammerT!
Ze?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:54 schreef 64-Bitch het volgende:
Ze geven nu zelfs een melding dat de server down is in een pop upje...
Nog een hoop te leren.quote:
HiDiHo bedoel jequote:Op donderdag 20 december 2007 18:54 schreef 64-Bitch het volgende:
Ze geven nu zelfs een melding dat de server down is in een pop upje...
Ja doet ze al weken.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:36 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Lieke slijmen bij Amanda en Brian?
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft hem gelukkig niet geblondeerd. Amanda mag niet meer aan de blondeersel komen.
Anders had hij er vast uitgezien als Dries Roelvink.
Etenstijd, de streepjes volgen straks vanzelf.quote:
Ja. dat dus!quote:
(VOL)quote:Amanda vraagt een hoop aan Mike, hij valt op kleine halfbloedjes.
Na elke vraag brult ze: okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Goh, die plaatjes heb ik nog niet eens.quote:
Moet je met je rechtermuisknop erop klikken dan opslaan als.... en dan heb jij die plaatjes ook!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Goh, die plaatjes heb ik nog niet eens.
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:15 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hidiho met z'n zus ja = "ZE"
Pfffff kinderachtig gedoe hier.
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:16 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Moet je met je rechtermuisknop erop klikken dan opslaan als.... en dan heb jij die plaatjes ook!
Grapjasquote:Op donderdag 20 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
Klik op de site even op: Klik hier.![]()
[ afbeelding ]
tv uitzendingquote:Op donderdag 20 december 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Ik zit te kijken naar de reguliere. Je gelooft je ogen niet.
Ze doen nu net alsof Huub niet geholpen heeft met het opruimen van het glas maar José heeft laten zwoegen terwijl Huub naast haar stond om te helpen........ik bedoel maar.
Klik nog even op Nieuws, zie jij het bericht nog staan?quote:
Heeft u ook varkenspootjes?quote:
Toe maar, nog meer veren in de kont van Brian en Amanda. Het kan niet op (in Villa) vandaag.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef blomst het volgende:
19:45 - "Oestertjes, gamba’s met knoflook en seranoham"
vv
Het is weer een juweeltje..."....als je ons voor moet verlaten" .....quote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef blomst het volgende:
19:45 - "Oestertjes, gamba’s met knoflook en seranoham"
Dan eindelijk is het zo ver en kunnen de Miljonairs, gastspelers en Tilly aanvallen op het avondeten. “Ik wil even proosten op Mikey Mike”, roept Amanda aan de tafel. “Zo zie je maar de ene dag lig je nog onder een brug en de andere dag zit je in De Gouden Kooi”, vervolgt zij. Martijn, de kok, legt nog even uit wat er voor de Miljonairs voor lekkers op tafel staat. “Oestertjes, gamba’s met knoflook en seranoham”, somt de kok op. “Je moet nu eventjes lekker veel eten, dan ben je weer een beetje aangesterkt als je ons voor moet verlaten”, geeft Brian als tip. En lekker eten, dat doet Mike zeker!
vv
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef KimiK het volgende:
[..]
Kan er op één van je streams geen stream van Serious Request???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |