Omdat zwervers daar meestal de gelegenheid niet toe hebben.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:14 schreef miesy het volgende:
[..]
omdat hij daar zit als zwerver, en echte zwervers die doen daar niet aan.
Gastspelers mogen alles dus ook aan andermans spullen zitten.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:14 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Persoonlijk bezit...Adios Selene!
volgens mij niet. Toen hij een t-shirt van Palma kreeg, deed hij die meteen aan. Daarnet vertelde hij dat hij 3 weken zijn haar niet gewassen had.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij vanmorgen gedouched.
Die zwerver is wel grunge!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij niet. Toen hij een t-shirt van Palma kreeg, deed hij die meteen aan. Daarnet vertelde hij dat hij 3 weken zijn haar niet gewassen had.
Weer wat nieuws!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gastspelers mogen alles dus ook aan andermans spullen zitten.
o, dan heeft hij ws alleen zijn haar nat gemaakt, hij liep wel steeds bij de douche om.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij niet. Toen hij een t-shirt van Palma kreeg, deed hij die meteen aan. Daarnet vertelde hij dat hij 3 weken zijn haar niet gewassen had.
Niks nieuws hoor, algemeen bekend.quote:
Staat nergens in het regelboek dat gastspelers aan persoonlijke bezittingen mogen komen van de echte spelers.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks nieuws hoor, algemeen bekend.
Zeurlène gaat helemaal los op Lieke omdat de hond weer beneden was.
Al was het wel wat dwars van Lieke om die hond in de slaapkamer te laten, hij heeft niet voor niets een deken boven gekregen.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks nieuws hoor, algemeen bekend.
Zeurlène gaat helemaal los op Lieke omdat de hond weer beneden was.
-------------quote:Op donderdag 20 december 2007 18:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Staat nergens in het regelboek dat gastspelers aan persoonlijke bezittingen mogen komen van de echte spelers.
want ...?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Al was het wel wat dwars van Lieke om die hond in de slaapkamer te laten, hij heeft niet voor niets een deken boven gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |