Staat er wel in dat het NIET mag dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Staat nergens in het regelboek dat gastspelers aan persoonlijke bezittingen mogen komen van de echte spelers.
was ook niet denegrerend bedoelt.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:15 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Omdat zwervers daar meestal de gelegenheid niet toe hebben.
ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:26 schreef Kinga het volgende:
Mikey vond het gesprek met Huub en Jaap belachelijk....
Hij is wel integer. Brian vroeg of ze iemand hebben zwartgemaakt en hij zegt nee.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:26 schreef Kinga het volgende:
Mikey vond het gesprek met Huub en Jaap belachelijk....
interesting.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:27 schreef noekje het volgende:
Brian: wat vond je van het gesprek van Jaap en Huub?
Mike: belachelijk
Brian: ja he? Hebben ze nog mensen zwart gemaakt?
Mike: neuh, dat niet.
omdat ze liever niet hebben dat de hond op de bedden gaat liggen, daarom deed Selene de slaapkamerdeur dicht.quote:
Ik heb echt hardop moeten lachen. Zeker om het stukje van Natasia.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is wel integer. Brian vroeg of ze iemand hebben zwartgemaakt en hij zegt nee.![]()
Huub en Jaap hebben Brian volledig afgebrand.
dat is vlgs mij het ene oor ingegaan en het andere uit.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is wel integer. Brian vroeg of ze iemand hebben zwartgemaakt en hij zegt nee.![]()
Oww mensen mensen mensen,...... voordat het niveau tot aan het riool daalt. Het is een belachelijke veronderstelling dat gastspelers aan persoonlijke bezittingen mogen komen. mocht dit wel zo zijn dan zijn Huub en Jaap wel heel erg dom om dit niet tot het bot uit te buiten!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Staat er wel in dat het NIET mag dan?
Die zwerver weet toch niet wat wel of niet waar is. Dus hoe weet hij dat ze Brian hebben afgebrand? Volgde hij de goudenkooi op zijn wireless laptop ofzo??quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk ook , ik wacht nog even af. Volgens mij heeft Mike nog wel wat verrassingen in petto.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:29 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is vlgs mij het ene oor ingegaan en het andere uit.
Nog een potje schaak waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk ook , ik wacht nog even af. Volgens mij heeft Mike nog wel wat verrassingen in petto.
amanda heeft niets te vrezen voor lieke.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:20 schreef riri het volgende:
tja...Amanda die snapt het...de wilskracht van Lieke...al gaat ze bijna dood,ze gaat door...
bereid je er maar op voor dan Amanda
doe ff rustig.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:30 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Oww mensen mensen mensen,...... voordat het niveau tot aan het riool daalt. Het is een belachelijke veronderstelling dat gastspelers aan persoonlijke bezittingen mogen komen. mocht dit wel zo zijn dan zijn Huub en Jaap wel heel erg dom om dit niet tot het bot uit te buiten!!!
"He Luc, gooi jij ff wat stront in het japonnetje van Amanda.... Jaaaa is algemeen bekend dat jij als gastspeler dat allemaal mag..ja ech waar! Gooi daarna ff de schoenen van Amanda in de vijver"...![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:35 schreef miesy het volgende:
[..]
amanda heeft niets te vrezen voor lieke.
wie weet waneer ze die weer nodig heeft om bij uit te huilen over huub.
lieke zit al weken in een soort van slijm modus bij brrr en amanda,
dat weet je toch?
oh ja, dat is ook zo...geen slecht woord over lieke!
wat voor armbandje?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:34 schreef noekje het volgende:
Jaap en Huub zijn achter geweest en er komt iemand van het CWI voor hem en van de sociale woningbouw.
Mag toch hopen dat ze ook nog een armbandje voor hem hebben hebben geregeld want daar gaat het uiteindelijk om.
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:34 schreef noekje het volgende:
Jaap en Huub zijn achter geweest en er komt iemand van het CWI voor hem en van de sociale woningbouw.
Mag toch hopen dat ze ook nog een armbandje voor hem hebben hebben geregeld want daar gaat het uiteindelijk om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |