abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 februari 2008 @ 19:38:19 #76
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_56821030
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik hoorde dat hij zei :" I'm watching you mother lover"

NEE!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 18 februari 2008 @ 20:32:11 #77
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56822562
Ik vind het echt heel goed. Al dat gescheld in series moet maar eens over zijn, nergens voor nodig.

Die ondertitel van Zhenar vind ik bijvoorbeeld ook echt niet kunnen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56822660
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:32 schreef Marble het volgende:
Ik vind het echt heel goed. Al dat gescheld in series moet maar eens over zijn, nergens voor nodig.

Die ondertitel van Zhenar vind ik bijvoorbeeld ook echt niet kunnen.
Ok .


Season 3 schijnt in September weer te beginnen als ik internet zo'n beetje afstruin
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_56823627
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik hoorde dat hij zei :" I'm watching you mother lover"



Ik zie alleen geen HDTV rip verschijnen helaas Ik zo graag de pilot CBS-stijl zien
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 18 februari 2008 @ 21:17:40 #80
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_56823776
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:32 schreef Marble het volgende:
Ik vind het echt heel goed. Al dat gescheld in series moet maar eens over zijn, nergens voor nodig.

Die ondertitel van Zhenar vind ik bijvoorbeeld ook echt niet kunnen.
Ik vind het erger als je een realistische serie wilt maken, zonder gescheld erin. Vooral in Amerika en zeker in een politie omgeving

Hebben ze het over 1 of andere moordenaar " we gotta catch this damn man!"

Terwijl het irl toch meer zoiets gaat als in Dexter denk ik
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_56824022
Via een verrot trage Amerikaanse proxy kan zit ik het nu ff te checken op CBS.com

-edit-

Dat heb ik trouwens vrij rap opgegeven, verschillende proxies geprobeerd, allemaal uiteraard gigantisch sloom, en het flash filmpje staat constant vast

[ Bericht 45% gewijzigd door wolfrolf op 18-02-2008 22:18:00 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_56854789
8,3 miljoen kijkers overigens.
pi_56909287
Ik heb de afgelopen weken ook de twee seizoenen Dexter bekeken . Jammer dat er pas weer in september ofzo een nieuw seizoen start.

Doakes was geniaal met z'n attitude .



En Angel Batista natuurlijk .

Ben wel blij dat Lila dood is, wat een irritant personage was dat .
pi_56966007
Heb op aanraden van een vriend ook maar eens Dexter gekeken.

Eerste 8 afleveringen van seizoen 1 achter de rug, en ook dit is weer een super-serie.

Het deed me gelijk al denken aan American Psycho, en ik vond het daarom ook wel grappig dat ene dokter Patrick Bateman ineens genoemd werd.

Heb nog genoeg afleveringen te gaan zo te zien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:24:19 #85
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57832583
Ik heb binnen 8 dagen ook de complete 2 seizoenen gekeken. Damn wat een ongelofelijk goede serie
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_57937625
geweldige serie dit zeg...vorige week begonnen met kijken en we hebben er nog maar 7 te gaan..addicted
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57937689
Ik wacht met smart op seizoen 3.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_57963172
ook in anderhalve week de 2 seizoenen gekeken, weer een goeie serie erbij. Vond de laatste afleveringen van seizoen 2 wel erg spannend, wist niet of er nog een 3de seizoen ging komen (express nergens op internet gekeken omdat je dan meestal net zo een informatie komt die je nog niet wilde weten) en of ie dus gepakt ging worden.

Vind Angel erg leuk acteren, zeker als je hem vergelijkt met Enrique Morales uit OZ. Goed gedaan
Ook leuk dat er meerdere acteurs uit OZ inzitten, Dr. Gloria Nathan en in S1 Cyril O'Reilly.

Vond seizoen 1 over het geheel gezien toch iets beter, vooral omdat ie daar zo emotieloos in is, helaas is dat in S2 geheel omgedraaid. Dat gedoe met zijn vriendin enzo vind ik het minste vd serie. Ook zijn er wat weinig moorden in S2, vind het altijd mooie scenes als ie weer iemand gaat pakken. 'Chino is now the same size as everyone else'
Jammer dat Doakes dood is, had ik 'm niet gegund. Was toch het grappigste karakter uit de serie, vooral in S1 met zijn droge opmerkingen de hele tijd. Ben benieuwd wat ze van S3 gaan maken want de serie zal nu toch een andere richting uit moeten
pi_57963278
Ik vond S2 wel veel meer duister eigenlijk dan S1..dat was allemaal wat luchtiger..hadden meer mensen dat gevoel or was it just me?

Heb het puur over de stijl dus zegmaar..het karakter van Dex zelf niet zozeer.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57964832
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:06 schreef planethugo het volgende:
Jammer dat Doakes dood is, had ik 'm niet gegund. Was toch het grappigste karakter uit de serie, vooral in S1 met zijn droge opmerkingen de hele tijd. Ben benieuwd wat ze van S3 gaan maken want de serie zal nu toch een andere richting uit moeten
Zeker jammer, maar ik heb wel respect voor de makers dat ze zo'n geliefd karakter gewoon ijskoud om zeep helpen en daarmee een grote verandering durven te maken
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_57964920
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond S2 wel veel meer duister eigenlijk dan S1..dat was allemaal wat luchtiger..hadden meer mensen dat gevoel or was it just me?

Heb het puur over de stijl dus zegmaar..het karakter van Dex zelf niet zozeer.
ja dat klopt idd, er zat veel meer humor in en je had 't idee dat het toch wel allemaal goed zou komen, S2 heeft heel duidelijk een serieuzere stijl en heb je eigenlijk constant het idee dat het weleens over kan zijn voor dexter waardoor er weinig ruimte voor humor is
pi_57969057
Ik vond S2 beter dan S1, en was juist blij dat Doakes dood ging.

En het gedoe met Rita vond ik juist wel interessant eigenlijk, en dat is niet alleen om Julie Benz.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 10 april 2008 @ 23:49:45 #93
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57971349
Ik vond seizoen 1 wel enger, omdat je niet wist wie de (andere) killer was... en de hele tijd die flashbacks naar de moord op Dexters moeder waren ook wel erg grimmig. In seizoen 2 was Dexter veel duidelijker een good guy en ging het er alleen om of hij ontmaskerd zou worden of niet. Plus, de bodycount was veel lager.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_57972035
maar vanaf het moment dat Rudy in beeld was had ik al wel het gevoel dat hij het was eigenlijk..zat 0,0 verrassing in eigenlijk..net als het feit dat Doakes voor de killer aangezien ging worden..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 11 april 2008 @ 20:56:26 #95
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57990361
ah Dexter #3 alweer joh
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_58070348
Geweldige serie
pi_58108999
Meesterlijke serie.. heb al veel vrienden van me verslaafd aan gemaakt.. Het wachten is op seizoen 3 later dit jaar. En tot het hier in Nederland eens wordt uitgezonden. Las ergens iets dat RTL wel interesse had. Wel overigens natuurlijk al even seizoen 1 gelopen bij 13thStreet maar slechts door selecte groep kabel kijkers te zien.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:28:29 #98
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_58583173
lol in OZ seizoen 4 speelt Doakes ook mee, maar dan als een ter dood veroordeelde 4-voudige moordenaar
pi_58583478
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:28 schreef planethugo het volgende:
lol in OZ seizoen 4 speelt Doakes ook mee, maar dan als een ter dood veroordeelde 4-voudige moordenaar
Wat een schurk
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 10 mei 2008 @ 01:13:09 #100
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_58588027
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat een schurk [ afbeelding ]
ja idd en dan dexter steeds zo beschuldigen. Foei
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')