De topictitel is ook niet echt actueel meerquote:Op donderdag 27 december 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Maakt er nou niemand meer iets mee?
Te hard het huis schoongemaakt?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:31 schreef fransbreda het volgende:
Ligt eraan waar je op doelt, ik heb me nek verdraaid en nu kan mijn hoofd niet meer bewegen.
Weer een dolle boel dus.
Ja zoiets ja, hoop dat ze vanavond voornamelijk op 1 helft spelen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Te hard het huis schoongemaakt?
kutstad om met de auto door te moetenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:57 schreef Isdatzo het volgende:
ik vertrek zo naar breda..
laat wel weten wat ik dr van vond
Ligt eraan waar je moet zijn. Het centrum hoef je niet te proberen nee, vooral niet met die haven nuquote:Op donderdag 27 december 2007 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
kutstad om met de auto door te moeten
Vandaag was het wel extra erg jaquote:Op donderdag 27 december 2007 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
kutstad om met de auto door te moeten
Wij zijn over de Zuidelijke rondweg, om Princenhage heen, langs de Meubelboulevard, langs NAC, over de Noordelijke rondweg, langs de Makro, door de Hoge Vucht, richting Centrum, langs het station, naar de Lunet, dwars door de stad en over de Ginnekenweg weer naar huis getuft. En het was kei druk. Maar ja, haast hadden we toch nietquote:Op donderdag 27 december 2007 18:22 schreef veldmuis het volgende:
Niks van gemerkt, en ik heb toch aardig door Breda gescheurdvandaag.
Nou ben ik niet in het centrum geweest, maar de beide rondwegen heb ik toch wel even aangedaan. Okay, bij het gekke kruispunt bij NAC / noordelijke rondweg/Praxis enzo was het wel druk, maar wanneer niet
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je moet zijn. Het centrum hoef je niet te proberen nee, vooral niet met die haven nu
Ja dat is stom hequote:
De heuvelbewoners hebben de TT even voor je geactualiseerd.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:47 schreef JDude het volgende:
[..]
De topictitel is ook niet echt actueel meer.
ik zat me echt te frustreren inderdaad..quote:Op donderdag 27 december 2007 19:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja dat is stom he
Het centrum met de auto bereiken is slecht te doen, vooral als je haast hebt.
Wat was je Bredoel?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik zat me echt te frustreren inderdaad..
was blij toen ik weer op de snelweg terug richting eindhoven zat
Doe een naam uit het koningshuis!quote:Op donderdag 27 december 2007 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
godver ik weet 't zo nie tmeer
iig waar vroeger het nac-gebeuren zat.. die nieuwbouw
daar wel ja.. mooie parkeergarage..quote:Op donderdag 27 december 2007 20:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Doe een naam uit het koningshuis!
Daar kan je trouwens toch gewoon parkeren?
Neuh, parkeergarage was 'n prive garage voor de bewoners van het appartementencomplex, jwaids.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef veldmuis het volgende:
Een parkeergarage in de buurt bij de Beatrixstraat? Die lelijke aan de Markendaalseweg bij de Hema?
Ik snap er geen drol van!
Bedoel je daar bij de vierwindenstraat, nonnenveld, hoe heet het daar allemaal? Die hebben privé parkeerdingen, maar dat is niet het oude NACgebeuren!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, parkeergarage was 'n prive garage voor de bewoners van het appartementencomplex, jwaids.![]()
ik zal nog eens kijken welke straat 't precies was..
en een kapotte yaris is niks mis mee idd.. jammer dat ie nog reed, dat wel
café Dikke was ik vorig jaar, toen was ik 18.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef grizegrijn het volgende:
Zijn er nog toffe dingen met oud&nieuw in Breda voor 16 of 17 jarigen? Ik weet niet of er speciale dingen zijn, want in een kroeg bij volwassenen zitten heb ik niet zoveel zin in
Balfortstraat, daar lag de parkeergarage aan volgens mij..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bedoel je daar bij de vierwindenstraat, nonnenveld, hoe heet het daar allemaal? Die hebben privé parkeerdingen, maar dat is niet het oude NACgebeuren!
Daar heb ik nog een paar jaar vlakbij gewoond, dat buurtje.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
ja, appartementen-gebeuren ligt aan de weerijstraat, en de garage aan de balfortstraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |