K!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
VM? Heb je die kiekjes al geupload?.
Ah toe?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:12 schreef veldmuis het volgende:
K!.
Nee, ik wil ze eerst nog door photoshop halen, maar kheb geen zin nu
Ah bummer dat de wedstrijd dan niet doorgaat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:40 schreef Ritchie het volgende:
Zo.. weer terug uit Rotterdam. Jammer dat de wedstrijd niet doorging, maar het was wel erg gezellig vandaag daar!
whehequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef Dalamar het volgende:
Vandaag bij ons voor op de sloot geweest, we staan met een aantal volwassenen bij elkaar... ineens een harde krak en het water kwam tussen het ijs omhoog. Toen maar snel eraf gegaan.
Oh well, toch een uurtje plezier gehad van m'n ¤40 slee
wederom in het supportershome staan zuipen Ritch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:40 schreef Ritchie het volgende:
Zo.. weer terug uit Rotterdam. Jammer dat de wedstrijd niet doorging, maar het was wel erg gezellig vandaag daar!
Nope.. blijkbaar waren ze bij Sparta niet zo blij de afgelopen keer.quote:Op zondag 23 december 2007 09:15 schreef Asics het volgende:
[..]
wederom in het supportershome staan zuipen Ritch?
quote:Op zondag 23 december 2007 17:39 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
Top, ik word geciteerd in de Nieuwe Revu.
Ik weet dat jij S. van B. bent.quote:Op zondag 23 december 2007 18:27 schreef Stofje het volgende:
Het is dat stukje over Acda & De Munnik dus hè. Dat dat even duidelijk is.
omdat ie het er nogal naar gemaakt heeft eejquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waarom is maak een melding?
Groetjes,
veldmuis
Waarom blijf je daar dan?quote:Op maandag 24 december 2007 02:32 schreef BossFight het volgende:
De Boulevard is ook niet echt de place to be op zondagavond.
We struinen 1 of ander verjaardagsfeestje binnen waar een stel kanslozen zich voor staan te doen als hiphop artiesten. De sfeer was daarnaast nog slapper als een inpotente snikkel. Gelukkig hadden ze bier, anders was de avond helemaal verloren geweest.
Punkmeisjes met dikke tieten was de insteek geloof ik een beetje.quote:
Dikke tet'n, bahquote:Op maandag 24 december 2007 13:15 schreef BossFight het volgende:
[..]
Punkmeisjes met dikke tieten was de insteek geloof ik een beetje.
Jonge meisjes, welteverstaan.
Omdat ik te lui was om ergens anders bier te gaan drinken.quote:Op maandag 24 december 2007 13:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dikke tet'n, bah
Punkmeisjes, bah
Dus nogmaals, waarom bleef je daar?
quote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef BossFight het volgende:
[..]
Omdat ik te lui was om ergens anders bier te gaan drinken.
Frietjes bij m'n papa ..quote:Op maandag 24 december 2007 14:29 schreef Asics het volgende:
wat gaan jullie allemaal vreten vanavond en waar?
Helaas is Breda tijdens oud en nieuw altijd belachelijk druk !! Dus als je zin hebt om rond een uur of 2 á 3 in de rij te gaan staan bij de Graanquote:Op maandag 24 december 2007 23:33 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Stadgenoten.
Weet iemand of er met nieuwjaar een kroeg is waar je zonder kaartje binnen komt.
Ik en mn maten willen rond een uur of 2 á 3 namelijk weer eens een kijkje gaan nemen in onze pittoreske city.
Ik heb gehoord dat je vanaf 3 uur zo maar binnen kunt wandelen en dat de graanbeurs helemaal niet aan kaartjesgedoe doet?
Wat weten jullie hier allemaal van?
Bij voorbaat dank!
Gisteren bij de ouders van JD gegeten. Vanavond weer lekker thuusquote:Op maandag 24 december 2007 14:29 schreef Asics het volgende:
wat gaan jullie allemaal vreten vanavond en waar?
Tis geen lelijk beest ookquote:Op woensdag 26 december 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Oh, dat had ik moeten weten. Dan had ik me de hond kunnen toe-eigenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |