Dit komt natuurlijk omdat Apple duurder isquote:Op zondag 23 december 2007 12:06 schreef Svyatagor het volgende:
Was er niet ooit zo'n onderzoek waaruit bleek dat Mac-gebruikers gemiddeld hoger opgeleid zijn?
Q.E.D.
.
Dat doet er mij aan denken, in ananas en kiwi zitten stoffen die bij sommige mensen allergische reacties op de tong uitlokken doordat de poriën daardoor uitzetten, weet jij (als biomedicus) toevallig welke stof dat is en waar die nog meer in zitquote:
Huh, wat deed je dan wel?quote:Op zondag 23 december 2007 12:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...ik ben geen biomedicus: daar weet ik net zoveel van af als van quantummechanica
Maar je swetsenegger heeft wel een ubercoole mutsquote:Op zondag 23 december 2007 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik, als MBO'er, val wel uit de toon nu.
Je maakt een hoop goed in overtuigingskracht.quote:Op zondag 23 december 2007 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik, als MBO'er, val wel uit de toon nu.
FSJquote:Other news from my guy is that Apple's team still wants to propose a cash-for-shutdown offer, but they only want to make the offer in person and they want the two of us to fly out to Cupertino. I was like, Dude, if these fuckers want a sitdown they can fly their fat lawyer asses out here to me, and what's more, tell them they gotta be here Monday, at 4 p.m., and I'll give them fifteen minutes to make their proposal. That way even if they turn around and fly right back it still fucks up their Christmas Eve.
En omdat je er minder mee kan.quote:Op zondag 23 december 2007 12:09 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Dit komt natuurlijk omdat Apple duurder is [ afbeelding ].
Daar heb ik ook naar zitten kijken, echt een top-tv. Alleen voor mij net iets te groot, want ik zit er vrij dicht op. Uiteindelijk voor een 37 inch HD-ready Bravia gegaan, wat ook prima is. Van het verschil kan ik op skivakantie.quote:Op zondag 23 december 2007 13:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik denk dat ik mijn oudejaarsbonus aan dit ga spenderen.
Inclusief PlayStation 3, zo te zien. Die kan ik dan wel sobchakken, mocht het niet bevallen.
Nou dat heb je het gemaakt hoor in het levenquote:Op zondag 23 december 2007 02:43 schreef de_sapje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Logisch dat-ie niet blij is met mac
En mod. Vergeet dat deel niet.quote:Op zondag 23 december 2007 14:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou dat heb je het gemaakt hoor in het levenPC reparateur
![]()
![]()
je hebt iig wel altijd werk...quote:Op zondag 23 december 2007 14:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou dat heb je het gemaakt hoor in het levenPC reparateur
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef ikweetnix00 het volgende:
[..]
je hebt iig wel altijd werk...
Zie ik je daar zo ook dan ..?quote:Op zondag 23 december 2007 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
BCC is een winkel voor paupers.
Wie zegt dat ie het afgemaakt heeft?quote:Op zondag 23 december 2007 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
FredvZ komt helaas van mijn oude HBO school af. Ik wist niet dat ze daar ook van die kortzichtige dodo's hadden.
Hoe is dit in godsnaam mod geworden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |