"She's a keeper"quote:Op donderdag 20 december 2007 15:13 schreef Computerleek het volgende:
Stel: je hebt een leuke vriendin. Een paar weken later doet ze een keer haar blouse uit en je ziet op haar rug een grote tattoo. Als bonus aan de voorkant twee tepelpiercings. Wat is je reactie?
Dat vind ik echt prachtigquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Fraaie plaatjes
Zoiets wil ik zelf ook laten zetten
Edit: Fraaie plaatjes, echt, maar net iets te NSFW. Klik vooral hoor!
Cliche, maar zeker waar.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef WallOfStars het volgende:
4. Of iemand leuk is of niet zit em voor mij niet in een tatoo of piercing. Dus ik zou er gewoon voor gaan.
als je mooi en lief bent (in de ogen van de ander).....wat maakt zoiets dan uit?
Liefde is blind....toch??
Ja net als vrouwen die zichzelf snijden.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:33 schreef katerwater het volgende:
Ik vind vrouwen met een mooie tattoo of piercing heel erg knap. Het getuigt van een uitgesproken persoonlijkheid en daar hou ik van.
Goeie vergelijking!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja net als vrouwen die zichzelf snijden.
Die rug is eng. Denk ook dat het niet zonder gevaar is ivm huidbeschadigingen en ontstekingen.quote:
Ik denk dat het eruit groeit, dat heb je ook vaak bij wenkbrouwen enzo, deze huid zit nog veel strakker.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die rug is eng. Denk ook dat het niet zonder gevaar is ivm huidbeschadigingen en ontstekingen.
Bah een brandwond, was mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 24 januari 2008 17:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Fraaie plaatjes
Zoiets wil ik zelf ook laten zetten
Edit: Fraaie plaatjes, echt, maar net iets te NSFW. Klik vooral hoor!
Als je het steriel doet, vermijd je ontstekingen. Verder is dit een voorbeeld van play-piercen: dat wil zeggen dat zij is gepierced, waarschijnlijk speciaal voor deze fotoshoot, met steriele naalden ed, waarna de boel er weer uit is gehaald. Dit laat echt geen ernstige wonden achter. Verder is de huid het snelst vernieuwende orgaan van de mens, en huidbeschadigingen zijn echt zo erg niet. Snijwondje op je vinger? Is ook een huidbeschadiging. Puistje uitgeknepen? Ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die rug is eng. Denk ook dat het niet zonder gevaar is ivm huidbeschadigingen en ontstekingen.
Dat is wel erg kort door de bocht. Volgens mij zal het je verbazen hoeveel van die mensen met topbanen tattoo's hebben zitten onder die nette pakken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Er is een goede reden dat sommige mannen vrouwen met tatoeages aantrekkelijk vinden. Vrouwen met tatoeages stralen onbewust onzekerheid en labiliteit uit. Sommige mannen maken daar -wederom onbewust- gebruik van door die vrouwen aantrekkelijk te vinden, het zijn immers makkelijke slachtoffers.
Iemand met maatschappelijk succes en een topbaan (man / vrouw) zal nooit helemaal onder de tatoeages zitten. Zeelui daarentegen
Ja, dat is ook wat ik stiekem eigenlijk wil...scarring...maar dat is iets te heftig, geloof dat ik dat niet aankan. Dan is dit de next best thing.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bah een brandwond, was mijn eerste gedachte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |