geduldigertquote:Op donderdag 20 december 2007 15:13 schreef Computerleek het volgende:
... Een paar weken later doet ze een keer haar blouse uit ...
Je hebt wel een vriendin, maar je hebt haar nog nooit geneukt? Wat klopt hier niet?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:13 schreef Computerleek het volgende:
Stel: je hebt een leuke vriendin. Een paar weken later doet ze een keer haar blouse uit en je ziet op haar rug een grote tattoo. Als bonus aan de voorkant twee tepelpiercings. Wat is je reactie?
1. "Nou en?"
2. "Jemig, hier word ik niet gelukkig van." (Je breekt de relatie niet direct af.)
3. "Met die sloerie wil ik niks meer te maken hebben." (Je breekt de relatie direct af.)
4. Anders, nl. …….
Dat dus.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:30 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ligt eraan wat voor tattoo, als het een hakenkruis, het portret van Hitler, d'r vorige vriendje of d'r kind is haak ik wel af..Maar ik zou uberhaupt niet plotseling in een relatie zitten zonder dat van te voren te weten.
Dat geldt ook voor onbewerkte huid (alhoewel je je daar langer voor de gek kan houden dat het wel meevalt). Ik zou daar niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:40 schreef DrDarwin het volgende:
De zwaartekracht zal het na verloop van tijd niet voordeliger uit laten komen.
Maar zolang het strak is doen we het er maar mee.....
Het testritje voor de uiteindelijke keuze is blijkbaar afgeschaft tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:32 schreef honderd het volgende:
[..]
Je hebt wel een vriendin, maar je hebt haar nog nooit geneukt? Wat klopt hier niet?
Zoek een vriendin met een sudoku op der rugquote:Op donderdag 20 december 2007 15:43 schreef Amokzaaier het volgende:
3. 2 tepelpiersings echt smerig. en een plakplaatje is ook niet echt charmant om tegenaan te kijken bij seks van achter
Ik vind auto's inruilen omdat het asbakje vol is al decadent. Je vriendin inruilen omdat je haar hebt "opgelost" is wel de overtreffende trapquote:Op donderdag 20 december 2007 15:50 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Zoek een vriendin met een sudoku op der rug
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind auto's inruilen omdat het asbakje vol is al decadent. Je vriendin inruilen omdat je haar hebt "opgelost" is wel de overtreffende trap.
Ze heeft de naam van haar vorige vriend "Leo" al op haar rug staan.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze, hoewel deze ook wel heel fijn is.
Dat zou in theorie haar sterrenbeeld kunnen zijn. Zegt de optimist in mijquote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Ze heeft de naam van haar vorige vriend "Leo" al op haar rug staan.
Dat was de tweede optie.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou in theorie haar sterrenbeeld kunnen zijn. Zegt de optimist in mij.
dude slechte vergelijking. het 1e is tijdelijk en het 2e kun je niks aan doen. 2 tepelpiersings is gewoon ongelooflijk ordinair. Zoiets doet een leuk meisje zoiezo niet vrijwillig.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef DroogDok het volgende:
Ik zou zegge boeie, of ben je zo oppervlakkig dat je niet verder kijkt dan het uiterlijk?
Zou je haar ook dumpen omdat ze haar haar zou kleuren of als ze door een ongeluk een vinger zou moeten mussen?
maar gelukkig is ze wel zo vriendelijk geweest om haar eigen naam daaronder ook voor je op haar rug te laten zetten, zodat je weet wat je moet roepen op moment supreme.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef buitenbeentje het volgende:
Ze heeft de naam van haar vorige vriend "Leo" al op haar rug staan.
Maar bij mij zou het afhankelijk zijn van de tattoo en waar die zit hoe ik er mee om zal gaan.
Erm dat verschilt per persoon flapdrol. Bij sommige meisjes staat het juist heel mooi. Een piercing of tattoo moet gewoon bij je passen ( vaak is dat niet zo ), en soms voegt het gewoon iets toe aan iemands persoonlijkheid.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:30 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
dude slechte vergelijking. het 1e is tijdelijk en het 2e kun je niks aan doen. 2 tepelpiersings is gewoon ongelooflijk ordinair. Zoiets doet een leuk meisje zoiezo niet vrijwillig.
Als iemand overigens een bescheiden tattoo ergens heeft daar zou ik geen problemen mee hebben...maar zo'n hele rug vol...dat zie je bij vrouwen waar ik niet zo 1-2-3 op zou vallen...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:53 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Erm dat verschilt per persoon flapdrol. Bij sommige meisjes staat het juist heel mooi. Een piercing of tattoo moet gewoon bij je passen ( vaak is dat niet zo ), en soms voegt het gewoon iets toe aan iemands persoonlijkheid.
4. "We konden ook gewoon op de eerste dag batsen hoor. Met je principes. Kuthoer."quote:Op donderdag 20 december 2007 15:13 schreef Computerleek het volgende:
Stel: je hebt een leuke vriendin. Een paar weken later doet ze een keer haar blouse uit en je ziet op haar rug een grote tattoo. Als bonus aan de voorkant twee tepelpiercings. Wat is je reactie?
lol bij welk meisje staat 2 tepelpiercings nou heel mooi?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:53 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Erm dat verschilt per persoon flapdrol. Bij sommige meisjes staat het juist heel mooi. Een piercing of tattoo moet gewoon bij je passen ( vaak is dat niet zo ), en soms voegt het gewoon iets toe aan iemands persoonlijkheid.
Ik heb wel eens een meisje gezien, met 1 tepelpiercing en dat stond echt vreselijk mooi bij haar. 2 Tepelpiercings weet ik niet. Maar het is echt belachelijk, om te zeggen dat iedereen met een tepelpiercing gelijk ordinair is.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:53 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
lol bij welk meisje staat 2 tepelpiercings nou heel mooi?
Er zijn vele type's die dat hebben, van aso wijven tot hele classy vrouwen waarbij je het totaal niet verwacht.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:06 schreef Lakai het volgende:
[..]
Als iemand overigens een bescheiden tattoo ergens heeft daar zou ik geen problemen mee hebben...maar zo'n hele rug vol...dat zie je bij vrouwen waar ik niet zo 1-2-3 op zou vallen...
was zij niet ordinair dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:16 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een meisje gezien, met 1 tepelpiercing en dat stond echt vreselijk mooi bij haar. 2 Tepelpiercings weet ik niet. Maar het is echt belachelijk, om te zeggen dat iedereen met een tepelpiercing gelijk ordinair is.
Hoezo, was je bang dat je prestatie's tegen zouden vallen dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:06 schreef Computerleek het volgende:
Voor mij was de lol er in ieder geval direct af. Het zag eruit alsof ze de eerste de beste stoephoer was.
Maar ook dan (hoe groot de tattoo ook is)...ligt het aan de tattoo...een lichte kleur tattoo met een sierlijke tekening kan ik wel waarderen...maar van die harde contrastrijke tattoos die meteen in je blikveld zitten vind ik persoonlijk niks...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn vele type's die dat hebben, van aso wijven tot hele classy vrouwen waarbij je het totaal niet verwacht.
Ik heb weleens een echte dame, echt zo classy en mooi, uit de kleren zien gaan om haar hele rug onder te zien met een hele grote en mooie tatoeage.
Verder had deze vrouw niets, je zag er met kleren aan dus niets van en je zou dat niet verwachten dan.
Dus als een meisje verder helemaal je type is maar ze heeft 2 tepelpiercings dump je haar? Lekker kortzichtig dan.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:30 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
dude slechte vergelijking. het 1e is tijdelijk en het 2e kun je niks aan doen. 2 tepelpiersings is gewoon ongelooflijk ordinair. Zoiets doet een leuk meisje zoiezo niet vrijwillig.
Hier een mooi voorbeeld....die eerste 2 vind ik 3 keer niks...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze, hoewel deze ook wel heel fijn is.
je kleden en gedragen als paris hilton getuigt ook van een uitgesproken persoonlijkheid, namelijk een kutpersoonlijkheid.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:33 schreef katerwater het volgende:
Ik vind vrouwen met een mooie tattoo of piercing heel erg knap. Het getuigt van een uitgesproken persoonlijkheid en daar hou ik van.
TS kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:06 schreef Computerleek het volgende:
Voor mij was de lol er in ieder geval direct af. Het zag eruit alsof ze de eerste de beste stoephoer was.
Natuurlijk is een leuk karakter belangrijker. Het is niet zo dat ik elke meid die maar een beetje tattoo/piercing heeft meteen leuk ga vinden. Maar de kans zal allicht een beetje groter zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
je kleden en gedragen als paris hilton getuigt ook van een uitgesproken persoonlijkheid, namelijk een kutpersoonlijkheid.
komt denk ik meer door de hang naar het alternatieve.. niet houden van mainstream (denk ik dan)quote:Op donderdag 20 december 2007 18:48 schreef katerwater het volgende:
[..]
Natuurlijk is een leuk karakter belangrijker. Het is niet zo dat ik elke meid die maar een beetje tattoo/piercing heeft meteen leuk ga vinden. Maar de kans zal allicht een beetje groter zijn.
Mwa, dat vind ik dan weer niet zo heel sexy. Maar iets (relatief) kleins op een leuke plek...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Kat von D is best aantrekkelijk![]()
[ afbeelding ]
lal, ik vind diie eerste nog wel gaan, maar die tweede echt afgrijselijkquote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus als een meisje verder helemaal je type is maar ze heeft 2 tepelpiercings dump je haar? Lekker kortzichtig dan.
quinnequote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
Afbeelding NSFW
Zelf ben ik absoluut niet zo'n voorstander van tepelpiercings maar bij deze meid vind ik t dan wel weer supermooi [afbeelding] Het moet gewoon bij je passen [afbeelding]
Edit: Nee niet preuts, maar net over de rand.
Goed voorbeeld.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
Afbeelding NSFW
Zelf ben ik absoluut niet zo'n voorstander van tepelpiercings maar bij deze meid vind ik t dan wel weer supermooiHet moet gewoon bij je passen
Have fun.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:19 schreef HAL9000S het volgende:
Zeker een Yes! Hoe meer huid er bedekt is met inkt bij een vrouw, hoe beter. Van mij mag ze helemaal onder zitten
Dus 1 of 4;![]()
![]()
ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus als een meisje verder helemaal je type is maar ze heeft 2 tepelpiercings dump je haar?
Awesomequote:
vraag me af waarom die foto is weggehaald, in B&H staat een heel topic vol met deze mooie meidenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
Afbeelding NSFW
Zelf ben ik absoluut niet zo'n voorstander van tepelpiercings maar bij deze meid vind ik t dan wel weer supermooiHet moet gewoon bij je passen
Het moet uiteraard wel mooi en kundig gezet zijn, ipv zo'n excessief geval. Maar toch bedankt.quote:
Niet gephotoshopt, gebodypaint, jij kijkt zeker geen prision break?quote:Op woensdag 23 januari 2008 06:31 schreef MLI het volgende:
Maar die kerel is duidelijk gefotoshopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |