Dus als een meisje verder helemaal je type is maar ze heeft 2 tepelpiercings dump je haar? Lekker kortzichtig dan.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:30 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
dude slechte vergelijking. het 1e is tijdelijk en het 2e kun je niks aan doen. 2 tepelpiersings is gewoon ongelooflijk ordinair. Zoiets doet een leuk meisje zoiezo niet vrijwillig.
Hier een mooi voorbeeld....die eerste 2 vind ik 3 keer niks...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze, hoewel deze ook wel heel fijn is.
je kleden en gedragen als paris hilton getuigt ook van een uitgesproken persoonlijkheid, namelijk een kutpersoonlijkheid.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:33 schreef katerwater het volgende:
Ik vind vrouwen met een mooie tattoo of piercing heel erg knap. Het getuigt van een uitgesproken persoonlijkheid en daar hou ik van.
TS kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:06 schreef Computerleek het volgende:
Voor mij was de lol er in ieder geval direct af. Het zag eruit alsof ze de eerste de beste stoephoer was.
Natuurlijk is een leuk karakter belangrijker. Het is niet zo dat ik elke meid die maar een beetje tattoo/piercing heeft meteen leuk ga vinden. Maar de kans zal allicht een beetje groter zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
je kleden en gedragen als paris hilton getuigt ook van een uitgesproken persoonlijkheid, namelijk een kutpersoonlijkheid.
komt denk ik meer door de hang naar het alternatieve.. niet houden van mainstream (denk ik dan)quote:Op donderdag 20 december 2007 18:48 schreef katerwater het volgende:
[..]
Natuurlijk is een leuk karakter belangrijker. Het is niet zo dat ik elke meid die maar een beetje tattoo/piercing heeft meteen leuk ga vinden. Maar de kans zal allicht een beetje groter zijn.
Mwa, dat vind ik dan weer niet zo heel sexy. Maar iets (relatief) kleins op een leuke plek...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Kat von D is best aantrekkelijk![]()
[ afbeelding ]
lal, ik vind diie eerste nog wel gaan, maar die tweede echt afgrijselijkquote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus als een meisje verder helemaal je type is maar ze heeft 2 tepelpiercings dump je haar? Lekker kortzichtig dan.
quinnequote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
Afbeelding NSFW
Zelf ben ik absoluut niet zo'n voorstander van tepelpiercings maar bij deze meid vind ik t dan wel weer supermooi [afbeelding] Het moet gewoon bij je passen [afbeelding]
Edit: Nee niet preuts, maar net over de rand.
Goed voorbeeld.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
Afbeelding NSFW
Zelf ben ik absoluut niet zo'n voorstander van tepelpiercings maar bij deze meid vind ik t dan wel weer supermooiHet moet gewoon bij je passen
Have fun.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:19 schreef HAL9000S het volgende:
Zeker een Yes! Hoe meer huid er bedekt is met inkt bij een vrouw, hoe beter. Van mij mag ze helemaal onder zitten
Dus 1 of 4;![]()
![]()
ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus als een meisje verder helemaal je type is maar ze heeft 2 tepelpiercings dump je haar?
Awesomequote:
vraag me af waarom die foto is weggehaald, in B&H staat een heel topic vol met deze mooie meidenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
Afbeelding NSFW
Zelf ben ik absoluut niet zo'n voorstander van tepelpiercings maar bij deze meid vind ik t dan wel weer supermooiHet moet gewoon bij je passen
Het moet uiteraard wel mooi en kundig gezet zijn, ipv zo'n excessief geval. Maar toch bedankt.quote:
Niet gephotoshopt, gebodypaint, jij kijkt zeker geen prision break?quote:Op woensdag 23 januari 2008 06:31 schreef MLI het volgende:
Maar die kerel is duidelijk gefotoshopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |