Wacht ff ...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah nee he... ooooh, dat wil ik ook, dat is zo nuttig, weet je echt niet waarvoor?
Wacht je alleen met smart op je man vanwege dat kerstpakket?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wacht met smart op mijn man
ssss kerstpakket... nog een uurtje
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah nee he... ooooh, dat wil ik ook, dat is zo nuttig, weet je echt niet waarvoor?
Daar mag je niet om lachen.. het is triestquote:Op donderdag 20 december 2007 21:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wacht je alleen met smart op je man vanwege dat kerstpakket?!
Dat is hem.. ik wacht er nog steeds opquote:
Tuurlijk meidquote:Op donderdag 20 december 2007 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar mag je niet om lachen.. het is triest![]()
Maar ja, ik wacht... Heus wel op op hem hoortoch
Kwartet!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:58 schreef -Blurk- het volgende:
Waar is Lobasca, had die een feestje vanavond?
Die is uithuilenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:58 schreef -Blurk- het volgende:
Waar is Lobasca, had die een feestje vanavond?
Ik heb heb ook niet bedacht hoor.. Gna ondingquote:Op donderdag 20 december 2007 21:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geen vraag, meer een observatie, ik vind het een obsceen ding.
geheel terecht overigens...quote:
Ging lekkerquote:Op donderdag 20 december 2007 22:00 schreef -Blurk- het volgende:
Hoe ging je tentamen Pietje? Heb voor je geduimd.
De discussie, haar verlies, mijn limerickquote:
Hoe liefquote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
Hartstikke goed man! Ben blij voor je
Ze komt wel weer terug hoor, Lobasca blijft niet bij de pakken neerzitten denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De discussie, haar verlies, mijn limerick
En dat in 't kwadraat
Oh ja !!!! ? Super voor je ..quote:
dat denk ik ook niet...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze komt wel weer terug hoor, Lobasca blijft niet bij de pakken neerzitten denk ik.
Waxie taxiequote:Op donderdag 20 december 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet...ze was toch met een taxi onderweg? die is druk aan het feesten ergens...
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De discussie, haar verlies, mijn limerick
En dat in 't kwadraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |