quote:Op donderdag 20 december 2007 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar belofte maakt schuld.. Neem mijn camera mee als er sneeuw ligt. Stuur de ziekenkosten rekening naar veulen.
Yes! Heb je ook een bijpassend vrolijk muziekje Buuf?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja gelukkig wel ja! en nog één kind een half dagje naar school en dan VAKANTIE!![]()
Mijn tenen zijn scharmanterquote:Op donderdag 20 december 2007 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had namelijk ook iets van google kunnen plukken en pretenderen dat het jouw voeten waren.
[ afbeelding ]
Er is ook niet veel te beleven op de streams hè? Amanda en Brian die weer verwend worden met een "prachtig"schilderij, en straks elkaar weer gaan verwennenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi Blurk![]()
Niks niet huilies... verveel me gewoon
Zoiets?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ën straks ook steenkoud, en vervolgens aan het tintelen
Je kan het ook overdrijvenquote:
Wow... nou dan heb je wel een aardige blootvoetse wandeltocht door de sneeuw achter de rug, lijkt me.quote:
Op één op andere manier verlang ik er ook nog naar ..quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow... nou dan heb je wel een aardige blootvoetse wandeltocht door de sneeuw achter de rug, lijkt me.
Zoiets krijg je niet voor elkaar met een rondje vinex achtertuin.![]()
Toch niet naar bevriezingsverschijnselen mag ik hopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Op één op andere manier verlang ik er ook nog naar ..
Een waxie taxie !!! Geweldigquote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wacht met smart op mijn man
ssss kerstpakket... nog een uurtje
Gebruik je nog steeds diezelfde pick up line over meisjesmuziek..........!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is wel meisjesmuziek, maar vooruit dan maar.
[ afbeelding ]
Nope, hij moet fietsen ik heb de autoquote:
Nee hoor ik maak een pic van mijn voeten en dan snel ik weer naar binnenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch niet naar bevriezingsverschijnselen mag ik hopen.
Tuurlijk, want die is net zo onweerstaanbaar charmant als jij.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Gebruik je nog steeds diezelfde pick up line over meisjesmuziek..........!!!!!!
Nee gek.. dat zat in het kerstpakket van lobasca.. Een waxi taxie.. zucht ff googelen. Zucht kan het niet vinden. maar een zeer nuttig ding voor je waxine lichtjes.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, hij moet fietsen ik heb de auto
Ah nee he... ooooh, dat wil ik ook, dat is zo nuttig, weet je echt niet waarvoor?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gek.. dat zat in het kerstpakket van lobasca.. Een waxi taxie.. zucht ff googelen. Zucht kan het niet vinden. maar een zeer nuttig ding voor je waxine lichtjes.
Tikkeltje masochistisch wel Souryquote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Op één op andere manier verlang ik er ook nog naar ..
Shhhtttquote:Op donderdag 20 december 2007 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tikkeltje masochistisch wel Soury
Wacht ff ...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah nee he... ooooh, dat wil ik ook, dat is zo nuttig, weet je echt niet waarvoor?
Wacht je alleen met smart op je man vanwege dat kerstpakket?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wacht met smart op mijn man
ssss kerstpakket... nog een uurtje
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah nee he... ooooh, dat wil ik ook, dat is zo nuttig, weet je echt niet waarvoor?
Daar mag je niet om lachen.. het is triestquote:Op donderdag 20 december 2007 21:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wacht je alleen met smart op je man vanwege dat kerstpakket?!
Dat is hem.. ik wacht er nog steeds opquote:
Tuurlijk meidquote:Op donderdag 20 december 2007 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar mag je niet om lachen.. het is triest![]()
Maar ja, ik wacht... Heus wel op op hem hoortoch
Kwartet!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:58 schreef -Blurk- het volgende:
Waar is Lobasca, had die een feestje vanavond?
Die is uithuilenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:58 schreef -Blurk- het volgende:
Waar is Lobasca, had die een feestje vanavond?
Ik heb heb ook niet bedacht hoor.. Gna ondingquote:Op donderdag 20 december 2007 21:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geen vraag, meer een observatie, ik vind het een obsceen ding.
geheel terecht overigens...quote:
Ging lekkerquote:Op donderdag 20 december 2007 22:00 schreef -Blurk- het volgende:
Hoe ging je tentamen Pietje? Heb voor je geduimd.
De discussie, haar verlies, mijn limerickquote:
Hoe liefquote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
Hartstikke goed man! Ben blij voor je
Ze komt wel weer terug hoor, Lobasca blijft niet bij de pakken neerzitten denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De discussie, haar verlies, mijn limerick
En dat in 't kwadraat
Oh ja !!!! ? Super voor je ..quote:
dat denk ik ook niet...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze komt wel weer terug hoor, Lobasca blijft niet bij de pakken neerzitten denk ik.
Waxie taxiequote:Op donderdag 20 december 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet...ze was toch met een taxi onderweg? die is druk aan het feesten ergens...
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De discussie, haar verlies, mijn limerick
En dat in 't kwadraat
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Waxie taxieDie zien we voorlopig niet terug
Hahahahaquote:Op donderdag 20 december 2007 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Waxie taxieDie zien we voorlopig niet terug
Lobith, plus 1quote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
AZ 2-2...
Helemaal duidelijk!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
Zo, en dan zal ik me nog ff tegen de "hoe duur is dat"' discussie aangooien...
Jullie hebben namelijk allebei gelijk.
Ian wil de zin "dat artikel is duur" omdraaien in "hoe duur is dat artikel?" en dat is feitelijk geen omdraaien, dat is zin veranderen, want het simpelweg vragend maken van die zin zou je doen door te zeggen "is dat artikel duur?"
Dus: Ian had het over de "hoe duur is" vs "hoe duur kost" discussie, en die lijkt me duidelijk, iets kost niet duur, iets is duur of kost veel.
En daar komen we ook gelijk bij het probleem van Lobasca, zij vond immers dat je niet kon vragen hoe duur iets is en omdat Ian niet doorhad dat dat de bedoeling van Lobasca d'r stelling was bleven jullie je punt herhalen terwijl jullie allebei iets anders bedoelden.
"Duur" betekent namelijk prijzig en niet de prijs.
Een fles wijn van ¤ 1250,= is duur, hij kost immers veel... dus als je wilt weten hoeveel die fles wijn kost dan vraag je "hoeveel kost die fles wijn" want als je vraagt "hoe duur is die fles wijn" dan vraag je dus eigenlijk "hoe prijzig is die fles wijn" en niet "wat is de prijs van die fles wijn"
Op de vraag "is die fles wijn duur" kun je dan ook een volmondig "ja" verwachten, maar geen prijs
Zo... snappen we het allemaal weer??
En jullie hadden allebei gelijk, Ian had gelijk omdat "hoe duur kost" iig helemaal fout is, en Lobasca had gelijk omdat "hoe duur is" eigenlijk fout gebruik van het woord "duur" is, maar dat is spreektaal die door de jaren heen ook schrijftaal geworden is (vergelijk het met "je kan", dat is ook fout maar inmiddels al zo lang in gebruik dat het niet meer fout is)
Dag Leandra, o ja, Veulen heeft haar boom ook gepost, dus die kan ook in jouw serie als je weer tijd hebt.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
En de kid belde net dat ie opgehaald wil worden dus ik ben er weer van tussen... toedeledokie![]()
![]()
Hoi Lobasca, we misten je. Blij dat je er weer bent!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:17 schreef Lobasca het volgende:
Lean love you..met opgeheven hoofd betreed ik deze ruimte!
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Lobasca, we misten je. Blij dat je er weer bent!
gaat eigenlijk nergens over, toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
Jullie hebben namelijk allebei gelijk..........................
nee, was het je niet verteld?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ik niet, want ik wist niet eens dat je weg was.
Whehehehe..ze kunnen jou ook van alles wijsmaken he ?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:17 schreef Lobasca het volgende:
Lean love you..met opgeheven hoofd betreed ik deze ruimte!
Ik jou ook babequote:Op donderdag 20 december 2007 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ja, ik in ieder geval, en ik denk wel meerdere
Mij welquote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehehe..ze kunnen jou ook van alles wijsmaken he ?
Hoe duur kost de energiequote:Op donderdag 20 december 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
Jullie hebben namelijk allebei gelijk.
Ian wil de zin "dat artikel is duur" omdraaien in "hoe duur is dat artikel?" en dat is feitelijk geen omdraaien, dat is zin veranderen, want het simpelweg vragend maken van die zin zou je doen door te zeggen "is dat artikel duur?"
Dus: Ian had het over de "hoe duur is" vs "hoe duur kost" discussie, en die lijkt me duidelijk, iets kost niet duur, iets is duur of kost veel.
En daar komen we ook gelijk bij het probleem van Lobasca, zij vond immers dat je niet kon vragen hoe duur iets is en omdat Ian niet doorhad dat dat de bedoeling van Lobasca d'r stelling was bleven jullie je punt herhalen terwijl jullie allebei iets anders bedoelden.
"Duur" betekent namelijk prijzig en niet de prijs.
Een fles wijn van ¤ 1250,= is duur, hij kost immers veel... dus als je wilt weten hoeveel die fles wijn kost dan vraag je "hoeveel kost die fles wijn" want als je vraagt "hoe duur is die fles wijn" dan vraag je dus eigenlijk "hoe prijzig is die fles wijn" en niet "wat is de prijs van die fles wijn"
Op de vraag "is die fles wijn duur" kun je dan ook een volmondig "ja" verwachten, maar geen prijs
Zo... snappen we het allemaal weer??
En jullie hadden allebei gelijk, Ian had gelijk omdat "hoe duur kost" iig helemaal fout is, en Lobasca had gelijk omdat "hoe duur is" eigenlijk fout gebruik van het woord "duur" is, maar dat is spreektaal die door de jaren heen ook schrijftaal geworden is (vergelijk het met "je kan", dat is ook fout maar inmiddels al zo lang in gebruik dat het niet meer fout is)
Wiens PM-clubje, er zijn er velen...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:22 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Euh....nee, ik zit vooralsnog niet in het PM clubje
"Zeg schat,,wou jij nog steeds die energiezuinige wasmachine? "quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |