Hoi Blurkquote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Uniekhoorn
[sub]wat nou huilies/sub]
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar belofte maakt schuld.. Neem mijn camera mee als er sneeuw ligt. Stuur de ziekenkosten rekening naar veulen.
Yes! Heb je ook een bijpassend vrolijk muziekje Buuf?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja gelukkig wel ja! en nog één kind een half dagje naar school en dan VAKANTIE!![]()
Mijn tenen zijn scharmanterquote:Op donderdag 20 december 2007 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had namelijk ook iets van google kunnen plukken en pretenderen dat het jouw voeten waren.
[ afbeelding ]
Er is ook niet veel te beleven op de streams hè? Amanda en Brian die weer verwend worden met een "prachtig"schilderij, en straks elkaar weer gaan verwennenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi Blurk![]()
Niks niet huilies... verveel me gewoon
Zoiets?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ën straks ook steenkoud, en vervolgens aan het tintelen
Je kan het ook overdrijvenquote:
Wow... nou dan heb je wel een aardige blootvoetse wandeltocht door de sneeuw achter de rug, lijkt me.quote:
Op één op andere manier verlang ik er ook nog naar ..quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow... nou dan heb je wel een aardige blootvoetse wandeltocht door de sneeuw achter de rug, lijkt me.
Zoiets krijg je niet voor elkaar met een rondje vinex achtertuin.![]()
Toch niet naar bevriezingsverschijnselen mag ik hopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Op één op andere manier verlang ik er ook nog naar ..
Een waxie taxie !!! Geweldigquote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wacht met smart op mijn man
ssss kerstpakket... nog een uurtje
Gebruik je nog steeds diezelfde pick up line over meisjesmuziek..........!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is wel meisjesmuziek, maar vooruit dan maar.
[ afbeelding ]
Nope, hij moet fietsen ik heb de autoquote:
Nee hoor ik maak een pic van mijn voeten en dan snel ik weer naar binnenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch niet naar bevriezingsverschijnselen mag ik hopen.
Tuurlijk, want die is net zo onweerstaanbaar charmant als jij.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Gebruik je nog steeds diezelfde pick up line over meisjesmuziek..........!!!!!!
Nee gek.. dat zat in het kerstpakket van lobasca.. Een waxi taxie.. zucht ff googelen. Zucht kan het niet vinden. maar een zeer nuttig ding voor je waxine lichtjes.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, hij moet fietsen ik heb de auto
Ah nee he... ooooh, dat wil ik ook, dat is zo nuttig, weet je echt niet waarvoor?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gek.. dat zat in het kerstpakket van lobasca.. Een waxi taxie.. zucht ff googelen. Zucht kan het niet vinden. maar een zeer nuttig ding voor je waxine lichtjes.
Tikkeltje masochistisch wel Souryquote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Op één op andere manier verlang ik er ook nog naar ..
Shhhtttquote:Op donderdag 20 december 2007 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tikkeltje masochistisch wel Soury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |