Doe het maar rustig aan. Je hebt nog wel even tijd voordat COS 5053 aan de beurt is.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:51 schreef kahaarin het volgende:
OP volgt.
Hij woont in Hoogkapsel, tussen Enkhuizen en Hoornquote:Op donderdag 20 december 2007 10:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
beetje hoog haar vind je niet?
Ken je hem ?? Zeg es tegen hem dat er een streamertquote:Op donderdag 20 december 2007 10:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hij woont in Hoogkapsel, tussen Enkhuizen en Hoorn![]()
Nee was een flauw grapjequote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ken je hem ?? Zeg es tegen hem dat er een streamert
behoorlijk verliefd zit te wezen op hem !!
quote:10:32 Huubs onvrede II
Toch is Huub nog niet uitgemopperd. Als Mike even de halsband van Dilana is halen spreekt hij zijn doorn over het beestje uit. "Blijf met je vieze neus van mijn aanrecht af!", roept hij boos. "Nou nou", probeert Palma hem in te dimmen. "Honden zijn vies. Hij moet het lef niet hebben tegen mij te grommen, dan schop ik hem", vervolgt de Oldenzaler onverstoorbaar. "Luister maar niet naar Huub hoor, hij is gewoon een beetje raar", horen we Palma met een lief stemmetje tegen het beestje zeggen. En zo is het!
is het geen bevroren mist?quote:
*gordijn opentrek*quote:Op donderdag 20 december 2007 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
is het geen bevroren mist?
Dat viel hier zonet ook naar beneden.
Blijft toch een ratquote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef blomst het volgende:
Brian vond zonet iets te lezen bij Huub zijn bed, en liet het ook Amanda lezen, een brief of zo, maar natuurlijk konden we dat niet verstaan, doordat ze geen zenders droegen en de kestgezang op de achtergrond.
Speciaal voor jou ook in de OP.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef PeterNB het volgende:
Palma laat Thijs voortaan vaker komen ?????Wordt mijn Kerst toch nog vrolijk
Brian tegen Mikey: neem een strepsil, kun je lekker sabbelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:06 schreef PeterNB het volgende:
Brian tegen Mikey:"Heb je last van je keel?"
Amanda:"Ik heb ook last van mijn keel"![]()
![]()
![]()
José geeft Mike instructies , hij moet 3 x per dag de hond uitlaten in de paardenbak.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
is het geen bevroren mist?
Dat viel hier zonet ook naar beneden.
Mooie OPquote:Op donderdag 20 december 2007 11:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ook in de OP.
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Doe het maar rustig aan. Je hebt nog wel even tijd voordat COS 5053 aan de beurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |