Hm, ja. Zie het nu ook in de herhaling bij Sportzomer. Een 7,5 dan.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij had wel een tweede gele moeten trekken voor Pogatetz, hij stopte Olic door aan zijn shirt te blijven hangen. Dat theater van Olic vond ik belachelijk overigens.
Daarom gaf hij Pogatetz waarschijnlijk ook geen tweede geel, omdat Olic zich zo aan zat te stellen en zelf ook geel verdiende. Kwestie van uitbalanceren.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij had wel een tweede gele moeten trekken voor Pogatetz, hij stopte Olic door aan zijn shirt te blijven hangen. Dat theater van Olic vond ik belachelijk overigens.
Welke Deen?quote:Op zondag 8 juni 2008 23:38 schreef Blawh het volgende:
Ik vond die Deen maar alles kapotfluiten eigenlijk, floot werkelijk overal zo'n beetje voor
Ik vond het ook hoor, maar eigenlijk moet dat natuurlijk niet kunnen of iedere scheids moet het zo doen. Als een Italiaan vanavond niet na 25 minuten een verdiende 2e kaart krijgt en we winnen niet dan schreeuwt iedereen moord en brand.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:13 schreef sjimz het volgende:
Ik vond Pieter Vink de wedstrijd goed aanvoelen!
Vond het goed dat Pogatetz zijn 2e geel niet kreeg terwijl hij het wel had kunnen trekken.
Het was meer denk ik omdat de eerste gele kaart niet voor een harde overtreding was ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond het ook hoor, maar eigenlijk moet dat natuurlijk niet kunnen of iedere scheids moet het zo doen. Als een Italiaan vanavond niet na 25 minuten een verdiende 2e kaart krijgt en we winnen niet dan schreeuwt iedereen moord en brand.
Dan had hij die eerste gewoon niet moeten trekken. Een 2e gele kaart niet geven omdat de 1e snel gegeven is slaat natuurlijk nergens op. Neemt niet weg dat ik het prima vind als alle scheidsrechters niet te snel een 2e kaart geven.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was meer denk ik omdat de eerste gele kaart niet voor een harde overtreding was ofzo.
Dan ligt die grens toch wat hoger denk ik.
Het blijft vaak een kwestie van een optelsom.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan had hij die eerste gewoon niet moeten trekken. Een 2e gele kaart niet geven omdat de 1e snel gegeven is slaat natuurlijk nergens op. Neemt niet weg dat ik het prima vind als alle scheidsrechters niet te snel een 2e kaart geven.
Zullen we niet net als in het rugby en in het hockey en ijshockey gewoon tijdsstraffen gaan invoeren voor gele kaarten? Dan zijn we van al deze appels en peren optelsommetjes af..quote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was meer denk ik omdat de eerste gele kaart niet voor een harde overtreding was ofzo.
Dan ligt die grens toch wat hoger denk ik.
de Sin-Bin!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:20 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Zullen we niet net als in het rugby en in het hockey en ijshockey gewoon tijdsstraffen gaan invoeren voor gele kaarten? Dan zijn we van al deze appels en peren optelsommetjes af..
Klopt...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Pieter Vink heeft uitstekend gefloten, dat mag ook weleens gezegd worden.
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:20 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Zullen we niet net als in het rugby en in het hockey en ijshockey gewoon tijdsstraffen gaan invoeren voor gele kaarten? Dan zijn we van al deze appels en peren optelsommetjes af..
En dan nog meer schwalbes om tegenstanders tijdstraffen aan te naaien?quote:
Misschien moeten Nederlandse scheidsrechters ook topploegen fluiten, in plaats van Nederlands voetbal.quote:
Ja of om jezelf en je eigen team te naaien omdat de scheids jou geel geeftquote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
En dan nog meer schwalbes om tegenstanders tijdstraffen aan te naaien?
Tegenwoordig worden er nog altijd minder schwalbes met geel bestraft dan het aantal schwalbes waardoor de verdedigende partij een gele kaart oploopt, zolang de kans van slagen groter is dan zelf met bestraft te worden blijft het een probleem.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja of om jezelf en je eigen team te naaien omdat de scheids jou geel geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |