quote:Op woensdag 19 december 2007 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo eentje voor op het primusstelletje, als je weer eens in een zomerse file staat rond etenstijd.
Ja, ik had al een leuk plaatje gevonden, maar dat was een beetje te groot om normaal te laten zienquote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef dwerg het volgende:
313, Donald Duck. Tevens mijn laatste post vandaag.
Welterusten. Ik heb inmiddels vijf jaar aan readers weggegooid, nostaligische eerstejaarsstukjes bewaard en een plank leeggeruimd, maar ik ben nog niet helemaal uit de indeling van mijn verdubbeld aantal boekenkasten.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef dwerg het volgende:
313, Donald Duck. Tevens mijn laatste post vandaag.
Hé, ik was aan het klagen ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Ziek zijn is k*t.
Daar heb je last van?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef Z het volgende:
Kom jij ineens tussendoor.
Ik heb het niet over jou, beste Z.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef Z het volgende:
Vergeleken met jouw ziektebed?
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Heb jij nog grootouders?
Ik ga ook niet. Die tijd is een beetje voorbij.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dan zou ik gewoon niet gaan.
Je begon er zelf over.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zeg, bemoei je met je eige!
Een goed verhaal.quote:Bastaardzoon van prins Hendrik, werd in 1987 veroordeeld tot vierenhalf jaar gevangenisstraf wegens moord op zijn echtgenote. De officier van justitie verweet hem gebrek aan normbesef, onvolwassenheid en naïviteit. De Oranjes beweren graag dat hun leven in de ‘gouden kooi’ ondragelijk is. Maar gezien de levensloop van Juliana’s halfbroer zouden ze er zonder die begrenzing waarschijnlijk nog ellendiger aan toe zijn.
Albrecht Willem – roepnaam Pim – werd op 22 juli 1918 in Den Haag geboren uit de verhouding van Mien Abbo-Wenneker en prins Hendrik. Vermoedelijk had het paar nog vijf andere kinderen, maar alleen tijdens de geboorte van Pim was Mien ongehuwd. Luitenant Jan Derk Lier was in 1919 bereid om met haar te trouwen, in ruil voor een maandelijkse toelage. Maar door Wilhelmina’s vertrouweling François van ’t Sant werd de bijdrage snel teruggeschroefd.
Pim Lier wilde maar wat graag bij de koninklijke familie horen. Na het overlijden van zijn moeder verkondigde hij in 1979 ronduit tegen De Telegraaf dat hij de halfbroer van koningin Juliana was. Maar het hof heeft hem altijd genegeerd. Daarna zocht Pim op aansporen van zijn echtgenote Petra de Vries wanhopig naar erkenning. In 1984 sloot hij zich aan bij de Centrumpartij, waarvan hij lijsttrekker werd. De publiciteit die hij genereerde, werkte zó averechts dat hij in 1986 uit de partij werd gegooid. Gefrustreerd en berooid besloot de jurist op 18 december 1986 zichzelf en zijn vrouw te doden. Petra kreeg een kogel, zichzelf durfde hij uiteindelijk toch niets aan te doen. Voor zover bekend is Pim Lier nog in leven.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:50 schreef k_man het volgende:
Weet joe wel dat Wim T. Schippers het ook gebruikte?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:25 schreef LXIV het volgende:
Waar blijven de geile onsmakelijke verhalen toch in de LPT? Waar blijft JAM?
Vrouwen hebben geen humor. Punt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:28 schreef LXIV het volgende:
Geil en onsmakelijk, dat is bijna hetzelfde.
Nu ben ik op NN aan het "discusieren" over het al dan niet bestaan van vrouwenhumor. Wat vind jij daar nu van, L? Hebben vrouwen géén of "een ander soort" humor?
Interessante stellingname. En hoe komt dat dan, denk je?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen humor. Punt.
Gebrek aan hersens.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Interessante stellingname. En hoe komt dat dan, denk je?
Bedoel je daarmee een volledig ontbreken ervan, of een gebrek aan capaciteit?quote:
Quit while you are ahead.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee een volledig ontbreken ervan, of een gebrek aan capaciteit?
(Je maakt me overigens nu wel aan het lachen telkens)
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:14 schreef Frollo het volgende:
Lienekien is een verklede man. Wist je dat niet?
Dat is niet grappig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:14 schreef Frollo het volgende:
Lienekien is een verklede man. Wist je dat niet?
Dat was eigenlijk ook min of meer de insteek.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef LXIV het volgende:
Hij is wel grappig in context met mijn eerdere reactie.
Duh.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk ook min of meer de insteek.
Geil, hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef JAM het volgende:
Gisteren heb ik vijf uur naakt geposeerd op de Vrije Academie. Er was een vrouw, ik weet niet waarom maar ze deed me gelijk aan Lienekien denken, die het leeuwendeel van die tijd met mijn ogen en neus bezig is geweest terwijl er zoveel mooiers te tekenen was. Dat vond de lerares ook; ze zei: 'SCHEI NOU EENS UIT MET DAT OOG GODVERDOMME! KIJK NOU HOE LEKKER DIE JONGEN ERBIJ STAAT! BILLEN MOET JE TEKENEN! BILLEN!'
Sperziebonen zijn over het algemeen niet erg bevredigend, jam.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:02 schreef JAM het volgende:
Pope, geloof mij maar, die wijven daar liggen zich de komende twee weken nog te vingeren.
Waarom, of: wat leverde het op?quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef JAM het volgende:
Gisteren heb ik vijf uur naakt geposeerd op de Vrije Academie.
Wat mij betreft wordt het daar inderdaad geen tijd voor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:24 schreef LXIV het volgende:
Wordt het geen tijd om, net als in de andere subfora, een TTK-verkiezing te houden?
Dan doe ik het wel in mijn eentje, of met die mensen die het wél leuk vinden, net als op andere fora!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:34 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt het daar inderdaad geen tijd voor.
Dat is wel behoorlijk lullig tov Isabeau hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:22 schreef k_man het volgende:
In TRV zijn ze er dit jaar niet meer. De twee vorige jaren werd er door zo'n drie mensen gestemd. Met name op elkaar.
Maar daardoor hoeven wij ons natuurlijk niet te laten ontmoedigen! Ik wil alvast Lienekien nomineren voor de titel van K&L Babe 2007...
Mij ook. Ben net terug van een wandelingetje in de duinen... 4 uur en zo'n 564 foto's later kwam ik thuisquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze winter bevalt me wel.
Nu nog de mooiste uitkizen voor de wedstrijd dus?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij ook. Ben net terug van een wandelingetje in de duinen... 4 uur en zo'n 564 foto's later kwam ik thuis.
is er een winterfotowedstrijd dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nu nog de mooiste uitkizen voor de wedstrijd dus?
Hmm, da's waar. Maar denk je niet dat er op Lienekien gestemd zou worden. Ik denk minstens één stem.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk lullig tov Isabeau hoor.
Het thema is 'landschap' deze maand.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
is er een winterfotowedstrijd dan?
Aha... eens kijken of ik wat leuks heb liggen (heb al ee.a. in wintertaferelentopic gepost).quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Het thema is 'landschap' deze maand.
Zo werkt dat niet hè.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha... eens kijken of ik wat leuks heb liggen (heb al ee.a. in wintertaferelentopic gepost).
Fuck off, k_man.quote:
Ik bedoelde dat je naar aanleiding van de het thema de foto's moet maken, niet naar aanleiding van het thema wat foto's uit de doos oprakelt. Toch?quote:
Ah, dat is een goed idee.quote:Op zondag 23 december 2007 14:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik bedoelde dat je naar aanleiding van de het thema de foto's moet maken, niet naar aanleiding van het thema wat foto's uit de doos oprakelt. Toch?
Dat landschap ziet er zeker prachtig uit!quote:Op zondag 23 december 2007 19:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ah, dat is een goed idee.
Ik heb nog wel een paar foto's uit Nieuw Zeeland, zoals deze en deze. Als ik de onderkant van die laatste foto een beetje weghaal, is het best een redelijke foto. Al moet ik zeggen dat de meeste landschappen in Nieuw Zeeland zo mooi zijn, dat iedereen er wel aardige plaatjes van kan schieten.
Je kunt nog steeds bier voor andere mensen halen, thaleia!quote:Op maandag 24 december 2007 00:40 schreef thaleia het volgende:
Ik kan niet meer tegen bier. Ik ben er nog niet over uit of het leven dan nog wel zin heeft.
Een mooie foto van een landschap, of een foto van een mooi landschap zijn natuurlijk wel twee verschillende dingen hequote:Op zondag 23 december 2007 19:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ah, dat is een goed idee.
Ik heb nog wel een paar foto's uit Nieuw Zeeland, zoals deze en deze. Als ik de onderkant van die laatste foto een beetje weghaal, is het best een redelijke foto. Al moet ik zeggen dat de meeste landschappen in Nieuw Zeeland zo mooi zijn, dat iedereen er wel aardige plaatjes van kan schieten.
Is dat een common kalkoen of een yucatan kalkoen?quote:
quote:British band Placebo covered "Running Up That Hill", releasing it originally on the bonus disc of their 2003 album Sleeping with Ghosts.
The song had a fairly low profile for some time before attracting further attention in 2006 after Placebo began to include it in their set whilst touring to promote Meds. It was released as a single in October of 2006 and included on the re-released version of Meds in 2007 along with 'UNEEDMEMORETHANINEEDU', a B-side. It was then included on Covers, a rerelease of the Sleeping With Ghosts bonus disc.
Placebo's take on the song is more downbeat and contemplative than the original, and focuses more on instrumentation. It has been described by Q Magazine as 'sound[ing] more like a pact with the Devil' than the original 'deal with God'.[2]
Placebo's version was also used in the promotional videos and first episode of the fourth season of popular American teen drama The O.C., and the second season of Bones. It is also used in commercials for Ken Burns' World War II PBS documentary The War. It was once again used in the second episode of the eighth season of the TV show CSI.
Placebo also ran a contest among its fans, in which they uploaded a film of themselves singing the song to Motionbox. Around 50 fans were chosen to appear in the official video.
Jemig! Wat kut voor je zeg.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:15 schreef k_man het volgende:
Ik heb het ook zwaar hoor.Ik moet morgen naar
Barcelona
Niet als je om half 12 opstaat.quote:Op woensdag 26 december 2007 09:50 schreef Z het volgende:
Het wordt een lange dag.
Ja, of junglegeluiden of het geluid van golven.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:15 schreef thaleia het volgende:
Vogelgeluiden?
Ja, dat is dus dat ding uit mijn kerstpakket.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:45 schreef thaleia het volgende:
Supercool!
Qua wekker zou ik graag die ene van Philips willen hebben, die een half uur van tevoren al langzaam wat licht gaat verspreiden. Schijnt waanzinnig goed te werken tegen een ochtendhumeur (en ik HEB me toch...) maar die wekker c.q. lamp kost ook 100 euro.
Honderd lux, pope. Wat het zegt weet ik niet maar ik had wel gegoogled om te zoeken hoeveel dat prul me op zou leveren als ik het op marktplaats zou gooien, en dat is 100 euro, maar ik ga toch eerst even kijken of ik er wat aan heb.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ah. Die lamp heb ik ook. Heb je gecontroleerd hoeveel lux dat ding 'heeft'? Dat kan het verschil in prijs maken. Altijd belangrijk om te weten.
Ontwerp je de kaart, DO?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gellius? Trouwen?
Het thema ligt er te dik bovenop, beste Gellius.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:23 schreef DaMart het volgende:
Ik ook. Genoeg gegeten om (in theorie) tot oudejaarsdag te kunnen vasten.
En dan mogen de oliebollen weer op tafel komen.
Als ik zo vrij mag zijn; wat betaal je daar nu voor?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:40 schreef Gellius het volgende:
Wij hebben dit jaar ook een lam in de vriezer. Prima vlees!
Wat toevallig: daar ga ik juist altijd naar toe als van mijn haar af moet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:58 schreef sigme het volgende:
Maar mijn lieve LXIV, ik hoef toch helemaal niet méér te krijgen?
Overigens zit er niet mee omhoog, als ik van het vlees af moet kan ik altijd bij mijn kapper terecht.
Wat geweldig! Dat dit nog kan in Nederland!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef sigme het volgende:
Semi-autonoom is leven zonder geld. In mijn geval. Dus leven van moestuin & schapevlees, bereid op houtvuur, etc.
Maar nu ga ik slapen.!
Als jij gaat posten, ga ik naar bed.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:59 schreef JAM het volgende:
Ik wacht even totdat jullie klaar zijn met dit topic en dan ga ik ook wel weer posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |