quote:Op woensdag 19 december 2007 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo eentje voor op het primusstelletje, als je weer eens in een zomerse file staat rond etenstijd.
Ja, ik had al een leuk plaatje gevonden, maar dat was een beetje te groot om normaal te laten zienquote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef dwerg het volgende:
313, Donald Duck. Tevens mijn laatste post vandaag.
Welterusten. Ik heb inmiddels vijf jaar aan readers weggegooid, nostaligische eerstejaarsstukjes bewaard en een plank leeggeruimd, maar ik ben nog niet helemaal uit de indeling van mijn verdubbeld aantal boekenkasten.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef dwerg het volgende:
313, Donald Duck. Tevens mijn laatste post vandaag.
Hé, ik was aan het klagen ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Ziek zijn is k*t.
Daar heb je last van?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:52 schreef Z het volgende:
Kom jij ineens tussendoor.
Ik heb het niet over jou, beste Z.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef Z het volgende:
Vergeleken met jouw ziektebed?
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Heb jij nog grootouders?
Ik ga ook niet. Die tijd is een beetje voorbij.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dan zou ik gewoon niet gaan.
Je begon er zelf over.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zeg, bemoei je met je eige!
Een goed verhaal.quote:Bastaardzoon van prins Hendrik, werd in 1987 veroordeeld tot vierenhalf jaar gevangenisstraf wegens moord op zijn echtgenote. De officier van justitie verweet hem gebrek aan normbesef, onvolwassenheid en naïviteit. De Oranjes beweren graag dat hun leven in de ‘gouden kooi’ ondragelijk is. Maar gezien de levensloop van Juliana’s halfbroer zouden ze er zonder die begrenzing waarschijnlijk nog ellendiger aan toe zijn.
Albrecht Willem – roepnaam Pim – werd op 22 juli 1918 in Den Haag geboren uit de verhouding van Mien Abbo-Wenneker en prins Hendrik. Vermoedelijk had het paar nog vijf andere kinderen, maar alleen tijdens de geboorte van Pim was Mien ongehuwd. Luitenant Jan Derk Lier was in 1919 bereid om met haar te trouwen, in ruil voor een maandelijkse toelage. Maar door Wilhelmina’s vertrouweling François van ’t Sant werd de bijdrage snel teruggeschroefd.
Pim Lier wilde maar wat graag bij de koninklijke familie horen. Na het overlijden van zijn moeder verkondigde hij in 1979 ronduit tegen De Telegraaf dat hij de halfbroer van koningin Juliana was. Maar het hof heeft hem altijd genegeerd. Daarna zocht Pim op aansporen van zijn echtgenote Petra de Vries wanhopig naar erkenning. In 1984 sloot hij zich aan bij de Centrumpartij, waarvan hij lijsttrekker werd. De publiciteit die hij genereerde, werkte zó averechts dat hij in 1986 uit de partij werd gegooid. Gefrustreerd en berooid besloot de jurist op 18 december 1986 zichzelf en zijn vrouw te doden. Petra kreeg een kogel, zichzelf durfde hij uiteindelijk toch niets aan te doen. Voor zover bekend is Pim Lier nog in leven.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:50 schreef k_man het volgende:
Weet joe wel dat Wim T. Schippers het ook gebruikte?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:25 schreef LXIV het volgende:
Waar blijven de geile onsmakelijke verhalen toch in de LPT? Waar blijft JAM?
Vrouwen hebben geen humor. Punt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:28 schreef LXIV het volgende:
Geil en onsmakelijk, dat is bijna hetzelfde.
Nu ben ik op NN aan het "discusieren" over het al dan niet bestaan van vrouwenhumor. Wat vind jij daar nu van, L? Hebben vrouwen géén of "een ander soort" humor?
Interessante stellingname. En hoe komt dat dan, denk je?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen humor. Punt.
Gebrek aan hersens.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Interessante stellingname. En hoe komt dat dan, denk je?
Bedoel je daarmee een volledig ontbreken ervan, of een gebrek aan capaciteit?quote:
Quit while you are ahead.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee een volledig ontbreken ervan, of een gebrek aan capaciteit?
(Je maakt me overigens nu wel aan het lachen telkens)
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:14 schreef Frollo het volgende:
Lienekien is een verklede man. Wist je dat niet?
Dat is niet grappig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:14 schreef Frollo het volgende:
Lienekien is een verklede man. Wist je dat niet?
Dat was eigenlijk ook min of meer de insteek.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef LXIV het volgende:
Hij is wel grappig in context met mijn eerdere reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |