Ik word het alquote:Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef Dos37 het volgende:
Ik natuurlijk, waar kan ik solliciteren
Och waarom niet? Ok, je bent voor Den Bosch. Maar even buiten dat...quote:
Echtquote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee je moet 16 jaar of ouder zijn.
doe mij ook watquote:
dat mag hier Wij bedanken voor VBLquote:Op woensdag 19 december 2007 21:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Joh, kappen jullie ermee? Ondanks jullie foute clubkeuze, prima kerels.
ach Ray is ook Slavia fan zo te zien!quote:Ik zou wel willen, maar dan gaan mensen dalijk zeiken dat ik teveel pro-Slavia ben.
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat mag hier Wij bedanken voor VBL
[..]
ach Ray is ook Slavia fan zo te zien!
Ja kom op man, ik had dat nog niet gezien.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat mag hier Wij bedanken voor VBL
[..]
ach Ray is ook Slavia fan zo te zien!
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]http://forum.fok.nl/topic/1104745/6/25#55399943
Dan kunnen we 80% van VBL afschrijven.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee je moet 16 jaar of ouder zijn.
Plaats dan wel gelijk de inhoud van het topic.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]http://forum.fok.nl/topic/1104745/6/25#55399943
Zo is de vorige keer wijsgemaakt dat Clauwhee de nieuwe mod wasquote:Op woensdag 19 december 2007 22:25 schreef RayMania het volgende:
Blijkt ineens dat iemand moest oppassen om niet door een slotje heen te posten.
Maar het is gelukt.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan kunnen we 80% van VBL afschrijven.
Heb jij geen ambitiequote:Op woensdag 19 december 2007 22:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Misschien willen de PUB mods wel.
Als het mogelijk is misschien met Grulez. Daar vertrouw ik hem wel aan toe.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:42 schreef golfer het volgende:
Nou moet ie natuurlijk wel op de jublileummeet komen.
Doh.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:44 schreef VoreG het volgende:
Er staat geen [GEZ] in FB, kortom de 2e kandidaat is ook al onderweg?
Dat hebben we al eens gedaan met Doc.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Het zou leuk zijn als ze een totaal niet met VBL bekende user die ergens anders mod is en toevallig een keer tegen een balletje aan heeft getrapt hierheen halen.
heb je al iemand in gedachte?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Het zou leuk zijn als ze een totaal niet met VBL bekende user die ergens anders mod is en toevallig een keer tegen een balletje aan heeft getrapt hierheen halen.
Ik zou de grootste voetbalhater en de allerslechtste teruggekomen FA die er bestaat VBL-mod maken:quote:
Gut wat blijf je heerlijk zuur golfert.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou de grootste voetbalhater en de allerslechtste teruggekomen FA die er bestaat VBL-mod maken:
Dagonet.
TerroRobbie wilt nooit mod worden @ FOK!, anders hadden we die natuurlijk al lang en breed gevraagd.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:26 schreef Grulez het volgende:
Je moet het zelf eens gaan doen TR, je hebt in ieder geval genoeg ervaring in FB.
Sunchaserquote:Op donderdag 20 december 2007 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je al iemand in gedachte?
Dit is geen afscheidstopic, dat is hier:quote:Op donderdag 20 december 2007 08:14 schreef pfaf het volgende:
Wat een orginele topictitel voor een afscheidstopic...![]()
Diek en Eendje bedankt!
Toch is de titel gejat van mijn topic..quote:Op donderdag 20 december 2007 09:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is geen afscheidstopic, dat is hier:
rubbereend en dndiek bedanken voor VBL
![]()
![]()
Scherp.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat koningdavid het wordt, waarom anders deze verkapte slinkse TT?
Ja, beetje nutteloos om het stil te houden. Vraag me alles af wie er lekt aan TerroRobbie.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Scherp.
Ray en Venom, zullen we het dan maar openbaar maken? Het is toch al geraden nu...
Ja sorry ik kon me niet stil houden. TR en ik zijn 2 handen op zijn buik, dus ik kon niet andersquote:Op donderdag 20 december 2007 12:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, beetje nutteloos om het stil te houden. Vraag me alles af wie er lekt aan TerroRobbie.
Ik dacht dat hij het mocht wetenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, beetje nutteloos om het stil te houden. Vraag me alles af wie er lekt aan TerroRobbie.
Blauw-wit lijkt me leuk. Dan krijg je Y a i h.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:11 schreef Yeahinho het volgende:
Wanneer word ik nou precies blauw?
Doh.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:17 schreef VoreG het volgende:
Er is allang iemand die toegezegd heeft anders zou er wel een sollicitatieprocedure zijn geweest.
Toezeggen hoeft niet. Maar het lijkt me wel duidelijk dat ze eerst iemand proberen te polsen zonder sollicitatieprocedure.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:17 schreef VoreG het volgende:
Er is allang iemand die toegezegd heeft anders zou er wel een sollicitatieprocedure zijn geweest.
Huh? Ik snap em nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blauw-wit lijkt me leuk. Dan krijg je Y a i h.
Yeahinhoquote:
Je naam blauw-wit. Witte letters vallen dan wegquote:
Nog niks gehoordquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toezeggen hoeft niet. Maar het lijkt me wel duidelijk dat ze eerst iemand proberen te polsen zonder sollicitatieprocedure.
Jij moet gewoon ff op MSN komenquote:
En als ik nou beloof dat het zo isquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs dat je online bent
Dan geloof ik jequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
En als ik nou beloof dat het zo is
Het e-mailadres in jouw profiel klopt dan nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:12 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben ook online hoor. Wanneer komen jullie mij polsen?
Zeg, ben jij nu vanuit de kerk mobiel aan het fokken?quote:Op zondag 23 december 2007 08:44 schreef koningdavid het volgende:
Even geduld allemaal. Dat iemand gelekt heeft aan Robbie heeft de onderhandelingen wat vertraagd, maar we hopen er komende week uit te komen.
Hahaha, nee kerk begint om 9.30 ik ga zo.quote:Op zondag 23 december 2007 08:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, ben jij nu vanuit de kerk mobiel aan het fokken?
Ik denk al. Wel ff je mobiel op trilstand zetten he.quote:Op zondag 23 december 2007 08:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hahaha, nee kerk begint om 9.30 ik ga zo.
Dan gaat dit in elk geval opquote:Op zondag 23 december 2007 11:21 schreef RayMania het volgende:
En ondertussen wordt het gewoon iemand waarbij iedereen denkt 'wtf!'.
Dit is ook helemaal niet het venom-welkomsttopicquote:Op zondag 23 december 2007 12:47 schreef WeebI het volgende:
Gefeliciteerd nog venom.
Ik zou zweren dat ik dat al gedaan had, maar dit topic stond niet in MyAt, dus doe ik alsnog maar.
en daar is ie, gefeliciteerd Pfaf en welcome back in de crewquote:Op zondag 23 december 2007 01:43 schreef pfaf het volgende:
Mannen, houd toch op met die vergeefse pogingen... [ afbeelding ]
ik dusquote:Op zondag 23 december 2007 11:21 schreef RayMania het volgende:
En ondertussen wordt het gewoon iemand waarbij iedereen denkt 'wtf!'.
Thanks weebsquote:Op zondag 23 december 2007 12:47 schreef WeebI het volgende:
Gefeliciteerd nog venom.
Dankje Eend. Wanneer kom je het estafettestokje brengen? Ik heb het bier koud staan..quote:Op zondag 23 december 2007 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daar is ie, gefeliciteerd Pfaf en welcome back in de crew
Hij is zijn estafettestokje al kwijt hoorquote:Op maandag 24 december 2007 02:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dankje Eend. Wanneer kom je het estafettestokje brengen? Ik heb het bier koud staan..
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/12994100/quote:Op maandag 24 december 2007 02:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dankje Eend. Wanneer kom je het estafettestokje brengen? Ik heb het bier koud staan..
je hebt de nieuwe mod al gefeliciteerd achter de schermenquote:Op maandag 24 december 2007 02:33 schreef popolon het volgende:
Zijn jullie er al uit?
quote:Op maandag 24 december 2007 02:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt de nieuwe mod al gefeliciteerd achter de schermen
Ja, dat vond ik wel lief van hem.quote:Op maandag 24 december 2007 02:35 schreef rubbereend het volgende:
je hebt de nieuwe mod al gefeliciteerd achter de schermen
Lijkt me juist leuk.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:58 schreef RayMania het volgende:
Hmm, al gelijk in het diepe gooien met onder andere Ajax vanavond?
Lijkt me niet verstandig.
Slechter hadden we het niet kunnen treffenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lijkt me juist leuk.
Weten we meteen of het een goede mod is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |