Dit moeten ze echt gaan uitzenden. Alle vragen achter elkaar geknipt en geplakt met een lullig muziekje erbij.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:33 schreef Kinga het volgende:
LMAO
Welke cursussen wil je volgen?
Wat vind je van schilderen?
Ik hou het wel ff bij die vragen
Ja, een nepzwerver. Wie zegt dat deze wel authentiek isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Prospera het volgende:
Dat deden ze toch ook in BB een zwerver uitnodigen met het kerstdiner.
Blijft hij slapen![]()
[ afbeelding ]
Ja..quote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Prospera het volgende:
Dat deden ze toch ook in BB een zwerver uitnodigen met het kerstdiner.
Blijft hij slapen![]()
[ afbeelding ]
Een andere zwerver wist laatst ook op tv te vertellen wie Amy Whinehouse was, toen ik het nog niet wist.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat weet een zwerver van Jensen??
Hebben ze in de slaaphoek van het leger des Heils TV??
Ja hequote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef pullup het volgende:
Die vragen die Amanda hem tot nu toe heeft gesteld zijn hilarisch bij het nalezen van de vorige COS
Ach joh. Zwervers hebben toch geen agendaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
Lol hij is in 85 gepakt, was in 93 vrij en hij zegt gewoon dat hij 11,5 jaar heeft gezeten.![]()
En op z'n 16e gepakt.
Dat is waar ookquote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een nepzwerver. Wie zegt dat deze wel authentiek is
en hij leeft vanaf '93 op straat.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een andere zwerver wist laatst ook op tv te vertellen wie Amy Whinehouse was, toen ik het nog niet wist.
Zwerver heeft 11 1/2 jaar gezeten. Van '85 tot '96 vanaf zijn 16e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |